Het grote ZAC topic - deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is een mooie stand en daar moeten we het bij laten. Ik heb de zac reeds gevraagd dit als eindstand te hanteren. Of ze dit verzoek inwilligen is nog even de vraag.
Mochten ze hier niet op ingaan dan hou ik het voor gezien, ik krijg de motor niet meer voor elkaar om het kampioenschap uit te rijden.

Heren, succes bij de laatste races :)

Jammer Camiel, maar je weet dat je de beste bent, toch? Misschien (let wel, MISSCHIEN)kom ik je uiteindelijk dan nog voorbij.. Zolder rij ik niet, Assen kan ik er hopelijk bij zijn.
Zolder is dus aftrek plus Zandvoort. :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
Ik zit even met het volgende dilemma, denk er over om me in te schrijven voor de volgende race op zolder. Maar op zandvoort al een waarschuwing gehad voor het geluid en dat kon ik omzeilen door bos uit te short shiften. Maar op zolder is het nog wat strenger dacht ik.

Rijden er hier nog meer collega's met een CBR sc59 rond en wat is jullie ervaring. IK heb er een volledige arrow uitlaat lijn onder zitten met een db killer.

GRaag jullie ervaringen cq tips.

:W
 
Als je op Zandvoort al gezeik had dan kan je beter niet naar Zolder gaan in deze staat.
Dus standaard pijp en luchtfilter erop en alles zoveel mogelijk beplakken met geluiddempende bende. Dan kan je een gokje wagen...zo moet je het zien ;)
 
Vaak is het niet de uitlaat maar is de boosdoener het aanzuigen van de lucht
 
Als je op Zandvoort al gezeik had dan kan je beter niet naar Zolder gaan in deze staat.
Dus standaard pijp en luchtfilter erop en alles zoveel mogelijk beplakken met geluiddempende bende. Dan kan je een gokje wagen...zo moet je het zien ;)

Standaard luchtfilter zit er nog op. DE originele demper heb ik er niet bij gekregen, dus dat wordt het em ook niet. En een gokje wagen vindt ik niet erg, maar vroeg me bed uit en dan vervolgens naar huis kunnen en weer €200,- door de plee spoelen vindt ook zonde.

:W
 
Standaard luchtfilter zit er nog op. DE originele demper heb ik er niet bij gekregen, dus dat wordt het em ook niet. En een gokje wagen vindt ik niet erg, maar vroeg me bed uit en dan vervolgens naar huis kunnen en weer €200,- door de plee spoelen vindt ook zonde.

:W

Gaat em niet worden voor je... zeker als je op zandvoort al een waarschuwing hebt gehad...

Ik weet niet hoe andere met een sc59 door de geluidscommisie komen, maar de meeste zie ik met standaard uitlaten rijden op zolder...
 
Gaat em niet worden voor je... zeker als je op zandvoort al een waarschuwing hebt gehad...

Ik weet niet hoe andere met een sc59 door de geluidscommisie komen, maar de meeste zie ik met standaard uitlaten rijden op zolder...

Dank je, helder antwoord. Maar een alternatief zoeken voor deze maand.

:W
 
zou Dave me nog een setje Bridgestone regenbanden willen verkopen als het regent :)

wel gaaf die puntenstand, maar weet niet of het allemaal gaat lukken hoor..
Zolder heb ik nog maar 1x gereden (de vorige race) en heb daar ook problemen met het geluid gehad. Dus daar ligt nog wel een uitdaging voor me :o
Daarnaast is Dave erg snel op Zolder, dus heeft hij eigenlijk wel de beste kaarten in handen... en als het regent op Zolder is het al helemaal bekeken......
en vlak ook Jarno, Martijn en Alex nog niet uit!!!

It aint over 'till the fat lady sings :)

Ondanks het geluidsgezeik op Zolder, kom ik dinsdag toch meespelen :)
Ook de laatste race ga ik meedoen *O* kijken of ik het de heren met 1000cc de laatste races nog een beetje lastig kan maken :+

Alvast een mooie voorbereider op volgend seizoen.....
 
Laatst bewerkt:
Na het licht zure gevoel van Zolder vanavond maar gelijk voor de laatste ZAC op Assen ingeschreven.

Nog een keer mooi weer please.........
 
Interessant bij de net verstuurde stand na race 6 is het deelnemersoverzicht.
Deze gooien we natuurlijk niet op internet (!), maar voor alle ZAC-ers is nu wel precies duidelijk wie er allemaal meedoen, maar ook welke nummers vrij zijn.

Misschien dat er een run op mooie (korte) nummers ontstaat deze winter, maar ik stel voor dat we het hier wel even hebben over wie met nummer 1 mag rijden..
 
Interessant bij de net verstuurde stand na race 6 is het deelnemersoverzicht.
Deze gooien we natuurlijk niet op internet (!), maar voor alle ZAC-ers is nu wel precies duidelijk wie er allemaal meedoen, maar ook welke nummers vrij zijn.

Misschien dat er een run op mooie (korte) nummers ontstaat deze winter, maar ik stel voor dat we het hier wel even hebben over wie met nummer 1 mag rijden..

Hmm die heb ik niet ontvangen helaas... Kan iemand die doorsturen?

Wil volgend seizoen een korter nr als t kan...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan