MacReal
MF veteraan
Yup, om samen met de achterband op te rijden een metzeler gelegd.Nieuw voorbandje ?? zal nog wel beter sturen
Als die op zijn komen er Heidi's onder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Yup, om samen met de achterband op te rijden een metzeler gelegd.Nieuw voorbandje ?? zal nog wel beter sturen
En nog wat anders. Mijn gas-reactie is ontzettend agressief. Als ik het gas een heel klein beetje los laat en weer open doe dan gaat dit echt met een ruk. Doe ik het gas een beetje dicht dan zakt de motor ook zwaar in zijn toeren. Tevens bij het schakelen, het is telkens een enorme beuk, er zit totaal geen soeplesse in.
Is hier wat aan te doen of hoort dit nu eenmaal bij de s10? Een k&N stage2 een oplossing? Ik rij met een open uitlaat en k&n luchtfilters.
Groet.
Om aan te sluiten bij Yannick,
Ik deel je mening en ben op zoek naar een schokbreker die, zoals bij de bwm en ktm, met een draaiknop kan instellen. Het merk Hagon heeft er een (470euro) Wilberts voor meer dan 800 euro en Hyper pro voor meer dan 600 euro.
Echt stervens duur. Zelf ben ik op zoek naar een goedkoper alternatief...
Vering-goeroe Jan Droog te Pijnacker kan het op je originele schokbreker bouwen. Zou goedkoper kunnen zijn. heb al 2 schokbrekers laten opknappen daar en ik heb daar ooit verstelbare demping in de voorkant laten bouwen van de XTZ750. Die gast kan alles.
jd-shocks.nl
Ben wel nieuwsgierig, aan wat voor prijzen moet je dan denken voor het aanpassen/opknappen van een achterschokbreker?
Ik denk het wel. Maar je zou hem even kunnen mailen om het zeker te weten.