Het Grote Yamaha R1 topic - deel 46

Status
Niet open voor verdere reacties.
is het dan in 1 keer goed? slaat nergens op die manier van posten :N


:} :} :}


eindelijk ook iemand met verstand

ben helemaal geen moeilijk persoon en kan veel hebben wat opmerkingen betreft zoals de meeste weten die me KENNEN

en ja dat ik dan op me teentjes getrapt ben door zo'n post is in mijn ogen een hele normale actie
 
:Z

:W veel plezier mannen :] mijn motor zou kunnen rijden op mijn adem dus ik blijf lekker achter de laptop hangen :X

Wel sip man voor dat gastje, 20 jaar -O- watsgebeurt? zal eens gaan bijlezen in het topic over hem.
 
je weet dat hij het alleen maar doet omdat je blijft happen er op hè :)


Zo en zo ga je daar toch niet serieus op in.... |(


Maar uuuh iik kom niet want ik was 03u thuis O-) en werd wakker om 06u van echt harde regen.....dus ben prinsheerlijk blijven liggen :X

Maar dat hadden jullie wel door _O- ga wel met wim een rondje doen :+


Have Fun Boys :W
 
:} :} :}


eindelijk ook iemand met verstand

ben helemaal geen moeilijk persoon en kan veel hebben wat opmerkingen betreft zoals de meeste weten die me KENNEN

en ja dat ik dan op me teentjes getrapt ben door zo'n post is in mijn ogen een hele normale actie


Je mag gewooon niet KUT _O- :+














Grapje he maat ;)
 
:Z

:W veel plezier mannen :] mijn motor zou kunnen rijden op mijn adem dus ik blijf lekker achter de laptop hangen :X

Wel sip man voor dat gastje, 20 jaar -O- watsgebeurt? zal eens gaan bijlezen in het topic over hem.


Las op de telegraaf gisteravond dat er een rijder uit Boskoop frontaal op auto was geklapt '(

Bij Gouda achter op de N210, weet niet of dat dezelfde jongen betreft :?

Maar idd nog veel te jong :/
 
Wimmus!! Kom dalijk gewoon hier ff langs op een wiel koekert! ;)
En laat dat stelletje analfabeten lekker rijden in de regen als ze dat willen... _O-

Ik ga het ook niet redden om te komen. Mijn M3 blijft ook binnen met kutweer :Y
 
Wimmus!! Kom dalijk gewoon hier ff langs op een wiel koekert! ;)
En laat dat stelletje analfabeten lekker rijden in de regen als ze dat willen... _O-

Ik ga het ook niet redden om te komen. Mijn M3 blijft ook binnen met kutweer :Y



die kans zit er wel in vandaag _O- _O- _O-
 
maatje van me maakt echt sckon fimkes



wimmus oeps momentje wheelie ging nie echt perfect :X :X

 
ey wim ;)

trek het je niet aan jongen :) ik ga trouwens ook niet mee, ik werd wakker door een flinke bui en heb weinig tot geen profiel meer op me achterband dus zit er voor mij ook niet in vandaag!
 
heey jongens, ben weer veilig thuis (na de glijder voor degene die er niet bij waren)... heb me remleiding vast kunnen zetten bij een toffe kerl in de buurt die gereedschap had. weet nog niet wat ik ga doen met de schade. repareren, of de motor zo verkopen. ik was toch van plan om er niet lang op te rijden omdat ik graag een naked wil. weet iemand wat ik voor prijs kan vragen voor een r1 2004 26000km maar dan met een paar krasjes? foto komt er aan
 
heey jongens, ben weer veilig thuis (na de glijder voor degene die er niet bij waren)... heb me remleiding vast kunnen zetten bij een toffe kerl in de buurt die gereedschap had. weet nog niet wat ik ga doen met de schade. repareren, of de motor zo verkopen. ik was toch van plan om er niet lang op te rijden omdat ik graag een naked wil. weet iemand wat ik voor prijs kan vragen voor een r1 2004 26000km maar dan met een paar krasjes? foto komt er aan
Vandaag een glijder gemaakt tijdens de rit?

-O-
 
22052011239.jpg


22052011240.jpg


22052011241t.jpg


22052011242.jpg
 
Vandaag een glijder gemaakt tijdens de rit?

-O-

jupz helaas wel, reed gewoon, mijn tempo niks geen gevoel van dit wordt hem niet. en voor ik het weet lag ik.. achterkant van mijn motor draaide om mijn heen dus hij is 180 graden gedraaid. was gewoon mooi asvalt. miss banden nog koud door t weer..
 
Zonde man, maar kan gebeuren.

Ik heb op mijn ZX-6R altijd een Yoshimura RS3 gehad. Die wil ik ook graag op mijn R1. Heb em toen uit de USA gehaald maar is hij in NL relatief goedkoop te krijgen?
 
jupz helaas wel, reed gewoon, mijn tempo niks geen gevoel van dit wordt hem niet. en voor ik het weet lag ik.. achterkant van mijn motor draaide om mijn heen dus hij is 180 graden gedraaid. was gewoon mooi asvalt. miss banden nog koud door t weer..
Sip man -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan