Het Grote Yamaha R1 Topic - Deel 56: Laagvliegen

Bijlagen

  • 5CA07810-A387-4200-958C-5E812C2F636E.jpeg
    5CA07810-A387-4200-958C-5E812C2F636E.jpeg
    66,5 KB · Weergaven: 19
Dit is wat er bij mij uit komt, officieël Yamaha systeem.


Da's grappig. Zou je mijne ook willen invoeren in het systeem?

Ik weet dat ie uit Italië komt. Het is een antraciet maar de tank is oorspronkelijk wit geweest en de wielen zijn ook van de witte versie. Dus ben een benieuwd wat daar uit komt.

JYARN191000015720
 
Da's grappig. Zou je mijne ook willen invoeren in het systeem?

Ik weet dat ie uit Italië komt. Het is een antraciet maar de tank is oorspronkelijk wit geweest en de wielen zijn ook van de witte versie. Dus ben een benieuwd wat daar uit komt.

JYARN191000015720

Als ik de mijne invoer in een "gratis" vin code decoder dan heb ik een chinese yamaha......:'):X


1394402
 
Sambal bij ? Dan weet je in ieder geval dat je een Yamaha hebt en dat de leeftijd in jaren geteld wordt ! _O-
 
Bij de mijne is er dus een andere kappenset op gekomen, maar hopen dat de reden hiervoor geen ongeluk was...:/
 
Bij de mijne is er dus een andere kappenset op gekomen, maar hopen dat de reden hiervoor geen ongeluk was...:/
Tja een klein schuivertje is niet ondenkbaar. Zeker niet met een motor van die leeftijd.
De mijne heeft een andere tank (oorspronkelijk wit) en dat was er netjes bij verteld voor de koop.
Op de duovoetsteun zag je ook nog wat glijschade zitten. Ik maakte mij daar niet zo'n zorgen om als je maar geen rare dingen aan het frame etc en die stuurnokjes ziet. Jij kunt nog onder de tank kijken of ie blauw is geweest.

Volgens mij heb je al een hoop (kuip)schade als ie alleen al van de standaard omdondert.


Voor die van jou blijft nog gissen omdat de startonderbreker er niet opzit (wat zou duiden op een USA model). Ik kan mij niet zo snel voorstellen dat iemand de een kabelboom+slotenset+ECU van een USA model er op gesleuteld heeft.

Maarja daar kom je toch niet achter. Als ie maar goed rijd en technisch 100% is....
Ik had een origineel nl 2004 model met bijna de gehele onderhoudsgeschiedenis van de yamaha dealer....Uiteindelijk toch gezeur met minder dan 50k de teller met uitgelopen krukaslagers.
Dan heb ik liever een samengestelde R1 van allemaal goede onderdelen ;-)
 
Laatst bewerkt:
Da's grappig. Zou je mijne ook willen invoeren in het systeem?

Ik weet dat ie uit Italië komt. Het is een antraciet maar de tank is oorspronkelijk wit geweest en de wielen zijn ook van de witte versie. Dus ben een benieuwd wat daar uit komt.

JYARN191000015720
 

Bijlagen

  • 36701CD0-4F16-499D-8316-2CAE0FED2CFC.jpeg
    36701CD0-4F16-499D-8316-2CAE0FED2CFC.jpeg
    169,8 KB · Weergaven: 11
Tja een klein schuivertje is niet ondenkbaar. Zeker niet met een motor van die leeftijd.
De mijne heeft een andere tank (oorspronkelijk wit) en dat was er netjes bij verteld voor de koop.
Op de duovoetsteun zag je ook nog wat glijschade zitten. Ik maakte mij daar niet zo'n zorgen om als je maar geen rare dingen aan het frame etc en die stuurnokjes ziet. Jij kunt nog onder de tank kijken of ie blauw is geweest.

Volgens mij heb je al een hoop (kuip)schade als ie alleen al van de standaard omdondert.


Voor die van jou blijft nog gissen omdat de startonderbreker er niet opzit (wat zou duiden op een USA model). Ik kan mij niet zo snel voorstellen dat iemand de een kabelboom+slotenset+ECU van een USA model er op gesleuteld heeft.

Maarja daar kom je toch niet achter. Als ie maar goed rijd en technisch 100% is....
Ik had een origineel nl 2004 model met bijna de gehele onderhoudsgeschiedenis van de yamaha dealer....Uiteindelijk toch gezeur met minder dan 50k de teller met uitgelopen krukaslagers.
Dan heb ik liever een samengestelde R1 van allemaal goede onderdelen ;-)

Helemaal waar !
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand of een voorspatbord van een R1 model uit 2004-2006 ook op een model 2003 past ?
Het ziet er verder wel hetzelfde uit maar als ik op Marktplaats zoek dan is er altijd een scheiding tussen 2002-2003 en 2004 - 2006.
Het belangrijkste is toch het gatenpatroon van de 4 boutgaten in het spatbord ?
 
Ben er uit, past wel.
Volgens de gegevens bij deze advertentie is het gatenpatroon van bj. 2002 t/m 2008 hetzelfde.

Klik HIER
 
Ben er uit, past wel.
Volgens de gegevens bij deze advertentie is het gatenpatroon van bj. 2002 t/m 2008 hetzelfde.

Klik HIER

Nu zie ik alie niet als de meest betrouwbare qua modellen verdeling....maar als ik kijk naar de artikelnummers van de spatborden dan heeft kleur DPBMC wel hetzelfde bestelnummer.


2004 model: Artikelnummer / kleurcode
5PW2151101P1 DPBMC
5PW2151101P3 DRMK
5PW2151101P4 DBNM8

2003 model: Artikelnummer / kleurcode
5PW2151101P1 DPBMC
5PW2151101P0 VRC1
5PW2151100P2 NO LONGER AVAILABLE FROM MANUFACTURER
 
Daar heb ik het wel gevonden maar die hebben het niet in de juiste kleur. Ik overweeg om het dan zelf mat zwart in plaats van rood te spuiten omdat de zij kuip en de tank ook mat zwart zijn. Ik weet niet zeker of dat mooi is...kijk nog even rond voordat ik dat doe.
 
Daar heb ik het wel gevonden maar die hebben het niet in de juiste kleur. Ik overweeg om het dan zelf mat zwart in plaats van rood te spuiten omdat de zij kuip en de tank ook mat zwart zijn. Ik weet niet zeker of dat mooi is...kijk nog even rond voordat ik dat doe.
Als je een carbon spatbord neemt dan laat je m toch in carbon?
 
Terug
Bovenaan Onderaan