Het Grote Yamaha R1 Topic - Deel 56: Laagvliegen

Damn ja de 24uurs van Lemans :P

Het circuit is genoemd naar mijn achternaam, vandaar dat ik zo van racen hou...
 
Le mans doet ook 24 uur met motoren ;) als je gaat wil ik mee!
Lijkt me ook gaaf...heel misschien ga ik in september naar de 24 uur van Barcelona. Kan ik nog een keer oefenen ;)
En wie weet kom ik ook nog een keer op Assen of Zandvoort wat motoren schieten _O- _O-

Roep ik al lang, maar ik moet zeggen dat dit wel erg verslavend begint te worden
 
Hehe las het! Hier 48'c vandaag, weet zo niet wat fijner is!


Iemand trouwens een idee waar en welke power commander ik het beste kan kopen voor '08 model? heb enorme last van dat gepruttel in de 1....

je hebt keus.. een pc3 of pc5.. de pc5 is kleiner en uitgebreider, met de pc5 kun je ook verschillende mappen erin knikkeren en switchen met mappen.. heb zelf de pc3 erin zitten, gewooon af laten stellen en gaan!
 
je hebt keus.. een pc3 of pc5.. de pc5 is kleiner en uitgebreider, met de pc5 kun je ook verschillende mappen erin knikkeren en switchen met mappen.. heb zelf de pc3 erin zitten, gewooon af laten stellen en gaan!

Ik heb zelf ook de pc3 erin zitten, werkt prima.... na afstellen uiteraard :]
 
je hebt keus.. een pc3 of pc5.. de pc5 is kleiner en uitgebreider, met de pc5 kun je ook verschillende mappen erin knikkeren en switchen met mappen.. heb zelf de pc3 erin zitten, gewooon af laten stellen en gaan!

*O*
 
Zaterdag ff andere "dempers " halen veur de brommer
Deze komen er onder *O* *O*
11204470_10203404100617971_2838473315407411547_n.jpg
 
aanschaf van R1 circuit fiets, kan niet wachten tot de circuitdag

opties:

Wp schokdemper
Hyperpro voorvering
snelgas
Brembo rempomp
brembo race ramblokken
Barnet Koppeling met kevlar platen
dynojet
moto master flame remschijven
enz.

full
 
Laatst bewerkt:
Nu het over power commanders gaat, iemand interesse in een PC3 USB voor n 2004 R1 (RN12)?
Ik heb hem nog even eruit geschroefd vandaag, aangezien hij (heel verrassend :N ) total loss is verklaard.........
Er staat op dit moment een mapping in voor akrapovic Y-pijp en 2brothers brulpijpen uitlaten, maar zoals eerder gezegd geniet het de voorkeur om hem opnieuw af te laten stellen aangezien geen enkel blok hetzelfde is....
 
Even inbreken hier .
Heb zelf een groenhard , maar deze 2015 R1 van een familie lid van mij behoord tot de allermooiste van Nederland secu Benelux secu Europa .

original_small.jpg


Deze is nieuw gekocht en met 0km op de klok kompleet uitgekleed en naar de motorspuiter in nieuwegijn gebracht , en is compleet gespoten volgens AMA .

Is compleet anders als de standaard uitvoering en 100 keer mooier geworden :} :} :} :} :} :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ .
 
Even inbreken hier .
Heb zelf een groenhard , maar deze 2015 R1 van een familie lid van mij behoord tot de allermooiste van Nederland secu Benelux secu Europa .

[afbeelding]


Deze is nieuw gekocht en met 0km op de klok kompleet uitgekleed en naar de motorspuiter in nieuwegijn gebracht , en is compleet gespoten volgens AMA .

Is compleet anders als de standaard uitvoering en 100 keer mooier geworden :} :} :} :} :} :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ .

Ziet er zeer strak uit! :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan