Het Grote Yamaha R1 topic - deel 46

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke zeg ik niks
jammer dat je er niet was :X


Ach ja....kan niet overal bij zijn he en was gisteravond eruuug gezellig ;)

Komen als het goed is nog dagen zat joh

hot-chick.jpg

hot_chick_53226.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ook weer thuis :W :W

@Jef: Dank voor het voorrijden. Route was super *O* *O*

@Lars: Echt klote van die schuiver joh...
maar als je nou gewoon een naked van die R1 maakt..is echt gaaf. Met een beetje moeite kom je dan op zoiets uit:
yamaha-abarth-01.jpg

:+

@meerijders: Dank voor de rit..Het was gezellig :Y

@niet-meerijders: Jammer dat jullie er niet waren.
Wat voor reden je ook had: boeie...er was niks verplicht ;)


foto's volgens straks wel ooit :P

@Juul: nee, die blonde heb ik niet op de foto staan :N
 
Ook weer thuis :W :W

@Jef: Dank voor het voorrijden. Route was super *O* *O*

@Lars: Echt klote van die schuiver joh...
maar als je nou gewoon een naked van die R1 maakt..is echt gaaf. Met een beetje moeite kom je dan op zoiets uit:
[http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2008/11/yamaha-abarth-01.jpg (afbeelding)]
:+

@meerijders: Dank voor de rit..Het was gezellig :Y

@niet-meerijders: Jammer dat jullie er niet waren.
Wat voor reden je ook had: boeie...er was niks verplicht ;)


foto's volgens straks wel ooit :P

@Juul: nee, die blonde heb ik niet op de foto staan :N
Dat ding is echt bruut :Y

Lars, check deze site effe, hun hebben veel kuipwerk. Let wel effe op want hun hebben ook schadekuipen dus moet je effe checkuh.
 
die fz1 is echt supervet :) das wel een aparte editie. ff de naam kwijt. als ik ooit iets anders ga rijden als een r1 ga ik naar zoiets kijken!
 
Idd de Abarth (Yamaha, FIAT enzo).
Dit is een extreem voorbeeld, maar in principe is de FZ1 een kale R1. Dus je kunt echt wel een vette fiets bouwen :Y

ja klopt! Zelfde blok, iets minder pk's. Maar ik ben sinds kort wel aan het overwegen om next season te switche tussen de r1 en de fz1 voor meer comfort maar toch aardig wat power.. zit alleen met de windbescherming, maar een fazer versie vind ik niks.
 
Avond mannen :W
Was een leuke rit Jef, en dan van zaterdag avond ook :}

Heb er toch weer 1 uur en 50 minuten over gedaan met zo beetje constant 150 op de teller :?
:W
 
heb ook al een zgan nieuw kontje voor 80euro in mijn kleur, zit alleen te twijfelen over het ombouwen naar naked.. krijg er dan een stuk minder voor als ik hem later verkoop als naked r1. hoe kijken jullie daar tegen aan?
 
heb ook al een zgan nieuw kontje voor 80euro in mijn kleur, zit alleen te twijfelen over het ombouwen naar naked.. krijg er dan een stuk minder voor als ik hem later verkoop als naked r1. hoe kijken jullie daar tegen aan?

Origineel verkoopt altijd beter. :Y
Als je er een streetfighter / naked R1 van maakt, moet je een liefhebber tegenkomen.
OF...je moet hem zo maken dat je hem weer kunt ombouwen naar een R1.
 
Laatst bewerkt:
Avond mannen :W
Was een leuke rit Jef, en dan van zaterdag avond ook :}

Heb er toch weer 1 uur en 50 minuten over gedaan met zo beetje constant 150 op de teller :?
:W

Anytime mate. :)

M'n buurvrouwtjes vragen wanneer je weer terug komt.
Ze missen je nu al.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heb ook al een zgan nieuw kontje voor 80euro in mijn kleur, zit alleen te twijfelen over het ombouwen naar naked.. krijg er dan een stuk minder voor als ik hem later verkoop als naked r1. hoe kijken jullie daar tegen aan?

hee
hoe ik erover denk weet je volgens mij ;) ruil m in voor een mooie naked :Y
 
Laatst bewerkt:
heb ook al een zgan nieuw kontje voor 80euro in mijn kleur, zit alleen te twijfelen over het ombouwen naar naked.. krijg er dan een stuk minder voor als ik hem later verkoop als naked r1. hoe kijken jullie daar tegen aan?
Je rook gewoon de koffie van die kerel in de camper hè! Wel karig dat je niets kreeg :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan