het grote zelfgemaakte MOTORfilmpjes topic?

Nog een filmpje van een circuitdag afgelopen zomer. Lag een een stroompje water over de baan:

 
Dat was zeker ff schrikken. Achteraf ook omdat ik toen pas zag dat het daar een hele slechte plek is om van de baan te gaan. Rij nu ook dicht langs de muur daar.
 
OMG!!! Gij ken echt niet rijden...! Rij normaal en doe eerst wat ervaring op... je rijd zonder op het randje te rijden op het randje als je snapt wat ik bedoel. Als je zo door gaat dan word je nog wel eens een krantenkopje :X
Dat gevoel had ik zelf ook. Beetje het "Ik ben 25kw-er maar ik kan al heul goed rijden hoor" gevoel. Beetje popie jopie gaan sturen, maar dan wel bijna de rotonde missen. Dan ben je echt nog niet aan strak sturen toe ;)
 
Dat was zeker ff schrikken. Achteraf ook omdat ik toen pas zag dat het daar een hele slechte plek is om van de baan te gaan. Rij nu ook dicht langs de muur daar.

Dat is me ook nooit opgevallen idd, meer omdat je uit die hoek moet blijven omdat de geluidspaal daar staat :'). Ben de laatste circuitdag daar van de baan geplukt. Te veel geluid. Motor compleet origineel -O- . Gelukkig maar 1 overtreding, dus mocht mijn weg weer vervolgen.
 
Dat is me ook nooit opgevallen idd, meer omdat je uit die hoek moet blijven omdat de geluidspaal daar staat :'). Ben de laatste circuitdag daar van de baan geplukt. Te veel geluid. Motor compleet origineel -O- . Gelukkig maar 1 overtreding, dus mocht mijn weg weer vervolgen.

Daar heb ik met mijn sv650 dan weer geen last van. Ik heb meer last van 4 cilinders die me op het rechte stuk voorbij komen gevlogen.
 
We hebben er weer genoeg tijd ingestoken, dus dit topic maar eens uit de oude doos gehaald.
Filmpje van onze vakantie in Spanje afgelopen zomer.


Veel kijkplezier. *O*
 
Dag oma :W

Zaterdag eens wat geëxperimenteerd:
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan