Het grote "zin om even een ritje te maken" Topic

Sender

MF veteraan
23 jan 2011
7.415
482
Noord-Holland
Beste MF-ers, aangezien ik op een mooie dag als deze graag even zou willen rijden, maar ik alleen rijden ook maar zo saai vind, dacht ik misschien is het handig om een Topic aan te maken waarin je een oproep kan plaatsen om een ritje te maken (in de omgeving van..) en misschien zijn er meerdere MF-ers die zin in een ritje hebben, en zo dus eventueel kan afspreken of mensen ontmoeten.
Mocht dit nou een idioot idee zijn, gooi er maar een slotje op...

Bij deze de aftrap; Iemand zin in een ritje in omgeving Alkmaar?
 
Mag van mij verplaatst worden hoor... geef maar door aan de Modjes als je het wilt ;P
Moet dus een soort meeting-topic worden
 
prima plan, ken het probleem. Nu rij ik vaak met een vriend van me. Helaas heeft hij geen motor en zit dus altijd achterop. Lijkt mij ook erg vet om eens met een groep(je) te rijden. Ben altijd jaloers al ik z'n groep voorbij zie komen.
 
Denk toch dat als je in de regionale topic's je je voorsteld en een oproep plaats dat daar meer MF-ers het uit je omgeving zullen lezen dan hier...

Denk dus ook dat het onoverzichterlijk wordt wie wat en wanneer gaan rijden..

MAAR!! je idee is leuk, misschien werkt het wel,, ;)
 
Gewoon in je regio topic even voorstellen en vragen, meer kans op n ritje dan op deze manier :)
Verder heb ik ook wel zin maar bij gebrek aan n motor op dit moment word het wat lastig :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan