Het Grote Yamaha R1 Topic - Deel 56: Laagvliegen

Ja klopt, ben ook niet in paniek. Vroeg me alleen af of meerdere r1's last hebben van het feit dat ze snel warm worden.

Ben benieuwd met je carbon delen. Wil zelf een keer gaan experimenteren met carbon dus ben benieuwd hoe het eruit ziet.
 
Heeft iemand nog interesse in een grijze seatcover voor een 2007/8 model :?

prijs is bespreekbaar
 
Deze dus :+

full
 
Ja klopt, ben ook niet in paniek. Vroeg me alleen af of meerdere r1's last hebben van het feit dat ze snel warm worden.

Ben benieuwd met je carbon delen. Wil zelf een keer gaan experimenteren met carbon dus ben benieuwd hoe het eruit ziet.
Het is eerder een producteigenschap dan dat ze er last van hebben ;)
 
Ja klopt, ben ook niet in paniek. Vroeg me alleen af of meerdere r1's last hebben van het feit dat ze snel warm worden.

Ben benieuwd met je carbon delen. Wil zelf een keer gaan experimenteren met carbon dus ben benieuwd hoe het eruit ziet.

Wordt donderdag opgehaald voor montage carbon en winterbeurtje (olie + filter). Ik zal tzt wat pics posten.

:W
 
Laatst bewerkt:
zou niet weten waarom niet?

Gixxer-san al wat fotos van je carbon? :P
 
190/55 past gewoon, maar je wiel zal wellicht iets naar achter moeten waardoor je ketting tekort kan zijn. Vaak wordt bij deze maat achterband een kleiner voortandwiel gemonteerd. Correct me of I'm wrong.
 
iemand interesse in een setje titanium akra slip-on dempers? (kleine beschadiging op rechtse demper)

EDIT: voor een 2009-2011
 
Laatst bewerkt:
Ik ben aan het overwegen ook een R1 van 2015/16 te kopen. Echter begrijp ik dat de modellen van 2015 een nieuwe versnellingsbak nodig hebben en dat daarvoor het complete blok uitgebouwd en gesplit moet worden. Dat doet me wel twijfelen om een overjarig model te kopen.

Weet iemand of het 2016 model wel af fabriek met de gemodificeerde bak geleverd wordt?
 
De 2015/2016 ligt helaas buiten mijn budget, maar ik overweeg zelf om mijn RN12 2005 in te ruilen voor een RN22 2012 (met TCS).

Ik heb nog geen proefrit kunnen maken en ben benieuwd naar ervaringen van anderen die zijn overgestapt van een RN12 naar een RN22.

Zijn er behalve de standaardzaken nog specifieke aandachtspunten? Ik kon voor de 2012 RN22 alleen een recall voor de koplamp vinden, maar zijn er nog andere geweest?
 
Ik ben aan het overwegen ook een R1 van 2015/16 te kopen. Echter begrijp ik dat de modellen van 2015 een nieuwe versnellingsbak nodig hebben en dat daarvoor het complete blok uitgebouwd en gesplit moet worden. Dat doet me wel twijfelen om een overjarig model te kopen.

Weet iemand of het 2016 model wel af fabriek met de gemodificeerde bak geleverd wordt?

Paar weken geleden nog een proefrit gemaakt met de nieuwe R1.Moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk was van het motorblok.En ben wel wat gewend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan