Het Grote Yamaha R1 Topic - Deel 56: Laagvliegen

Als de R1 überhaupt ooit nog een keertje buiten komt ( :X ), kunnen we best wel een keertje wat plaatjes gaan schieten :Y

Dan meld ik mij ook aan voor de cursus fotograferen :+ ;) . (Canon 450D met 28-105) Heb ooit wel eens een zelfcursus gedaan uit een boek en gespeeld met de stand AV en TV. Maar in het heetst van de strijd zet ik m toch wel vaak op auto of sportstand.

Wil eigenlijk ooit nog eens een 70-300 erbij hebben...
 
Ik wil voor mijn 2007 R1 een nieuwe kettingset bestellen, wie weet welke ik moet hebben? Ik wil in ieder geval de DID ZVMX, maar ik kan bij MLMparts ook nog het aantal links aanpassen ( de lengte ) en het type ( open of endless )

Wie kan mij vertellen wat ik nodig heb voor een standaard R1 :]
Gewoon bij jos smit bestellen ;) das makkelijker kiezen.
 
hallo,

ik heb een vraagje. Ik heb een r1 2003, nu wil ik een 07/08 gaan kopen. Ik heb brembo HPK schijven op mijn '03. Kan ik die overzetten naar een 07/08 model? ik hoor graag van jullie.
 
12039040_10153742375363140_703126618427824014_o.jpg


hahaha, leuk fotootje voor hier
 
Zo, vanmorgen eindelijk eens mijn powercommander af laten stellen bij Powerpoint in Tiel: 159,7 achterwiel pk`tjes en een strakkere koppelcurve. Benieuwd of ik er de aankomende tijd veel van merk.

[afbeelding]

De dip rond 7.000 toeren wilde er niet helemaal uit, dat schijnen alle '07/'08 modellen te hebben.

Ik heb alles weer eens even bij gelezen dus vandaar mijn late opmerking hierover, maar goed, ligt het aan mij of is 159.7pk ahw wat aan de lage kant? Ook je koppel is lager als wat het standaard zou moeten zijn?
 
Ik heb alles weer eens even bij gelezen dus vandaar mijn late opmerking hierover, maar goed, ligt het aan mij of is 159.7pk ahw wat aan de lage kant? Ook je koppel is lager als wat het standaard zou moeten zijn?
:^

ik heb standaard ook 160 op het achterwiel
 
Ik heb alles weer eens even bij gelezen dus vandaar mijn late opmerking hierover, maar goed, ligt het aan mij of is 159.7pk ahw wat aan de lage kant? Ook je koppel is lager als wat het standaard zou moeten zijn?

Had ook wel ietsje meer verwacht gehoopt. 160 achterwiel pk komt wel ongeveer overeen met 180 motor pk, wat ie af fabriek zou moeten hebben. Maar die waardes wijken altijd wel wat af en mijn fiets is inmiddels 8 jaar oud en heeft 31.000km gelopen, dus zo heel gek vind ik het ook weer niet. Ook omdat er alleen maar een ander luchtfilter en andere dempers op zitten.

En ach, ik gebruik hem elke week nog met erg veel plezier :] , tot de temperaturen onder een graadje of 5 zakken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan