Het Grote Yamaha R1 topic - Deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is een mooie modificatie (voor als het ijzelt :) )

full
 
ben mijn 2008 circuit R1 weer aan het opbouwen sinds mijn crash, en ben nu tot de ontdekking gekomen dat mijn frame is gescheurd, net boven de voorste blokophangpunten (zowel links als rechts)

net even op internet gekeken en heb al 3 soortgelijke verhalen gelezen dat die frames daar wel eens scheurtjes gaan vertonen. Ook ooit zonder dat daar een crash voor aan te pas hoeft te komen!

iemand hier ooit iets soortgelijks meegemaakt?
 
ben mijn 2008 circuit R1 weer aan het opbouwen sinds mijn crash, en ben nu tot de ontdekking gekomen dat mijn frame is gescheurd, net boven de voorste blokophangpunten (zowel links als rechts)

net even op internet gekeken en heb al 3 soortgelijke verhalen gelezen dat die frames daar wel eens scheurtjes gaan vertonen. Ook ooit zonder dat daar een crash voor aan te pas hoeft te komen!

iemand hier ooit iets soortgelijks meegemaakt?

gelukkig niet :X heb je een piccie van de scheurtjes?
 
ben mijn 2008 circuit R1 weer aan het opbouwen sinds mijn crash, en ben nu tot de ontdekking gekomen dat mijn frame is gescheurd, net boven de voorste blokophangpunten (zowel links als rechts)

net even op internet gekeken en heb al 3 soortgelijke verhalen gelezen dat die frames daar wel eens scheurtjes gaan vertonen. Ook ooit zonder dat daar een crash voor aan te pas hoeft te komen!

iemand hier ooit iets soortgelijks meegemaakt?

Dat klopt min of meer maar het waren niet de R1s die daar last van hadden. Dit kwam vaker voor bij suzuki.
 
waarom zijn er trouwens 2 verschillende R1 topics :? ?

vonden de 09 of nieuwer rijders het niet gezellig hier of zo ? :+
 
Dat klopt min of meer maar het waren niet de R1s die daar last van hadden. Dit kwam vaker voor bij suzuki.
dat het bij kawa en suzuki vaker voorkwam is mij bekend, maar lees nu ook toch een aantal verhalen van mensen met een R1 die het meemaken (zonder te crashen)
 
:Y
R1sjaak, hiermee gaat hij over de Noordpool rijden.
Vandaar die xxl-banden. Er komt ook nog een slee achter te hangen met benzine en proviand.
:^
Dit. Echt super gaaf. Rond de wereld, naar de noordkaap (in de winter) en nu over de noordpool.

@Jeffrey: mooi is het inderdaad niet, maar voor deze trip wel degelijk nodig ;)
 
ben mijn 2008 circuit R1 weer aan het opbouwen sinds mijn crash, en ben nu tot de ontdekking gekomen dat mijn frame is gescheurd, net boven de voorste blokophangpunten (zowel links als rechts)

net even op internet gekeken en heb al 3 soortgelijke verhalen gelezen dat die frames daar wel eens scheurtjes gaan vertonen. Ook ooit zonder dat daar een crash voor aan te pas hoeft te komen!

iemand hier ooit iets soortgelijks meegemaakt?


Met frame even langs nico bakker gaan?

Wel gehoord van GSXR1000's die spondaan scheuren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan