Het grote Yamaha R1 topic deel 50 volop de lente in knallen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jep..klote :/
Had graag wat schrammen van m'n kuipen overgenomen. Die genezen vanzelf. Die op de kuip kun je alleen maar geld tegenaan smijten ;)

edit: welcome back btw :W
Goeie vakantie gehad?

@Marco: Gefeliciteerd man :D

goeie vakantie gehad :Y

kappenset.nl idd niet aan beginnen, pleuriskwaliteit :X

dat van die schrammen overnemen ken ik btw ;)
 
Clipons etc wel recht?

op oemmotorparts.nl kun je wel vast kijken wat de prijzen van onderdelen zijn. Soms valt het mee.
Clip-ons zijn nog wel recht ja, maar het stuur stond iets scheef. Dat was vrij makkelijk te richten. Verder niks in de vork krom, dus dat valt ook mee :)

Had véél erger kunnen zijn.

Ben ook echt ENORM blij dat er in die bocht GEEN vangrail staat.

Kappenset.nl zal ik vanaf nu dus ook vanaf blijven :P


@all: enorm bedankt voor de reacties :}
 
Heeft iemand toevallig een werkplaatshandboek te koop of weet iemand waar ik die op het net kan vinden ?
Voor een r1 van 2009.
 
Laatst bewerkt:
Zo ook weer terug van de Eiffel.

4 daagjes geweest, heen, 2 dagen omgeving(zaterdag regen bleh) en vandaag Nordschleife 2 rondjes en weer terug naar NL.
 
Kost idd wat, maar ik zoek echt een redelijk geprijsd alternatief. Heb je voor rond de 100,- niks fatsoenlijks ?

Misschien de ContourHD?

Die had ik hiervoor. Ook wel goed beeld, wel meer windruis.


Kost wel meer dan 100. Maar als je dan toch dat ervoor over hebt, doe er dan wat bij en koop iets van een ContourHD of GPS of een Gopro 1 of 2.
 
Ik weet er alles van, maar ik moet het helaas laten schieten. Maar het wordt een dagelijkse vlucht (ipv de 77W), dus ik vang 'm echt nog wel een keer ;)


had er ook niet voor over om vrij te nemen. voor het einde van het jaar wil het zelfs 2x per dag op eham vliegen. dan komt malaysia airlines waarschijnlijk ook nog :)
 
had er ook niet voor over om vrij te nemen. voor het einde van het jaar wil het zelfs 2x per dag op eham vliegen. dan komt malaysia airlines waarschijnlijk ook nog :)
Dat gaat niet gebeuren denk ik. Dan gaat Emirates nogal veel wegdrukken. Wordt een beetje overkill. Denk niet dat KLM daar blij mee zal zijn ;)

Maar Malaysia en China Southern willen ook met de walvis naar AMS komen ja :)
 
Misschien de ContourHD?

Die had ik hiervoor. Ook wel goed beeld, wel meer windruis.


Kost wel meer dan 100. Maar als je dan toch dat ervoor over hebt, doe er dan wat bij en koop iets van een ContourHD of GPS of een Gopro 1 of 2.
Misschien de ContourHD?

Die had ik hiervoor. Ook wel goed beeld, wel meer windruis.


Kost wel meer dan 100. Maar als je dan toch dat ervoor over hebt, doe er dan wat bij en koop iets van een ContourHD of GPS of een Gopro 1 of 2.

Dat beeld is prima. Windgeruis kan ik ook wel mee leven. Ik zal eens in die richting gaan zoeken. 2dehands is ook prima.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan