Het Grote Yamaha R1 topic - deel 46

Status
Niet open voor verdere reacties.
`
tsja ergens heb ik die gedachte ook wel ja..

maar ik ben al een keer dood verklaard, misschien daardoor dat ik dan toch weer serieus overweeg om er helemaal mee te nokken...
Dat is inderdaad een wat serieuzer punt ja....
Jouw crash was idd heftig...

Ik kan me wel weer goed voorstellen dat zoiets je instelling zal doen veranderen.
Momenteel kan ik me niet voorstellen dat ik stop, want ik vind het nog steeds echt fantastisch. Maar Er zijn wel goeie redenen om te stoppen
 
ja met rijden op de weg idd, klinkt miss wat melodramatisch maar dan zit je er toch wat serieuzer in :X
Helemaal niet...

Na mijn crash had ik ook (kort) ff het gevoel van "misschien moet ik stoppen".

En vergeleken bij jou had ik echt niks...Dus kan het alleen maar respecteren dat je nog rijdt.

Ik vond het destijds belangrijk om zo snel mogelijk weer op te stappen om zo min mogelijk schrik te hebben..
 
ja met rijden op de weg idd, klinkt miss wat melodramatisch maar dan zit je er toch wat serieuzer in :X
Nja met board ongeluk op de ic ook gehoord dat ze niet konden geloven dat ik nog leefde maar nooit overwogen om te stoppen. Wel wat problemen met slapen gehad achteraf maar buiten dat heeft het mij niet heel erg veranderd. Ti's natuurlijk wat anders dan rijden.. blij die ervaring niet te hebben er mee.
 
Helemaal niet...

Na mijn crash had ik ook (kort) ff het gevoel van "misschien moet ik stoppen".

En vergeleken bij jou had ik echt niks...Dus kan het alleen maar respecteren dat je nog rijdt.

Ik vond het destijds belangrijk om zo snel mogelijk weer op te stappen om zo min mogelijk schrik te hebben..

ja ik ook, daarom zat ik ook al op de motor voordat ik uberhaupt toestemming had :X

mja heb er nog wel es nachtmerries van hoor en rijden op de snelweg vind ik nog steeds eng :X (als er veel ander verkeer is dan)..

mja genoeg voor de zaterdagavond, tijd voor vrolijker onderwerpen :Y

GroteFoto-OS4TN446.jpg
 
ja ik ook, daarom zat ik ook al op de motor voordat ik uberhaupt toestemming had :X

mja heb er nog wel es nachtmerries van hoor en rijden op de snelweg vind ik nog steeds eng :X (als er veel ander verkeer is dan)..

mja genoeg voor de zaterdagavond, tijd voor vrolijker onderwerpen :Y

[afbeelding]
Groot gelijk :)

Ik ga maffen...

Morgen om 9 uur sta ik bij die mac in Nijmegen..
Wordt tof dagje *O* *O*
 
ja ik ook, daarom zat ik ook al op de motor voordat ik uberhaupt toestemming had :X

mja heb er nog wel es nachtmerries van hoor en rijden op de snelweg vind ik nog steeds eng :X (als er veel ander verkeer is dan)..

mja genoeg voor de zaterdagavond, tijd voor vrolijker onderwerpen :Y

[afbeelding]
foto :}
 
Groot gelijk :)

Ik ga maffen...

Morgen om 9 uur sta ik bij die mac in Nijmegen..
Wordt tof dagje *O* *O*

gij bende nie goe nie jonguh, ik zal aan jullie denken en me nog es omdraaien :+

ja ik ook, daarom zat ik ook al op de motor voordat ik uberhaupt toestemming had :X

mja heb er nog wel es nachtmerries van hoor en rijden op de snelweg vind ik nog steeds eng :X (als er veel ander verkeer is dan)..

mja genoeg voor de zaterdagavond, tijd voor vrolijker onderwerpen :Y

[afbeelding]
foto :}

:P als we toch aan 't posen zijn O-)

GroteFoto-8X3NWATS.jpg
 
gij bende nie goe nie jonguh, ik zal aan jullie denken en me nog es omdraaien :+:P als we toch aan 't posen zijn O-)

[afbeelding]
Nice, de voorkant krijg ik ook nog wel los maar kd heb ik het gevoel dat m'n knie nog zo'n beetje achter m'n oor zit ipv bij de grond. Expres geen broek met kneesliders gekocht tijdens les want ken mezelf haha (niet dat ik nu niet probeer om in de buurt van de grond te komen xD) binnenkort er toch maar eens op laten zetten :+
 
Nice, de voorkant krijg ik ook nog wel los maar kd heb ik het gevoel dat m'n knie nog zo'n beetje achter m'n oor zit ipv bij de grond. Expres geen broek met kneesliders gekocht tijdens les want ken mezelf haha (niet dat ik nu niet probeer om in de buurt van de grond te komen xD) binnenkort er toch maar eens op laten zetten :+

let maar op als je dan foto's van jezelf ziet dan valt het enorm tegen... heb nu zelf eindelijk een beetje de houding te pakken.. reed verder wel alles aan de grond daar niet van maar houding is toch wel belangrijk op 't circuit...

GroteFoto-BU33WTTB.jpg
 
let maar op als je dan foto's van jezelf ziet dan valt het enorm tegen... heb nu zelf eindelijk een beetje de houding te pakken.. reed verder wel alles aan de grond daar niet van maar houding is toch wel belangrijk op 't circuit...

[afbeelding]
achja andere broek met sliders haalt toch wel een stukje zorgen tussen de oren weg en dan ga ik echt serieus oefenen. Probeer nu wel op mijn houding te letten maar heb het idee dat ik nog veel te veel tegen de tank aan geplakt zit.
Tijd om wat uurtjes te pakken :) morgen toch een beetje wakker op komen dagen :+
 
achja andere broek met sliders haalt toch wel een stukje zorgen tussen de oren weg en dan ga ik echt serieus oefenen. Probeer nu wel op mijn houding te letten maar heb het idee dat ik nog veel te veel tegen de tank aan geplakt zit.
Tijd om wat uurtjes te pakken :) morgen toch een beetje wakker op komen dagen :+

je moet niet focussen op KD, lekker gaan rijden en vertrouwd raken met je motor :Y

ik had m'n rem- en mn schakelpedaal al een eind afgesleten voordat ik uberhaupt aan een KD ging denken..

full
 
zal ik de eerste zijn voor de
goede morgen op de zondag morgen
wat een kut weer nog geen drupel gezien
 
Hier in Nijmegen regent het al een beetje. Een paar flinke onweersklappen waren er ook. Even afwachten, het is nog vroeg.
 
ja ik zie t ook in nijmegen maar t klaart al op, volgens buienradar is nederland om 10u al wolkvrij en zal alleen de weg dus ff nat zijn in t begin. komt goed dus! :D ik ben ook om 9u bij de mac boulevard in Nijmegen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan