Het grote Yamaha XJ600N topic

gv

MF'er
22 apr 2004
59
0
Eindhoven
Hallo mede MF`ers
Ik vroeg me af wie er hier allemaal een Yamaha XJ600N heeft.
Ik heb de mijne nu 2,5 week :)

Yamaha XJ600N
bouwjaar: 1998
km stand: 19430
lelijk spatbord eraf gehaald :)
 
Laatst bewerkt:
Hallo mede MF`ers
Ik vroeg me af wie er hier allemaal een Yamaha XJ600 heeft.
Ik heb de mijne nu 9 maanden

Yamaha XJ600S
bouwjaar: 1994
km stand: 45.000
Kleur: Paars/Blauw

Top motor'tje!
 
EN nog eentje

al 7 mnd van mij, zeer tevreden, mis een beetje vermogen af en toe, maarja, ben nog maar een beginner *D

Yamaha XJ600S
bouwjaar: 1995
km stand: 14.800
Kleur: Rood als het achterend van een bonobo :+
geen onderkuip B|

deze STOND te koop

haazebr zoekt een motor
haazebrbrbr-br, die 1.98m.. als je zo lang bent zou je dan niet voor de grote Divi 900 gaan? Is een stukje hoger ensow..
 
Laatst bewerkt:
Hallo mede MF`ers
Ik vroeg me af wie er hier allemaal een Yamaha XJ600 heeft.
Ik heb de mijne nu 9 maanden

Yamaha XJ600S
bouwjaar: 1994
km stand: 45.000
Kleur: Paars/Blauw

Top motor'tje!

Ik heb een XJ 600 N uit. ook uit 1994.
Die van mij heeft 28000 kilometer en is geel. Mag er alleen nog niet op rijden... eerst rijbewijs halen :9
 
full

Ziet dat 't een oud topic is, maar toch altijd leuk ouwe topics weer opstarte.
De mijne is uit '99 met 43.000 km op de teller.
 
Laatst bewerkt:
Fotot in bericht zette wilt niet lukke dus zo maar effe dan
Na wat moeite (zie boven) wel gelukt *D

Bijlage: yamaha.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo
Hier een foto van mijn xj600n-1999 met 34000km.
Ik gebruikk hem 't meeste voor woon-werk en in 't weekend de ardennen in.
Ben daar heel tevreden over.
Zo dat was
Groetjes aan al de xj bezitters

Bijlage: IMAG0020.JPG
 
Hallo
Hier een foto van mijn xj600n-1999 met 34000km.
Ik gebruikk hem 't meeste voor woon-werk en in 't weekend de ardennen in.
Ben daar heel tevreden over.
Zo dat was
Groetjes aan al de xj bezitters
Heb jij dat spatbord d'r zelf afgehaald ?
 
Ik heb me net voorgesteld bij de nieuwe gebruikers, bij deze ook even kennismaken met de Motor-Forum OMA, is dat gelijk ook gebeurt! ;)

Jullie zijn dus op zoek naar Yamaha XJ600N-rijders. Wel, ik heb Samantha al ongeveer 5 jaar, bouwjaar '93, had 14.000km bij aankoop (met onderhoudsboekje) en heb er nu ongeveer 42.000. De topkoffer stond er bij het nemen van de foto wel niet op.

full


Had eigenlijk alleen nog maar gele soortgenootjes gezien, blijkbaar de meest favoriete kleur, maar hij is dus ook in rood, donkergrijs en zwart te verkrijgen?
Altijd al heel tevreden geweest met haar en hoop er eigenlijk nog lang van te kunnen genieten.

Wat ik me wel afvraag is of jullie ook zo'n zware koppelingshendel hebben? Ik heb al verschillende smeermiddelen proberen aan de kabel te doen, maar ze blijft echt wel zwaar. Onlangs nog bij de motor van de vader van een vriend (Deauville) eens gevoeld en dacht eerst dat z'n kabel gebroken was of zo, zo gemakkelijk kon ik daarmee ontkoppelen in vergelijk met de mijne. Het zal voor een groot stuk wel liggen aan die bocht die de kabel maakt, net na de hendel, maar toch.

Het lange spatbord staat er bij mij nog altijd op (stond er origineel eigenlijk niet op, maar heb ze erop gezet) en vind dat best wel passen bij mijn motor. Zou alleen nog een soort regenlicht of mistlicht willen monteren in mijn topkoffer.

Hoop dat jullie ook nog veel plezier van je tweewielertje mogen hebben!

Groetjes,
Petter-Jån
 
ik heb kans om een zwarte xj600n te kopen met 19500km voor 2000€, bouwjaar 1996
goede koop?
zijn er specifieke dingen waar ik op moet letten?
 
Dit is een kort topic :)

Rijden er zo weinig van dit type rond? Ik neem deze motor van m'n broer over zodra ik m'n A'tje heb, maar je vindt sowieso op het net niet zo veel over deze bike.

Ik zou graag ook wel een klein schermpje erop plaatsen. Waarschijnlijk meer visueel verfraaien dan dat het functioneel is.
 
hee hee
ik heb mijn xj600n nu 5 dagen in het bezit en het bevalt me super alleen beetje jammer dat ie maar 25KW is maar ja dat staat helaas ook op me roze papierje :P
ik heb een zilvergrijze met pas 17000 km erop uit 1999 :] groetjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan