Het Grote Yamaha R1 Topic - Deel 48

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond! Weer een week oefening overleefd, was dit keer gericht op slaapdeprivatie dus denk dat ik de komende 24 uur zeker in coma lig :P Gaan er nog mensen rijden of is het echt te koud aan het worden? Is er midden NL gestrooid? Heb de afgelopen week onder een steen geleefd :')
 
Avond! Weer een week oefening overleefd, was dit keer gericht op slaapdeprivatie dus denk dat ik de komende 24 uur zeker in coma lig :P Gaan er nog mensen rijden of is het echt te koud aan het worden? Is er midden NL gestrooid? Heb de afgelopen week onder een steen geleefd :')
niks gewend he :+
 
zondag om 0900 op en tot afgelopen donderdag 2300 maar 7 uur geslapen, oh ook nog ff de afsluitdijk over gelopen met +25kg op de rug dus ach, niet veel idd :+
25 kg _O- echte officier he :+

het wordt pas zwaar als je uren aan het lopen bent en maar een paar minuten meegemaakt heb van die uren :+

Maar je gaat toch naar de luchtmacht als ik het goed heb, dan krijg je het toch niet zo zwaar fysiek. Onnodig om je dan met 45 kg te laten stekkeren nu.
 
25 kg _O- echte officier he :+

het wordt pas zwaar als je uren aan het lopen bent en maar een paar minuten meegemaakt heb van die uren :+

Maar je gaat toch naar de luchtmacht als ik het goed heb, dan krijg je het toch niet zo zwaar fysiek. Onnodig om je dan met 45 kg te laten stekkeren nu.
Doen ze ook niet, de eis is echt te treurig voor woorden hoor (ja dat geef ik ook toe :+ ). Lopend in slaap vallen is trouwens wel een vreemde ervaring, dat je ineens naar rechts weg zwalkt en dan weer net wakker genoeg bent om bij de rest te gaan lopen haha. Kregen een uurtje om te slapen en aansluitend weer 11km om daarna voor de zoveelste keer bivak op te zetten en operationeel te krijgen. Wat een onzin komt er ineens uit mensen als ze goed moe zijn, wel erg om kunnen lachen :)
 
Max respect voor die mannen hoor, lmbl ook trouwens. We weten zelf echt wel dat dit er niets bij is hoor, om dat even recht te zetten maar we hebben er ook niet voor gekozen :)
Idd, je hebt er niet voor gekozen dus vindt ik dat ze je al een redelijk afknijpen :Y maar is goed voor je :P
 
http://www.youtube.com/watch?v=1Y7KqZDxIwo&feature=player_embedded

zit ik nu in dus (overigens gemaakt door 1 van mijn kader leden, afgelopen week weer volle bak aan het filmen geweest dus kan best eens dat wij ook voorbij komen over een tijdje :P)
Wel netjes in de houding door de hendrik poort lopen trouwens he _O-

Altijd grappig om die gasten er doorheen te zien lopen.
 
Idd, je hebt er niet voor gekozen dus vindt ik dat ze je al een redelijk afknijpen :Y maar is goed voor je :P
Klopt, je weet echt niet hoe ver je kan gaan als je het nooit geprobeerd hebt (of ze je er toe dwingen) en kan je verzekeren dat het veel verder is dan dat je zelf denkt. Beide hielen kapot gelopen en blaren tussen mijn tenen maar heeft me ook niet tegen gehouden. Wij vertrokken trouwens om 2245 de afsluitdijk op in redelijk dichte mist dus het was ook wel een aardige mindfuck in het donker. Niet verder kunnen kijken dan zoveel meter dus er lijkt geen einde aan te komen. Na al 39 uur zonder slaap ga je toch wel dingen zien dan, het maffe is dat je het je ook wel realiseert maar je kan er niets aan doen _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan