Het Grote Yamaha R1 Topic - Deel 48

Status
Niet open voor verdere reacties.
Graspop is zeker een mooie festival }) Ik ga echter al 7 jaar naar Rock am Ring, tot nu toe valt iedere festival vergeleken daarbij in het niets :9~ Misschien ooit ook nog eens een keer naar Sziget toe, daar hoor ik ook wel goede verhalen over :+

Ben er trouwens vandaag ook achter gekomen dat de reservesleutels die ik bij mijn motor heb gekregen niet passen.. Ik heb een normale zwarte en de rode, maar die passen nergens op. Wat daar dan weer de reden van is??
die rode is om nieuwe sleutels bij te laten maken, waarom die zwarte niet past snap ik ook niet :?
 
_O- dikke bazzaz.
B| _O-



Zo. Ik zit volgend jaar dus zéker weer op Graspop *O* *O* *O* *O* *O*

1e headliner is bekend gemaakt:

GMMWebad01.jpg

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

VET!


TYFUSHERRIE *O*
 
eej, ben bijna hersteld van een flinke griep dus al bijna twee weken niet geboard. Ga volgend weekend weer denk, darkraver wil een keer mee zei tie dus ben benieuwd _O- . 1 nieuwe piste is af, die andere hadden ze moeite om er genoeg sneeuw op te krijgen maar is bijna af denk. Het is flink groot geworden. 1 piste wordt straks een permanent funpark als het goed is :}

nog twee maandjes en dan oostenrijk *O* wordt voor jou ook weer eens tijd om te gaan dan :Y

Ja wordt zeker weer tijd, al een tijdje niks gedaan. Misschien dit jr ook eens op wintersport maar dat is nog niet zeker. Maar pittig griepje dan? Weer helemaal fit neem ik aan.
 
Laatst bewerkt:
Ja wordt zeker weer tijd, al een tijdje niks gedaan. Misschien dit jr ook eens op wintersport maar dat is nog niet zeker. Maar pittig griepje dan? Weer helemaal fit neem ik aan.
Bijna fit, ook al een week niet getraind, is niet goed voor mn humeur :X
 
Ja wordt zeker weer tijd, al een tijdje niks gedaan. Misschien dit jr ook eens op wintersport maar dat is nog niet zeker. Maar pittig griepje dan? Weer helemaal fit neem ik aan.
Wintersport moet je zeker doen, je bent al eens geweest toch?
 
Oh lekker, dus daar gaat ons belastinggeld weer naartoe.

Hogere boetes=cash innen voor nog meer zooi om boetes mee uit te schrijven.

Ga maar eens kijken voor zo'n flip a plate geval
Van mij mogen ze trajectcontroles plaatsen, maar als tegenprestatie moeten die klote 100-zones eruit.

Grootste ergernis is de A2 tussen Utrecht en Amsterdam B|
 
Van mij mogen ze trajectcontroles plaatsen, maar als tegenprestatie moeten die klote 100-zones eruit.

Grootste ergernis is de A2 tussen Utrecht en Amsterdam B|
Wat denk je van al die 60 km zones met inhaalverbod B| Of nog erger: een gewone 80 km/u weg met inhaal verbod waar zo'n zondagsrijder voor de zekerheid 60 km/u rijdt.... Merk dat ik op de motor steeds meer de inhaalverboden negeer....
 
Wat denk je van al die 60 km zones met inhaalverbod B| Of nog erger: een gewone 80 km/u weg met inhaal verbod waar zo'n zondagsrijder voor de zekerheid 60 km/u rijdt.... Merk dat ik op de motor steeds meer de inhaalverboden negeer....
Die zijn ook heel fijn ja |(

Meestal houd ik me wel aan het inhaalverbod. Maar ik ga dan wel vervelend doen. Slingeren, me laten zakken en er weer naar toe rijden.
 
Wat denk je van al die 60 km zones met inhaalverbod B| Of nog erger: een gewone 80 km/u weg met inhaal verbod waar zo'n zondagsrijder voor de zekerheid 60 km/u rijdt.... Merk dat ik op de motor steeds meer de inhaalverboden negeer....

die negeer ik altijd :( ik heb er zn hekel aan als opa en oma op pad zijn met zn suzuki wagon r autotje en 60 km per uur rijden waar je 80 mag en 80 waar je 100 mag... als ik er nu aan denk voel ik die irritatie al opkomen :P
 
hopen dat de line-up dit jaar ook weer beter is, vorig jaar ook graspop geweest, was goed te doen, 3 jaren daarvoor vond ik het kut dus niet geweest en daarvoor weeer wel 4 keer achter erlkaar.
 
hopen dat de line-up dit jaar ook weer beter is, vorig jaar ook graspop geweest, was goed te doen, 3 jaren daarvoor vond ik het kut dus niet geweest en daarvoor weeer wel 4 keer achter erlkaar.
Alleen Sabbath is al reden om te gaan :P

Geruchten gaan dat Mötley Crüe, Satyricon, Týr en Machine Head ook komen *O*
 
Wat denk je van al die 60 km zones met inhaalverbod B| Of nog erger: een gewone 80 km/u weg met inhaal verbod waar zo'n zondagsrijder voor de zekerheid 60 km/u rijdt.... Merk dat ik op de motor steeds meer de inhaalverboden negeer....

Zeer herkenbaar dit.

Dat en rechts inhalen doe ik zoooooo vaak. :') Al die slakkies op de weg :r

Over 10 jaar mogen we nog maar 80 km/h op alle snelwegen, is het hele wegennet 1 grote trajectcontrole, en per 1 km/h dat je te hard rijdt € 20 :')
 
Zeer herkenbaar dit.

Dat en rechts inhalen doe ik zoooooo vaak. :') Al die slakkies op de weg :r

Over 10 jaar mogen we nog maar 80 km/h op alle snelwegen, is het hele wegennet 1 grote trajectcontrole, en per 1 km/h dat je te hard rijdt € 20 :')
+ €6 administratiekosten uiteraard
 
Nope nog niet kerel, ik heb dit jr voor het eerst leren snowboarden. Ben nou al een paar keertjes indoor geweest heb wel de smaak te pakken.
Haha dan staat je nog een hoop te wachten ik board nu een kleine 10 jaar en t blijft elke keer weer vet.
Alleen ook wel een dure hobby naast de r1 hoor.
Ik heb nou bij mn laatste board avonturen me schoenen board en bindingen gemolt dus maar even kijken of er wat nieuws voor mijn budget is.

Mocht iemand hier nog spullen nodig hebben dit weekend is er enorme uitverkoop naast snowworld zoetermeer. Is in ayersrock tot 70% korting op jassen kleding en materiaal:O.
 
Zeer herkenbaar dit.

Dat en rechts inhalen doe ik zoooooo vaak. :') Al die slakkies op de weg :r

Over 10 jaar mogen we nog maar 80 km/h op alle snelwegen, is het hele wegennet 1 grote trajectcontrole, en per 1 km/h dat je te hard rijdt € 20 :')

één van de redenen dat ik zo weinig op straat rijd... merkte van mezelf dat ik het begrip file steeds ruimer begon te nemen :P
 
Haha dan staat je nog een hoop te wachten ik board nu een kleine 10 jaar en t blijft elke keer weer vet.
Alleen ook wel een dure hobby naast de r1 hoor.
Ik heb nou bij mn laatste board avonturen me schoenen board en bindingen gemolt dus maar even kijken of er wat nieuws voor mijn budget is.

Mocht iemand hier nog spullen nodig hebben dit weekend is er enorme uitverkoop naast snowworld zoetermeer. Is in ayersrock tot 70% korting op jassen kleding en materiaal:O.
Heb net nieuwe spullekes aangeschaft :Y , als ik dit eerder had geweten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan