Het Grote Yamaha R1 topic - deel 46

Status
Niet open voor verdere reacties.


07b280f0.jpg


;) ;)
 
Woei denk dat m'n boetepotje op gemaakt kan gaan worden. Net op de a30 een mobiele flitser, zag de camera op de vangrail en reed in de remmen, stond gelukkig nog maar 130 op de teller toen ik er langs reed.. :')
 
Woei denk dat m'n boetepotje op gemaakt kan gaan worden. Net op de a30 een mobiele flitser, zag de camera op de vangrail en reed in de remmen, stond gelukkig nog maar 130 op de teller toen ik er langs reed.. :')
Hoe hard mocht je?

130 op de teller is +/- 120 echt...dan nog een paar km correctie..
Moet goed komen :+
 
@ Crazy600 ga je zondag ook nog mee? of ben ik enigste noordeling? _O-
Want als dat het geval is daal ik af naar het midden van het land kan ik daar ff de kroeg in en zondag wat langer blijven liggen *O*
 
@ Crazy600 ga je zondag ook nog mee? of ben ik enigste noordeling? _O-
Want als dat het geval is daal ik af naar het midden van het land kan ik daar ff de kroeg in en zondag wat langer blijven liggen *O*

Van mij mag je die kant op gaan !

Misschien dat ik zelf zaterdag ook al die kant op ga , ff bij men broer langs en dan hoef ik zondag ook niet zo heel ver rijden .

Maar ik ben er wel bij :]
 
Van mij mag je die kant op gaan !

Misschien dat ik zelf zaterdag ook al die kant op ga , ff bij men broer langs en dan hoef ik zondag ook niet zo heel ver rijden .

Maar ik ben er wel bij :]


Okeey dan dan ga ik es ff me neef proberen te bereiken of ik dit weekend bij hem aan kan!
Tof dat je er wel bij bent *O*
 
M'n r was eerder vnaaf aan het muiten.. weigerde contact te maken, 5x sleutel gedraaid, deed niets. 6e keer klom ik dr op en zette dr overeind en toen kwam ze ineens tot leven.. dagtellers waren gereset maar verder geen problemen. Nu doet ze het weer prima, toch maar even de contacten op de accu aangedraaid. Raar :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan