Het Grote Yamaha R1 Topic - Deel 56: Laagvliegen

Dag iedereen!

Ik ben nieuw op dit forum en hopelijk op de juiste plaats voor deze vraag :)

Ik ben sinds een half jaar overgestapt naar een yamaha r1 van 2007. Nu merk ik op dat er uit één van de twee slangetjes aan de zijpoot een beetje benzine verdampt wanneer de motor draait. Ik heb al eens nagekeken en dit is het slangetjes van de ontluchting van de benzinetank. Als ik mijn motor een tijdje in de zon laat staan kan het ook zijn dat er een paar druppels uit het slangetje zijn gelekt...

Is dit normaal? Of hebben jullie dit niet voor met jullie motor?

Alvast bedankt!
 
Lekker hoor *O*

Same here
 

Bijlagen

  • D334A09B-EF24-43CE-9420-8F8661FCC7E8.jpeg
    D334A09B-EF24-43CE-9420-8F8661FCC7E8.jpeg
    323,4 KB · Weergaven: 14
Dag iedereen!

Ik ben nieuw op dit forum en hopelijk op de juiste plaats voor deze vraag :)

Ik ben sinds een half jaar overgestapt naar een yamaha r1 van 2007. Nu merk ik op dat er uit één van de twee slangetjes aan de zijpoot een beetje benzine verdampt wanneer de motor draait. Ik heb al eens nagekeken en dit is het slangetjes van de ontluchting van de benzinetank. Als ik mijn motor een tijdje in de zon laat staan kan het ook zijn dat er een paar druppels uit het slangetje zijn gelekt...

Is dit normaal? Of hebben jullie dit niet voor met jullie motor?

Alvast bedankt!


Het is mij nog nooit opgevallen. Ik wil er wel op letten maar van al mijn motoren heb ik dit nooit gehad.
 
Hallo mensen !
Ik heb sinds afgelopen dinsdag een YZF R1 uit 2003 gekocht, gewoon omdat ik die kont van deze motor de meest prachtige kont ooit vind.
Ik wil graag met dit topic mee lezen om de weten wat er rond deze motor voor verhalen en ervaringen zijn.
Die op de bovenstaande foto is haar !
 
Hallo mensen !
Ik heb sinds afgelopen dinsdag een YZF R1 uit 2003 gekocht, gewoon omdat ik die kont van deze motor de meest prachtige kont ooit vind.
Ik wil graag met dit topic mee lezen om de weten wat er rond deze motor voor verhalen en ervaringen zijn.
Die op de bovenstaande foto is haar !
Welkom!
 
Dank jullie !
De vorige eigenaar vertelde mij dat degene waarvan hij hem toentertijd gekocht had de tank welke van origine ook rood was zelf mat zwart heeft laten spuiten.
Hij vond het niet mooi maar ik kan mij wel voorstellen waarom die man dat gedaan heeft.
 
Dank jullie !
De vorige eigenaar vertelde mij dat degene waarvan hij hem toentertijd gekocht had de tank welke van origine ook rood was zelf mat zwart heeft laten spuiten.
Hij vond het niet mooi maar ik kan mij wel voorstellen waarom die man dat gedaan heeft.

Dat rood is toch niet standaard voor die generatie?
Ik vind m wel mooi!!

Dit is dat metallic donkere rood (Lava Red) die vanaf 2004 (eerste model seatpipes) zat.
Mijn eerste idee was dat ze hem geheel hebben gespoten naar voorbeeld van de USA versie RN19 2007/08 (=2de generatie seatpipes). ...zie foto. En dan een opvolgende eigenaar dan weer de tank zwart heeft gemaakt.
1387458
 
Het zou er met de rode tank dan zo uit moeten zien, dus ik denk wel dat het origineel is.
Behalve de tank dan.
Deze motor is op 10-03-2008 ingevoerd, ik weet niet waar vandaan...
Ik vind de demper wel gaaf en hoe die geplaatst is, het heeft ook een heel mooi geluid.
Heel beschaafd als het stationair loopt en een prachtige harde diepe sound als het los gaat ! 8-)
1387462
 
Laatst bewerkt:
Het zou er met de rode tank dan zo uit moeten zien, dus ik denk wel dat het origineel is.
Behalve de tank dan.
Deze motor is op 10-03-2008 ingevoerd, ik weet niet waar vandaan...
Ik vind de demper wel gaaf en hoe die geplaatst is, het heeft ook een heel mooi geluid.
Heel beschaafd als het stationair loopt en een prachtige harde diepe sound als het los gaat ! 8-)
Bekijk bijlage 1387462

Oh dan is het wel origineel van een ander land. Jammer dat Yamaha NL altijd zo verzot is op dat suzuki blauw :o:X
 
Als je dat zou willen, graag.
Op de RDW site kan ik deze gegevens niet achterhalen...
Het framenummer is JYARNO96000002042
Als je het kenteken ook moet weten dan kan ik je dat met een PB sturen, laat maar weten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan