Het Grote Yamaha R1 Topic - Deel 56: Laagvliegen

bedoel je een rubberen handvat of de plastic 'buis'?
De buis ja.
Had ik ook wel gezien, maar de verzendkosten zijn net zo duur als de hendel zelf. Als hier iemand zit, is het net zo makkelijk geregeld. Omgeving Den Haag / Rotterdam zou helemaal mooi zijn.
 
Na jaren van afwezigheid meld ik me hier ook weer even. Jaartje of tien met een R1 '98 gereden. Daarna met een KTM 640 SM, KTM 950 SM en nu een FZ1N uit 2009 (R1 blok). Daarnaast sinds jaartje of twee een R1 '03 er bij voor het circuit, en vorige week een R1 '08 gehaald voor circuit.

Nu ben ik voor de '08 aan het kijken voor een plug & play gearindicator. Nu kwam ik via Ali het volgende tegen, iemand toevallig ervaring mee?

Zou ook op de FZ1N moeten passen. Ben wel benieuwd, want geen zin in solderen.

Oh ja, m'n R1 '03 staat te koop in Racerij gezocht en gevonden ;)
 
En nog wat plaatjes van al het spul (witte R1 is al tijdje geleden verkocht met de originele kuipen)
20210804_205746.jpg
20210803_175248.jpg
20190830nr082-actiefoto_MSZ-1599.jpg
20200919_151730.jpg
6e14e5d5978fc3587e059e73ac6b83ee.jpg
 
Laatst bewerkt:
Was foto's aan het maken voor marktplaats, koplampen van m'n 08 circuit motor mogen weg. Nu viel me op dat er een barst lijkt te zitten in de projector, iemand dit al eens gezien? Te warm geworden ofzo? Zou je dit nog zien als de lamp aan staat?
20211109_184418.jpg
 
ik heb toevallig dit ook in mijn rechterkoplamp. Leeftijd?
Of zou het iets zijn om het lichtbeeld te veranderen ivm tegenliggers? Nog anderen die eens kunnen spieken?
Op google nog meldingen van gevonden. Geen duidelijke oorzaak. Vaak de rechterkant, kan al binnen 1000 kilometer gebeuren. Zal wel te warm worden icm slecht ontwerp.

@jsp1990 als je de lamp aan zet, dan zie je er waarschijnlijk niets van? Is van mijn circuitmotor dus kan het zelf niet testen.
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig nieuwjaar! :P

Zo, hier nog mensen die staan te trappelen om weer de weg op te gaan zodra het weer het toelaat? Iedereen nog in het bezit van zijn/haar R1 of ondertussen iets anders moois kunnen bemachtigen?

Cheers! :W
 
Hier nog altijd de FZ1N voor op straat en de R1 2008 voor circuit. Nog een maandje en dan eindelijk weer de eerste dag rijden.
 
Gelukkig nieuwjaar! :P

Zo, hier nog mensen die staan te trappelen om weer de weg op te gaan zodra het weer het toelaat? Iedereen nog in het bezit van zijn/haar R1 of ondertussen iets anders moois kunnen bemachtigen?

Cheers! :W

Hier de R1 al eventjes geleden verkocht :)
Erna een Hypermotard 950 RVE gekocht *D
 
Dat is ook nogal een verandering! Hoe bevalt de Hypermotard? Gok een hoog fun gehalte 8-)
Dat gokt u heel goed :)

Ik vond het na al die jaren supersport wel weer is welletjes geweest.
Met name met de R1 en ook de ZX10R ervoor moet het altijd hard gaan wil het leuk zijn.

Nu veel meer lol op lagere snelheden en op de dijkjes maak ik de supersport rijders het leven erg zuur _O-
Af en toe mis ik wel het geluid van de 2015 R1 met volledig titanium systeem maar ook dat kabaal behoort wel tot de verleden tijd :)
Geen spijt in ieder geval tot zover!
 
Dat gokt u heel goed :)

Ik vond het na al die jaren supersport wel weer is welletjes geweest.
Met name met de R1 en ook de ZX10R ervoor moet het altijd hard gaan wil het leuk zijn.

Nu veel meer lol op lagere snelheden en op de dijkjes maak ik de supersport rijders het leven erg zuur _O-
Af en toe mis ik wel het geluid van de 2015 R1 met volledig titanium systeem maar ook dat kabaal behoort wel tot de verleden tijd :)
Geen spijt in ieder geval tot zover!
Nou, ik heb eenzelfde soort knoop doorgehakt; ik ga ook overstappen :X

Gaat mij wel aan mijn hart maar na jaren supersport gereden te hebben komt er nu een KTM 1290 Super Duke GT. Stuk comfortabeler rijden, bult aan vermogen en toch nog sportief kunnen sturen. Op de langere tripjes (Oostenrijk, Italië) met de R1 kreeg ik simpelweg te veel pijn in mijn schouders en vooral nek.
 
Ik ben ook overgestapt.
Van een 2009 R1 die ik 10 jaar heb gehad en als een erg goede en fijne motor heb ervaren naar een 2018 MT-10.
Toch weer een met datzelfde oer-betrouwbare blok met heerlijke sound!
Buiten een Tuono V4 heb ik niet hoeven twijfelen. De andere "opties" waren het niet voor mij.
 
Laatst bewerkt:
Hier ook een overstapper. Na 7 plezierige jaren op mn RN19 nu alweer een jaartje in het bezit van een 1299 Panigale S. Ik geniet nog van een superbike zolang het lichaam het toe staat :)
 
Hier ook een overstapper. Na 7 plezierige jaren op mn RN19 nu alweer een jaartje in het bezit van een 1299 Panigale S. Ik geniet nog van een superbike zolang het lichaam het toe staat :)
herkenbaar, ik kijk nog steeds alleen maar naar supersport bike's en zolang het gaat met mijn hernia's blijf ik mijn r1 2004 rijden. Deze week net een quickshifter gekocht dus daar moet ik ook wel een tijdje van kunnen genieten!
 
Hier ook een overstapper. Na 7 plezierige jaren op mn RN19 nu alweer een jaartje in het bezit van een 1299 Panigale S. Ik geniet nog van een superbike zolang het lichaam het toe staat :)
Had jij hiervoor niet een rood-witte RN19? Staat mij nog iets van bij met een rondje Lekdijk enige jaren terug O-) (evenals Smet volgens mij die er die dag ook bij was?)
 
Terug
Bovenaan Onderaan