Het Grote Yamaha R1 Topic - Deel 56: Laagvliegen

:9~

454_C599_F-_AB4_C-4_BAB-_B716-_D613_DABBF485.jpg
 
Motobatt heb ik als vervanger gekozen

:9~ :9~



dag allemaal. vandaag wilde ik de motor starten, maar helaas had de accu er geen zin meer in.
wat is nou een goede accu? of moet ik gewoon weer de Yuasa bestellen a 100 euries? iemand misschien een goedkoper adresje?

grt
 
:9~ :9~



dag allemaal. vandaag wilde ik de motor starten, maar helaas had de accu er geen zin meer in.
wat is nou een goede accu? of moet ik gewoon weer de Yuasa bestellen a 100 euries? iemand misschien een goedkoper adresje?

grt

YUASA halen. Is zn geld gewoon waard.
 
Motobatt heb ik als vervanger gekozen


motobatt wordt inderdaad goed aangeprezen.
:9~ :9~



dag allemaal. vandaag wilde ik de motor starten, maar helaas had de accu er geen zin meer in.
wat is nou een goede accu? of moet ik gewoon weer de Yuasa bestellen a 100 euries? iemand misschien een goedkoper adresje?

grt

YUASA halen. Is zn geld gewoon waard.

ongetwijfeld, maar wil ff kijken wat er allemaal nog meer te krijgen is.
 
Vandaag op CPZ tijdens MSl dagje een nieuwe rode R1 gespot ( met sticker ).

je kwam bij Van Diepen racing kijken en ik stond bij de andere 2 racers ( Kawa 1000 en blauwe R6 ) die ernaast stonden.

:W
 
:9~ :9~



dag allemaal. vandaag wilde ik de motor starten, maar helaas had de accu er geen zin meer in.
wat is nou een goede accu? of moet ik gewoon weer de Yuasa bestellen a 100 euries? iemand misschien een goedkoper adresje?

grt

Indien je het geld er voor over hebt zou ik voor de Yuasa gaan maar de Motobatt is een prima vervanger. Had de accu v/d motor van vrouwlief vervangen voor een Motobatt en op het moment dat ik de motor verkocht zat de accu er ruim 4jr in zonder problemen..
 
Niet mee eens. Ik had een nieuwe yuasu, gekocht, die was na 1,5 jr dood. Heb er nu een motobatt in voor de helft vh geld en die houdt het inmiddels al net zo lang vol. :Y

Dan heb je een pechvogel getroffen destijds. Misschien lang op de plank gestaan.
Na 1,5 jaar had ie bij mij retour verkoper gegaan :)

En niet lullig bedoeld, eigenlijk heb je dus met beide geen echte ervaring gehad. Om nou een Motobatt aan te raden omdat ie het bij jouw al 1,5 jaar doet :?

Mijn laatste Yuasa heeft er 8 jaar ingezeten met de laatste 2 jaar in de winter bijdruppelen.
Ook met auto`s erg goede ervaringen met Yuasa`s.
 
Terug
Bovenaan Onderaan