Het grote Yamaha XTZ 750 Super Ténéré topic - deel 12

Heel lang verhaal in het kort:
In een ver verleden zijn wij met een groepje van dit topic naar het Zwitserse ténéré treffen geweest.
Vandaar uit zijn we door gereden naar noord Italië alwaar we heerlijk konden offroad rijden met de suups.
Het jaar daarop zijn we terug gegaan en Sarvin006 ging mee, maar niet terug.
Hij verruilde NL voor Spanje en vond daar een nieuwe stek.
Wij zijn hem daar op gaan zoeken en daar vinden wij het zo mooi dat we er een paar keer per jaar naar toe gaan.
Ik heb daar een ttr250 gekocht om te offroaden maar we willen wat meer onroad (offroad is zwaar) vandaar dat ik oudjaarsdag 2019 een suup kocht en deze tot de laatste schroef uit elkaar heb getrokken en naar eigen wens heb opgebouwd.
Plan was eerst om hem rijdend te maken en in Spanje te laten staan maar door corona had ik tijd teveel en €3000 verder staat de suup klaar zoals op de foto.
Doel is wel dat hij daar blijft staan en de TTR naar NL komt.

Zo zie je maar wat een forum (en dit topic) teweeg kan brengen. :} :}
Dat waren mooie tijden Raymond🤘 oude liefde roest niet, hier ook nog wat werk aan de winkel deze zomer👍
20210613_183842.jpg
 
Ok, ik zal wat verzinnen, vondt de Dam meeting wel gezellig, ik ben nu nog in Pa-ella land, verwacht in weekje of zes terug te zijn.
Ik rijdt zelf niet zo zwaar offroad meer met m'n Suup, ik wil er eigenlijk een beetje zuinig op zijn, dus misschien een allroad rit rond Adam, maar ergens anders ook prima voor mij hoor, voor mij het gezelschap belangerijker dan de omgeving eigenlijk. :}
 
Als ik eerlijk mag zijn is de Dam wel een unieke plek, maar ik vond het rijden naar centrum Amsterdam niet echt een pretje (met al die stoplichten en het drukke verkeer).. ook niet om vandaaruit een leuk allroad ritje te maken.. je bent dan toch wel een tijdje bezig om de stad uit te komen.
Kies dan een rustiger en beter bereikbare plek om te verzamelen, liefst een plek waar je nog leuk offroad kunt gaan met een groep(je)

Week of 6 ? Niet eerder ?
 
Ik zit al weer een week of 4 thuis. Heb een virus infectie gehad op mijn evenwichtsorgaan. In het begin kan je dan alleen maar liggen want alles om je heen beweegt dan . Het duurt bij mij alleen wat langer voor het herstelt is.
Alles beweegt zeg maar nog steeds een klein beetje vooral als ik snel met mijn hoofd draai. Dus morgen ga ik de Suup maar eens wassen. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan