Met pijn in ons hart, maar tijden en wensen veranderen, gaan we onze XTZ750’s wegdoen. Om eerst onder liefhebbers de interesse te peilen hierbij dit bericht op dit forum. Het betreft deze machines:
Alle ins&outs zijn naar natuurlijk opvraagbaar per pm voor geïnteresseerden. Zoals is te zien zijn ze niet meer fabrieksorigineel qua kleuren en sommige onderdelen, we hebben ze aangepast aan onze reiswensen. Dit heeft geresulteerd in allerlei aanpassingen, eigenlijk te veel om te noemen maar in ieder geval zelfgemaakt spatbord, valbeugels, 320 mm remschijven, verhoogde ruit, versmalde kapdelen achter (tbv hoefijzertas), opbergmogelijkheid onder het zadel en het draagrekje. Qua prijs denken we aan € 3250 per motor, uiteraard mogen ze los van elkaar worden verkocht. Onderhandelen mag, maar alleen bij de motor met een bak koffie van ons. Maar we durven te zeggen dat wanneer je een xtz zoekt, dit toch wel erg leuke machines zijn. En wij kennen deze machines inmiddels van onder tot boven ;-) Ze zijn technisch goed en zijn met liefde gebruikt. Onderling zijn er minimale verschillen, zoals nr. 8 met een YSS achterveer en staat wat hoger, nr. 9 met een Arrow uitlaat.
Alle ins&outs zijn naar natuurlijk opvraagbaar per pm voor geïnteresseerden. Zoals is te zien zijn ze niet meer fabrieksorigineel qua kleuren en sommige onderdelen, we hebben ze aangepast aan onze reiswensen. Dit heeft geresulteerd in allerlei aanpassingen, eigenlijk te veel om te noemen maar in ieder geval zelfgemaakt spatbord, valbeugels, 320 mm remschijven, verhoogde ruit, versmalde kapdelen achter (tbv hoefijzertas), opbergmogelijkheid onder het zadel en het draagrekje. Qua prijs denken we aan € 3250 per motor, uiteraard mogen ze los van elkaar worden verkocht. Onderhandelen mag, maar alleen bij de motor met een bak koffie van ons. Maar we durven te zeggen dat wanneer je een xtz zoekt, dit toch wel erg leuke machines zijn. En wij kennen deze machines inmiddels van onder tot boven ;-) Ze zijn technisch goed en zijn met liefde gebruikt. Onderling zijn er minimale verschillen, zoals nr. 8 met een YSS achterveer en staat wat hoger, nr. 9 met een Arrow uitlaat.
Laatst bewerkt: