Klickstart
MF veteraan
Prachtfoto !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kun je het probleem misschien iets duidelijker omschrijven?heeft iemand een idee,motor wordt gestart slaat aan en onmiddellijk uit,binnen een halve tel ,daarna hele motor dood,geen leven meer ,accu op spanning en geen hoofdzekering doorgeslagen,wat is dit nu weer.
ik ben van plan een nieuwe "Fairing" te maken voor het project waar we mee begonnen zijn. Nu we daar toch mee bezig zijn ben ik gelijk aan het kijken wat de mogelijkheden zijn om wellicht de (koplampen)lampen voor een upgrade te geven.
Wie heeft hier ervaringen mee of een goed advies? LED, HID, Halogeen, kleinere diameter of juist groter, LED dagrijverlichting plaatsen enz..
Ik heb ideeën, dat zal het probleem niet zijn. Ben alleen aan het kijken wat, pak ik de complete front aan, of alleen de huidige fairen(met koplampen). Nieuwe stijl van de dakar motoren, gemaakt van plexiglas, hier houd je beter overzicht.
Daarnaast wil ik ook een navigatie toren maken, waar de lampen in gemonteerd worden zoals deze: [afbeelding]
Mijn grote voordeel is dat de vriend waarmee ik samenwerk aan dit project een eigen bedrijf heeft met alle mogelijke machines om staal en alu te bewerken, van Waterjet voor snijden, als radius en zetbanken
en ik kan nog wel even doorgaan.
Dus ideeën gemaakt van alu kun je delen, kan altijd kijken hoe of wat. (ook tanks en dergelijke)
Zelf willen wij de alu guard onder het blok aanpassen met watertakje of gereedschaps box, plus 2 side tanks.
Zoals je hoort ideeën genoeg, wellicht eens een "groupbuy" organiseren voor schappelijk bedrag in alu is misschien mogelijk tegen die tijd.
Hoi So-Minded, ik ben zelf ook enige tijd geleden bezig geweest met een andere cockpit, een afbeelding heb ik hieronder bijgevoegd (nog met de oude voorvork). Op de oorspronkelijke houder voor de koplamp heb ik een aluminium frame gemaakt. Er zit nu ook een ruit op die meer rechtop staat. Anders is er helemaal geen ruimte om een roadbook en tripmaster in te bouwen. Op zich ben ik daar wel tevreden mee, maar het kan mooier/beter. Ben zelf ook nog steeds op zoek naar een mooie kuip, maar nog niet erg tevreden met wat ik op internet vind. Daarbij zie ik een beetje op tegen zelfbouw, want lijkt me moeilijk om mooi te krijgen.Wellicht iemand foto's van ideetjes/eigen wensen?
Hoi Bauke, op de foto's kan je zien hoe mijn voorkant er nu uitziet. Ik heb de oude tellerunit er geheel uit gehaald en de roadbookhouder verstelbaar gemaakt zodat je deze kan kantelen. Met mijn eerste ruit stond de roadbook erg rechtop, met de huidige ruit kan deze meer achterover worden geplaatst. Ik heb niet veel mogelijkheden om metaal te bewerken, vandaar dat ik veel gebruikt heb gemaakt van het bestaande.goeie avond Bauke,
ziet er goed uit op de foto. Ik ben erg benieuwd hoe je voorkant er nu uit ziet, en hoe het frame in elkaar zit voor de tripmaster en roadbook. Ik twijfel heel erg of de originele vorm te behouden of voor totaal iets anders te gaan.
Gr Bauke
De rubbers gaan NOOIT makkelijk om de carbs heen!!!!!!
De chockeplunjers leken er goed in te zitten, dus ik hoop dat valse lucht het slechte lopen en hoge verbruik verklaart