Het Grote Yamaha R1 Topic - Deel 56: Laagvliegen

rogerno1

MF veteraan
23 mrt 2008
83.812
4
46
#30
Vanavond met mijn werkgever (Oud Marshall van MSL...Hendrie van Motorstore Aalsmeer)de Yec boom erin gelegd en aangesloten...

ECU was geflasht door Frank Mos van Mobu Motors....

Sloeg gelukkig meteen aan :P
(weet ff niet hoe je het filmpje hier kan posten...)
 

AMo

Die hard MF'er
5 mrt 2009
808
0
35
Je weet ZELF!
#31
Laatst bewerkt:

Pilz

Die hard MF'er
22 dec 2013
641
3
36
Utrecht
#36
Rene, kun je de OP aanpassen?



Mods:
-GIpro X gearindicator
-Goodridge stalen remleidingen
-Titax rem- & koppelingshendels
-12V aansluiting
-Datatool Alarm
-Heldere knipperlichten
-Voorvork verstellers
-Rimstriping Special GP
-Xenon verlichting
-Graves Motorsport rem/schakelset
-Akrapovic hexagonal carbon slip-on dempers
-Oxford handvatverwarming
-Powercommander V + homemade map switch
-BMC luchtfilter
 

rogerno1

MF veteraan
23 mrt 2008
83.812
4
46
#37
:/

p.s wat houdt dat flashen van de ECU in? hebbie nu geen Powercommander nodig of wa?
Geeeeen idee _O-

Weet niet precies wat het doet, maar je hebt geen sleutel meer nodig, minder draadboom en je kan het geloofik op een pc/laptop aansluiten, misschien idd vergelijkbaar met een Powercommander maar weet ik niet zeker....
 

Rene H.

MF veteraan
11 jul 2007
13.255
0
Geldrop
Bezoek Site
#40
Rene, kun je de OP aanpassen?

[afbeelding]

Mods:
-GIpro X gearindicator
-Goodridge stalen remleidingen
-Titax rem- & koppelingshendels
-12V aansluiting
-Datatool Alarm
-Heldere knipperlichten
-Voorvork verstellers
-Rimstriping Special GP
-Xenon verlichting
-Graves Motorsport rem/schakelset
-Akrapovic hexagonal carbon slip-on dempers
-Oxford handvatverwarming
-Powercommander V + homemade map switch
-BMC luchtfilter
:Y :9~
 

rogerno1

MF veteraan
23 mrt 2008
83.812
4
46
#41
Heeft er iemand hier nog luchtinlaten liggen voor een mijn racekuip????

De mijne zitten zo strak aan de zijkant dat de inlaten gewoon indeuken en scheuren.
 

Cypher

MF veteraan
15 dec 2007
6.347
0
Achterhoek!
#42
Hallo allemaal.

Sinds vandaag eigenaar van een r1 uit 2007 (hiervoor had ik een gsx-r 1000 uit 02

Ik heb een vraagje dat hopelijk iemand van jullie weet.
Ik heb al gegoogled maar kon niet echt wat vinden wat werkt.

De temperatuur van de motor word weergegeven in fahrenheit. Ik zou dit graag naar celcius hebben. Maar hoe moet dit?

Van mph naar km/h lukt wel..
 

rogerno1

MF veteraan
23 mrt 2008
83.812
4
46
#43
Hallo allemaal.

Sinds vandaag eigenaar van een r1 uit 2007 (hiervoor had ik een gsx-r 1000 uit 02

Ik heb een vraagje dat hopelijk iemand van jullie weet.
Ik heb al gegoogled maar kon niet echt wat vinden wat werkt.

De temperatuur van de motor word weergegeven in fahrenheit. Ik zou dit graag naar celcius hebben. Maar hoe moet dit?

Van mph naar km/h lukt wel..
Welkom :W

en hier antwoord op je vraag:

How to switch from Fahrenheit (°F) to Celsius (°C)


I found this after looking for weeks on the related sites. I have tried it on my bike but think i may be doing something wrong in between step 4 and 5. maybe you guys are able to make it happen and share with us.

Switching over the water temperature display

1. Turn on the main switch with the “RESET” and “SELECT” buttons held down.
“Co” appears in the left of the display area for the distance and time.

2. Press the “SELECT” button. The display changes to “dIAG “.

3. Press both the “RESET” and “SELECT” buttons at the same time.
“d01: xx” appears in the display area. (A certain number is displayed in “xx”.)

4. Pressing the “RESET” button 2 times displays “d62: xx”.
The “xx” in “d62: xx” indicates which thermometric scale to display, Celsius or
Fahrenheit.

“00” = No display
“01” = Celsius (°C)
“02” = Fahrenheit (°F)

To change the display, operate the engine switch “OFF” → “ON”. The thermometric
indication changes in order of “00”, “01”, “02”, and back to “00” and so on.

5. When the desired scale appears, turn off the main switch.
 

Cypher

MF veteraan
15 dec 2007
6.347
0
Achterhoek!
#44
Dit heb ik gedaan. Helaas als ik de killswitch omzet gaat hij naar 00. En krijg hem daar niet van af. Draai ik de contactsleutel weer om dat staat het gewoon nog in fahrenheit

Las ergens iets dat als het niet veranderde dat ik dan een bepaalde draad bij ecu Door moest knippen en dan aarden aan massa. Maar lijkt mij een beetje ver gaan voor zoiets..
 

Cypher

MF veteraan
15 dec 2007
6.347
0
Achterhoek!
#45
Heb nog even een poging gewaagd. Het nummer kan ik niet veranderen. Het blijft op 0 staan
na het downloaden van servicemanual op internet heb ik gekeken wat de diagnose 62 betekend. Dit zou bij een 07 model betekenen het aantal keer dat er een fault is geconstateerd. En dus niet te temperatuur setting.

Verklaart misschien ook waarom hij op 0 blijft staan omdat de historie nu leeg is.

Tussen de andere diag staan alleen sensoren en kleppen die je kunt bedienen testen en of er fouten in zitten
 

schuurman92

Die hard MF'er
18 jan 2015
390
0
26
achterhoek
#46
Hallo allemaal.

Sinds vandaag eigenaar van een r1 uit 2007 (hiervoor had ik een gsx-r 1000 uit 02

Ik heb een vraagje dat hopelijk iemand van jullie weet.
Ik heb al gegoogled maar kon niet echt wat vinden wat werkt.

De temperatuur van de motor word weergegeven in fahrenheit. Ik zou dit graag naar celcius hebben. Maar hoe moet dit?

Van mph naar km/h lukt wel..
Hey cypher toch verstandig geworden :P
 

schuurman92

Die hard MF'er
18 jan 2015
390
0
26
achterhoek
#48
Ja ideaal die autobahn in de achtertuin, ik ben toch wel gek met m'n roze pasje. Is wel een keer leuk om te kijken hoe hard dat ie gaat maar die snelheid ga ik niet vaak rijden denk ik.
 

Sqweezr

MF veteraan
18 sep 2004
1.125
0
37
Noord-Brabant
#49
De mijne heeft dankzij een onoplettende automobilist wat ongewenste mods gekregen ;( ..........
Hij kwam vanaf de andere kant en sloeg af naar links en midden op de kruising ging ie twijfelen, met als gevolg dat toen ik aan t uitwijken was hij die kant juist opging.... '(