Het Grote Yamaha R1 topic - deel 46

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heus wel.
En NSFW gezeur geld vanavond niet want er is niemand aan het werk.
~[/url]]


mare ge had me toch op zijn minst ff kunnen voorstellen aan die buurvrouwen toen ik de FZ kwam ophalen _O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
mare ge had me toch op zijn minst ff kunnen voorstellen aan die buurvrouwen toen ik de FZ kwam ophalen _O- _O- _O-

Toen was ze effe boodschappen doen denk ik.
Ze had nog nieuwe onderbroeken nodig zei ze.
~[/IMG]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook weer present.
Was een top geregeld Jefro. Delen van t land gezien waarvan ik dacht dat t al buitenland was.
Kon niet lang van genieten. Had tijdens t rijden al een aantal keer telefoon gehad. Effe kijken, t zal niet waar zijn er had er een zich buiten gesloten. :( :( :( :(

Dus ritje afgebroken. :(

Volgende maand weer????

@ Lars balen kerel -O-
 
Ook weer present.
Was een top geregeld Jefro. Delen van t land gezien waarvan ik dacht dat t al buitenland was.
Kon niet lang van genieten. Had tijdens t rijden al een aantal keer telefoon gehad. Effe kijken, t zal niet waar zijn er had er een zich buiten gesloten. :( :( :( :(

Dus ritje afgebroken. :(

Volgende maand weer????

@ Lars balen kerel -O-


Zonde dat het zo ging :(

Je doet je forum-naam wel eer aan moet ik zeggen :+
 
Origineel verkoopt altijd beter. :Y
Als je er een streetfighter / naked R1 van maakt, moet je een liefhebber tegenkomen.
OF...je moet hem zo maken dat je hem weer kunt ombouwen naar een R1.

of hij maakt em zo bruut dattie winst maakt :P
 
Ook weer present.
Was een top geregeld Jefro. Delen van t land gezien waarvan ik dacht dat t al buitenland was.
Kon niet lang van genieten. Had tijdens t rijden al een aantal keer telefoon gehad. Effe kijken, t zal niet waar zijn er had er een zich buiten gesloten. :( :( :( :(

Dus ritje afgebroken. :(

Volgende maand weer????

@ Lars balen kerel -O-

Zag er even vreemd uit vanmiddag... Mooi dat je even uitleg geeft. _O-

Je was echt gone... _O-

Jammer dat je hem niet mee hebt kunnen uitrijden. -O-
 
Lars, als je hem nu all-risk verzeker en met diefstal. geef je hem op als gestolen en verkoop je volgende maand de onderdelen van de bike.


and now we wait
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan