Het grote Yamaha R1 Topic - deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
oh :9


allemaal één pot nat joh ;)


Beide leuk om te zien :Y
ff om misverstanden te voorkomen B|

Deze post ging over mooie vrouwen en mooie motoren. R1-tjes dus 8-)



[me="Xtra"]krijgt niet graag te horen dat ie volwassen en evenwichtige opmerkingen maakt :([/me]
 
Laatst bewerkt:
549745582_5_RcOv.jpeg


Posen!!! :+
 
*O* deel 9 *D

ik ben er ook weer bij,

morgen lekker cpz, :Y
eerste keer gr 2 alles staat al klaar ik heb er al zin in

nu maar hopen op goed weer.

zondag veenendaal

maandag nog een keer cpz :9

ik verwacht natuurlijk dat er weer gafe pics geschoten worden om oa hier lekker te posten :)
 
Laatst bewerkt:
:W ook weer thuis, na een hele leuke dag :Y

1ste en 2e sessie droog maar fris dus lekker kunnen knallen maar niet denderend. Bij de audi-s bocht tot aan arie luyendijk ligt sinds zondag nieuw asfalt dus daar is de grip nog iets minder maar dat mag de pret niet drukken.

na de 2e sessie begon het te regenen en dat is niet meer opgehouden. toch doorgereden en naar een beetje glijden en driften toch nog leuke dingen kunnen doen (proefstart, remproef sprintjes etc)

omdat het 's middags weer begon te regenen hebben ze de sprintwedstrijd afgelast. We hadden met 6 man tegelijk moeten starten en dan na een paar bochten werd bekeken wie het snelst was, maar als het nat is is dat vragen om ongelukken dus ik was het ermee eens :P

Dat hield in dat iedereen die een voldoende beoordeling over de behandelde onderwerpen had geslaagt is *O* *O* *O* dus ik heb mijn TOMS certificaat waarmee ik dus een C-licentie aan kan vragen.

Foto's probeer ik vanavond nog wel even te posten, ze staan nog niet op de site, maar er zitten een paar leuke bij :Y
 
Mooi om te lezen dat het allemaal goed is gegaan Jeff.....alleen toch zonde van het weer :/

Tijd voor PORNO!

IMG_2105inet.jpg


:+
 
Laatst bewerkt:
@taz; valt mee hoor, je kan je gewoon in laten delen in 1 t/m 4 dus afhankelijk hoe jij het oppikt.

@appie; thnx ;)

@kawazxr; ZAC- en is wel de bedoeling maar zal ivm budget volgend jaar wel worden op zijn vroegst. maar ach de licentie is vast binnen he :P
 
@ TazMan and AppiePappie wat zijn het toch een stel porno bike's :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

@ Jeffrey gefeliciteerd man *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
@taz; valt mee hoor, je kan je gewoon in laten delen in 1 t/m 4 dus afhankelijk hoe jij het oppikt.

@appie; thnx ;)

@kawazxr; ZAC- en is wel de bedoeling maar zal ivm budget volgend jaar wel worden op zijn vroegst. maar ach de licentie is vast binnen he :P


Op wat vor fiets wil je gan rijden dan. Jef?
 
Aha, OK. Kan qua kosten idd nog wel in de papieren gaan lopen...



BTW MEDERIJDERS VAN PLM 100KG:

Wat voor veringsinstellingen van de standaard R1-vering gebruiken jullie op Zandvoort? Ik heb met mijn 110kg alles nog in de fabrieksinstellingen staan.

Alvast bedankt!!
 
Aha, OK. Kan qua kosten idd nog wel in de papieren gaan lopen...



BTW MEDERIJDERS VAN PLM 100KG:

Wat voor veringsinstellingen van de standaard R1-vering gebruiken jullie op Zandvoort? Ik heb met mijn 110kg alles nog in de fabrieksinstellingen staan.

Alvast bedankt!!

ik dacht dat jij morgen naar HK ging :?
 
:W ook weer thuis, na een hele leuke dag :Y

1ste en 2e sessie droog maar fris dus lekker kunnen knallen maar niet denderend. Bij de audi-s bocht tot aan arie luyendijk ligt sinds zondag nieuw asfalt dus daar is de grip nog iets minder maar dat mag de pret niet drukken.

na de 2e sessie begon het te regenen en dat is niet meer opgehouden. toch doorgereden en naar een beetje glijden en driften toch nog leuke dingen kunnen doen (proefstart, remproef sprintjes etc)

omdat het 's middags weer begon te regenen hebben ze de sprintwedstrijd afgelast. We hadden met 6 man tegelijk moeten starten en dan na een paar bochten werd bekeken wie het snelst was, maar als het nat is is dat vragen om ongelukken dus ik was het ermee eens :P

Dat hield in dat iedereen die een voldoende beoordeling over de behandelde onderwerpen had geslaagt is *O* *O* *O* dus ik heb mijn TOMS certificaat waarmee ik dus een C-licentie aan kan vragen.

Foto's probeer ik vanavond nog wel even te posten, ze staan nog niet op de site, maar er zitten een paar leuke bij :Y



Congratz *O* *O*

Jammer van het weer maar toch certificaatje weten te scoren




Nieuw deeltjuh alweer *O* *O*

Deze mag bij mij in de OP erbij als dat kan :Y
full
 
Aha, OK. Kan qua kosten idd nog wel in de papieren gaan lopen...



BTW MEDERIJDERS VAN PLM 100KG:

Wat voor veringsinstellingen van de standaard R1-vering gebruiken jullie op Zandvoort? Ik heb met mijn 110kg alles nog in de fabrieksinstellingen staan.

Alvast bedankt!!

Dan mag je als de bliksem je instellingen kloppend maken want dat is een verschil van dag en nacht.

In jou geval zou ik ook eens kijken naar een andere achterveer want toen ik nog 100 kilo woog zat de veer compleet aan zijn einde......de voorveerspanning achter zat tot de max en de R1 dook gewoon in elkaar toen ik erop ging zitten en kwam nauwelijks meer omhoog............
Zeker als je wat harder gaat rijden en meer van de machine gaat vragen is dat in mijn ogen redelijk belangrijk.

Maar ga aub je instellingen aanpassen want je motor gaat absoluut een stuk fijner sturen als je dat hebt aangepast :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan