Het Grote Yamaha R1 Topic - Deel 54

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal is kijken voor wat boutjes en moertjes morgen. Kan ik woensdag me spiegels er af halen :P
 
Kill switch? Kan me niet herinneren dat ze die ooit hebben getest en kom er minimaal eens per jaar. Ze kijken naar banden, uitlaat, remblokken en ze voelen even aan de remmen of er druk is.

Ja kill switch wordt ook gecontroleerd. Ik ben er de afgelopen 2 jaar 3x geweest en hiervan is ie in ieder geval 2x gecheckt :Y
Zou ook willekeur van de keurmeester kunnen zijn.

Weer een vraagje. Volgend weekend mijn eerste circuit ervaring. Halen jullie je spiegels eraf (als je natuurlijk een straatfiets gebruikt)

Ja, ik haal ze er af. Bij sommige organisaties mag je ze wel laten zitten, maar dan moet je ze afplakken.
 
Iemand trouwens nog tips om de spiegels wat verder naar buiten te krijgen? Ben niet helemaal tevreden met het zicht naar achteren. Er zijn wel spiegelverbreders beschikbaar, maar gezien de bevestiging gaan de spiegels daarmee alleen maar omhoog....
 
:W

zometeen richting Zolder, morgen knallen. Maatje moet eerst nog ff langs HK ofzo voor z'n vering, daarna naar Belgie allé :+
 
Goodmorning!

Mijn fiets is geimporteerd uit UK, en heeft nog steeds de originele koplamp-unit erin zitten, wat dus betekend dat hij voor Nederland verkeerd om staat.
Een nieuwe unit schijnt al snel €1000,- te kosten, dat gaat me toch wel iets te ver.

Zijn hier mensen met dezelfde ervaring, en hoe hebben jullie dit opgelost?
Zijn er nog alternatieven om het lichtbeeld aan te passen?
 
goedkope oplossing? Lampje eruit halen en in het donker zo'n bad boy gebruiken....
watermark.php
 
Goodmorning!

Mijn fiets is geimporteerd uit UK, en heeft nog steeds de originele koplamp-unit erin zitten, wat dus betekend dat hij voor Nederland verkeerd om staat.
Een nieuwe unit schijnt al snel €1000,- te kosten, dat gaat me toch wel iets te ver.

Zijn hier mensen met dezelfde ervaring, en hoe hebben jullie dit opgelost?
Zijn er nog alternatieven om het lichtbeeld aan te passen?
Ebay ;)
 
Goodmorning!

Mijn fiets is geimporteerd uit UK, en heeft nog steeds de originele koplamp-unit erin zitten, wat dus betekend dat hij voor Nederland verkeerd om staat.
Een nieuwe unit schijnt al snel €1000,- te kosten, dat gaat me toch wel iets te ver.

Zijn hier mensen met dezelfde ervaring, en hoe hebben jullie dit opgelost?
Zijn er nog alternatieven om het lichtbeeld aan te passen?

Veel handelaren wisselen een plaatje om in de koplamp, evt informeren bij een handelaar die veel in Engelse fietsen doet?
 
Gisteren geweldige dag gehad op Mettet. Helaas slecht geslapen. Voor alles klaar stond en uiteindelijk de tent in konden was t half 2. En 7 uur weer eruit. De originele dempers met holle kat bleek genoeg te zijn om lekker te kunnen knallen op t rechte stuk langs de db meting. 5 van de 6 sessies gereden. De 5de was ik erg vermoeid en daarom er de brui aan gegeven. 5 van de 6 motoren waar we mee waren hebben t ook overleefd. 1 helaas de grindbak in bij de eerste rechtse bocht in de 2de sessie. Ook gelijk de kd goed kunnen oefenen. Zelfs op de snelle linkse ( enerlaatste bocht). Enkel t later remmen nog goed oefenen. Zeker voor herhaling vatbaar. En dat voor 80,-! Hadden trouwens geen technische keuring. Enkel db meting. Maar als ik al die motoren zo zag waren t vooral liefhebbers die reden.

Ik laat de nummers voorlopig nog zitten. Dus mocht je nummer 88 tegen komen, is it me!

Ciao
 
Heb ook al even boutje moertje gefixed ter vervangig van me spiegels. Van de week de originele dempers weer uit te kelder halen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan