Het Grote Yamaha R1 topic - deel 46

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij bent slim man, ervaring? _O-

had jij nog geen geschikte r1 terug gevonden op Marktplaats?
Of ben je klaar met het rijden?


nou ik geef lars een inkoppertje, en dan krijg ik voor een 500euro die schade bike van hem O-)

gewoon een win win situatie.

en jullie meer premie betalen *D
 
Laatst bewerkt:
_O-

@ I am Gone.... Waar was je vrouwtje? moest ze op de kids passen?


Ik had die i gone iets jonger verwacht, had in de eerste instantie niet eens door dat hij het was. vindt het totaal niet de persoon die ik voor ogen had zoals ik hem van het forum ken.
(positief bedoeld kerel) in eerste instantie leek je me zo'n stijve hark maar toen ik wist dat jij het was veranderde dat O-)
 
Ook weer present.
Was een top geregeld Jefro. Delen van t land gezien waarvan ik dacht dat t al buitenland was.
Kon niet lang van genieten. Had tijdens t rijden al een aantal keer telefoon gehad. Effe kijken, t zal niet waar zijn er had er een zich buiten gesloten. :( :( :( :(

Dus ritje afgebroken. :(

Volgende maand weer????

@ Lars balen kerel -O-

Jammer dat je af haakte man.
We waren nog niet eens op de helft volgens mij.

Volgende keer de kids uitbesteden of je telefoon niet opnemen. :+
 
_O-

@ I am Gone.... Waar was je vrouwtje? moest ze op de kids passen?


Meissie werkt in t Erasmus ziekenhuis. Vorige week zondag kon ze wel, vandaag had ze dienst. Volgende keer beter, voor haar dan. _O-~[/quote]


Augustus gaan we groningen op zijn kop zetten :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had die i gone iets jonger verwacht, had in de eerste instantie niet eens door dat hij het was. vindt het totaal niet de persoon die ik voor ogen had zoals ik hem van het forum ken.
(positief bedoeld kerel) in eerste instantie leek je me zo'n stijve hark maar toen ik wist dat jij het was veranderde dat O-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan