Het grote Yamaha XTZ 750 Super Ténéré topic - deel 12

Groeten van iggy en mij vanaf het dta treffen. Aanrader, ik was voor het eerst en heel goed bevallen.
IMG_20190908_095442.jpg
 
Heeft er bij toeval iemand nog de aandrijving voor de kilometerteller van het voorwiel liggen? Die van mij doet niks meer. Ik kan hem op het net wel vinden maar nergens meer leverbaar (3LD251900000 Gear Unit Assy)

Addy
 
Even stilgestaan bij 30 jaar Super Tenere , de line up is uiteindelijk Suup - Tenere T7 geworden, de dertig jarige leidt de weg aan de jonkies, zoals de bestuursvoorzitter van de Dutch Tenere Association het zo mooi kon uitdrukken, Willem ook dank voor je komst!
DTA treffen 140.jpg
 
Heeft er bij toeval iemand nog de aandrijving voor de kilometerteller van het voorwiel liggen? Die van mij doet niks meer. Ik kan hem op het net wel vinden maar nergens meer leverbaar (3LD251900000 Gear Unit Assy)

Addy
Off road centrum al geprobeerd?
Heeft mij ook al eens geholpen ,heeft heeel veel .
 
Waar zijn die T7's eigenlijk in real life te bekijken. Hier in het Noorden is er niks volgens mij.
 
Contact gehad met hun maar die hebben hem helaas ook niet ;(
Dat gaat inderdaad lastig worden.
Ik heb er eentje liggen maar helaas zat dat wormwieltje (waar de kabel ingaat) vast gerot.
Nu heb ik deze weer gangbaar weten te maken maar dat plaatje is wel naar den klote.
En juist dat plaatje is nergens meer te verkrijgen.

Kedo heeft ze wel voor de tdm en xt500 maar die voor de suup hebben ze niet.
Je zou kedo aan kunnen schrijven of zij weten waar deze te verkrijgen is?

Anders heb je nog 2 opties
1 zelf zo`n plaatje maken
2 overgaan op een digitale km-teller
 
Daar ben ik ook weer ff.
Ik had zo’n 2 jaar terug al spijtig afscheid genomen van m’n trouwe XTZ850. Met de TDM ben ik nooit echt vriendjes geworden, vandaar nu overgestapt op een 1150 adventure.
Uiteraard hou ik dit topic nog wel in de gaten en als ik van dienst kan zijn zal ik dat zeker niet laten.
DBFB9C76-1C6B-4FF4-AEF9-DDD9F3799409.jpeg
 
Daar ben ik ook weer ff.
Ik had zo’n 2 jaar terug al spijtig afscheid genomen van m’n trouwe XTZ850. Met de TDM ben ik nooit echt vriendjes geworden, vandaar nu overgestapt op een 1150 adventure.
Uiteraard hou ik dit topic nog wel in de gaten en als ik van dienst kan zijn zal ik dat zeker niet laten.
Bekijk bijlage 1437642

Mooie fiets Dre, heb bijna dezelfde weg bewandelt. Van de Suup naar een 1150er; zo'n Beemer loopt als een naaimachientje, zit goed, is logisch, kunt overal goed bij, kortom, picobello. Maar toch..... ik miste wel het karakter van een Suup, het uitlaatgeluid, z'n looks...... een Beemer is toch een soort van confectiepak van C&A, het past ons allemaal en staat gewoon goed, tis niks bijzonders.......
 
Mooie fiets Dre, heb bijna dezelfde weg bewandelt. Van de Suup naar een 1150er; zo'n Beemer loopt als een naaimachientje, zit goed, is logisch, kunt overal goed bij, kortom, picobello. Maar toch..... ik miste wel het karakter van een Suup, het uitlaatgeluid, z'n looks...... een Beemer is toch een soort van confectiepak van C&A, het past ons allemaal en staat gewoon goed, tis niks bijzonders.......

Daarom heb ik voor de 1150 adventure gekozen, die heeft mijn inziens wel dat extra rauwe randje😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan