het grote yamaha R1 topic-deel 47+fotografie+zomer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh ik heb zo'n fantastische werkgever.... :+

Afgelopen april mijn ontslag ingediend en vandaag kwamen ze er ineens achter dat ze vergeten waren om het aan het hoofdkantoor door te geven. Ja we hebben het toch nog maar even gedaan vandaag. Ja en terecht FFS haha. Ik ben er per 1/8 gewoon niet meer xD
 
Laatst bewerkt:
Oh ik heb zo'n fantastische werkgever.... :+

Afgelopen april mijn ontslag ingediend en vandaag kwamen ze er ineens achter dat ze vergeten waren om het aan het hoofdkantoor door te geven. Ja we hebben het toch nog maar even gedaan vandaag. Ja en terecht FFS haha. Ik ben er per 1/8 gewoon niet meer xD

toch al wel ander werk??
 
schiet al aardig op in deel 1 van de foto nog even iedereen staat er weer op O-)
 
het is trouwens posingtime *O*

11AE1-5809-399.jpg

Afbeelding005.jpg

r6-1.jpg

canvas2.jpg

100_7822.jpg

2009_TT_Rossi20Jumps.jpg


wie doet er mee?
 
@Master:

Ga naar de OP van deel 46. Rechtsbovenin staan 3 icoontjes. Het middelste icoontje moet je een keer op klikken (zie afbeelding)
42748727.jpg


Als je daarop geklikt hebt, zie je de OP nog steeds, maar als je naar beneden scrollt, dan staat er direct onder de OP de "Bericht code". Alles wat in DAT veld staat moet je kopiëren en in je nieuwe OP zetten.

Dan heb je dezelfde OP als deel 46. Van daaruit kun je gaan aanpassen. Scheelt je echt enorm veel werk. Alle afbeeldingen etc. staan dan meteen goed
 
Iemand hier ervaring met het importeren van uitlaten (yoshimura) zonder EU keuring?
(uitblaat komt uit the U.S.A.)
nee. reken er maar op dat je belasting en inklaringskosten mag betalen. Zal samen zo'n 30% van de waarde zijn, is vast wel wat over te vinden op de site van de douane :Y
 
Laatst bewerkt:
Hier iemand nog interesse in pazzo racing hendeltjes? Zijn zwart en kort.
Ze passen op de modellen 04 tm 08.
Heb ook nog een zwarte seatcover liggen voor het model 07/08.
Graag mailen bij interesse!
Groeten
 
@Master:

Ga naar de OP van deel 46. Rechtsbovenin staan 3 icoontjes. Het middelste icoontje moet je een keer op klikken (zie afbeelding)
[afbeelding]

Als je daarop geklikt hebt, zie je de OP nog steeds, maar als je naar beneden scrollt, dan staat er direct onder de OP de "Bericht code". Alles wat in DAT veld staat moet je kopiëren en in je nieuwe OP zetten.

Dan heb je dezelfde OP als deel 46. Van daaruit kun je gaan aanpassen. Scheelt je echt enorm veel werk. Alle afbeeldingen etc. staan dan meteen goed


nu snap ik hem weer voor elkaar als staat er weer op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan