Het Grote Yamaha R1 Topic - Deel 49, de kleuterspeelzaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
HOE ( http://www.dumpert.nl/mediabase/1923371/0dba287b/film_je_hobby.html )

Kun je een lens van 1000 pleuro nou verliezen?
Heel kut voor je rene! hoop dat je hem (in goede staat) terug kunt krijgen/vinden?
Gewoon...een stomme idioot zijn |(

Tas ff laten liggen terwijl ik naar een andere plek liep. Maat van me bleef staan. Later kwam hij naar me toe gelopen. Toen terug gelopen naar de auto en tijdens het praten niet meer aan de tas gedacht :X :X


Is gewoon helemaal mijn fout, maar baal wel gruwelijk -O-
 
Gewoon...een stomme idioot zijn |(

Tas ff laten liggen terwijl ik naar een andere plek liep. Maat van me bleef staan. Later kwam hij naar me toe gelopen. Toen terug gelopen naar de auto en tijdens het praten niet meer aan de tas gedacht :X :X


Is gewoon helemaal mijn fout, maar baal wel gruwelijk -O-


Ja kan niet zeggen dat je een stomme idioot bent, gewoon afgeleid door praten!!!
Heb ik ook zovaak haha met bepaalde dingen (dit gelukkig nog niet mee gemaakt).
Verzekering moet wel te doen zijn lijkt mij?

Heel jammer hoop dat je wat kan regelen!

Succes
 
Okee wat doe je hier nog hub naar de plek waar je m verloor of is ie al gone?
Anders denk ik niet dat iemand m zo meeneemt toch?


We leven niet meer in de jaren 50!!!
Denk wel dat mensen snappen dat dit geld op kan leveren!

Geld niet voor iedereen natuurlijk! zijn ook wel mensen met fatsoen.
Kans is wel aanwezig dat hij binnenkort op marktplaats staan
 
Okee wat doe je hier nog hub naar de plek waar je m verloor of is ie al gone?
Anders denk ik niet dat iemand m zo meeneemt toch?
Toen ik 'm kwijt was ben ik direct terug gegaan naar die plaats. Tas lag er niet meer. Nog een paar rondjes gelopen, maar hij was weg.
Daarna naar de politie gegaan en aangifte gedaan. Hopen dat iemand eerlijk is en 'm terug brengt. Maar mijn vertrouwen in de mensheid is niet zo hoog :N

@Richard: ik ga MP ook echt in de gaten houden ja. Elke lens heeft een serienummer. Dat geeft 'ie mee aan elke foto. Dus mocht ik 'm tegenkomen, dan kan ik dat controleren
 
We leven niet meer in de jaren 50!!!
Denk wel dat mensen snappen dat dit geld op kan leveren!

Geld niet voor iedereen natuurlijk! zijn ook wel mensen met fatsoen.
Kans is wel aanwezig dat hij binnenkort op marktplaats staan
Ja is natuurlijk wel zo maar ik dacht dat rene m vooral gebruikte voor vliegtuigen spotten en als ie m bijv op zo'n spot plek is kwijtgeraakt is er eerder een spotter die t even op t forum roep als die denkt hmm deze hak nog niet die ga ik lekker aan me eigen collectie toevoegen.
Denk niet dat er veel tuig met datsoort geweten bij spot plekken rond loopt maar igg goed mp in de gaten houden en forums.
Hopen dat je m terug krijgt.

Even iets anders heeft iemand wellis dit filmpje gezien:
die kerel met die busa die pakslaag krijgt heeft me nou toch weer iets onzinnigs gebouwd:
Wat zouden we toch moeten kijken zonder amerikanen O-) _O- :}

Maar allemachtig die gallardo's zijn wel erg snel hoor pfoe
 
Ja is natuurlijk wel zo maar ik dacht dat rene m vooral gebruikte voor vliegtuigen spotten en als ie m bijv op zo'n spot plek is kwijtgeraakt is er eerder een spotter die t even op t forum roep als die denkt hmm deze hak nog niet die ga ik lekker aan me eigen collectie toevoegen.
Denk niet dat er veel tuig met datsoort geweten bij spot plekken rond loopt maar igg goed mp in de gaten houden en forums.
Hopen dat je m terug krijgt.

Even iets anders heeft iemand wellis dit filmpje gezien:
die kerel met die busa die pakslaag krijgt heeft me nou toch weer iets onzinnigs gebouwd:
Wat zouden we toch moeten kijken zonder amerikanen O-) _O- :}

Maar allemachtig die gallardo's zijn wel erg snel hoor pfoe

Je verhaal klopt wel vaak als je mensen daar vaak tegenkomt (zijn beetje zelfde spotters op zelfde plek lijkt me ook) dat je dan een eerlijk iemand hebt en zegt hey ik heb je lens hier!!!

@ Rene, beter dat er een nummer inzit en in foto weer terugkomt :) Hoop dat de politie wat vind en anders jij op MP of dergelijke site!
 
Nouja..ondanks het verlies van de lens en het fucking koude weer heb ik opzich toch een goeie dag gehad...

df0ba78bd394aee689e2fe3bc5cee20f-d4ofun9.jpg


21ad436252d5d698a7b5dccb2bb88f7c-d4ofv4d.jpg


835eea9f9d79777c410c46f3a74a3359-d4ofwom.jpg
 
ziet er goed uit man maar zie drie vliegtuigen en bij geen één staat die er compleet er op lens te groot of zo _O-
Vind dit vaak mooiere composities.
Die eerste wilde ik gewoon hebben. Een lekkere close-up van dat vette landingsgestel van een T7 *O*

Bij die tweede stond ik er nogal dichtbij en dan komen ze ineens heel snel over. Dit was de beste foto van die serie. Had deze er graag helemaal op willen hebben, maar is me niet gelukt.

En bij die 3e...tsja..zo'n klein stukkie vleugel. Nu is het toestel groter in beeld. Dan maakt dat laatste stukje vleugel niet meer zo veel uit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan