Menno, het probleem doet zich volgens mij voor, als de achterkant van de motor omhoog komt. Ik vermoed de onderste kettinggeleiderrol als boosdoener of een ketting die over je achterbrug gaat, omdat daar die bescherming versleten is.
En helaas geen Yamaha xtz niet meer.
Rij op het moment met een bmw.
Nope, alleen foto's gezien in dat topic. Zelf nog geen tijd gehad om filmpje te monteren.. drukdrukdrukke week & weekend gehad..SUPER, heb je overigens foto's of filmpjes ontvangen van de organisator van het all-road rit bij Veghel?
Welkom Zbignjew Dinges.. al een fotoke getrokken en geschikt bevonden voor publicatie ?Hallo Mensen,
Ik post binnenkort een plaatje van de fiets, want dat hoort er natuurlijk bij
De mijne was van oorsprong een Italiaans model met 2x 35W als verlichting voor.Een van de dingen waar ik tegenaan liep was de verlichting. Van de week in het donker over de belgische snelwegen gereden en dan merk je dat er verrekte weinig licht van de koplamp komt. D tweede lamp doorlussen stond sowieso al op het programma, maar ik heb toen eens de lampjes bekeken (kijken of ze wel goed erin zaten want de cut-off was erg vaag) en nu blijkt dat er duplo lampen inzitten. In mijn geval duplo lampen met een langwerpig, cilindervormig peertje (zoals bij een H4).
Hoe doen jullie dit? Rijden jullie met duplo bolletjes, zetten jullie er adapterringen in zodat er gewoon H4 in kan? Of monteren jullie andere lampen en zo ja, dan alleen de lamp wisselen voor een ronde Hella oid of de complete unit voor die van een andere motor?