Het grote ZX7-R topic

Zealot

MF veteraan
7 feb 2003
6.601
16
Harderwijk
ik weet het er zijn al van dit soort topics! maar het kunnen er nooit genoeg zijn :9 (voor mij teminste)

het is de bedoeling dat hier de mooiste foto's worden geplaatst van JOUW Kawasaki ZX7-R.

ook mogen er + en - punten worden geplaatst.typ je mening er maar neer!!!!!!

okee daar gaat die dan.............ff mijn mooiste foto opzoeken *D
 
hier een aardige (ik heb nog niet zoveel foto's)

46773B7Z4PQV


50F5K9C6MQ61



 
Dit is dan een van de eerste zx7(50)r's 8-)

108788


Als het goed is krijg ik hem zaterdag.......wat kan een week lang duren :Z .
 
dan is wachten lang!

in het groen is die mooi, maar in het rood :9~ is die superrrrrrr mooi!
 
he zx7-aRnold jij hebt ook zeker wel een hele mooie foto(s)!!!

kom allen maar op met die ZX7-R piccies!!!!!!!!!
 
Ja eerst een proefrit....opstappen en gelijk kramp krijgen van de extreme zithouding (ik ben 1m72 en ± 60 kg) toen starten, typische kawasaki geluiden
en in zijn eerste versnelling....holy shit ,2e vasthouden, 3e niet normaal :} .
Even 200 aangetipt ondanks erge pijn in al mijn ledematen van die niet gewende zithouding en de trillingen en ook het ontbreken van vering .
Na twintig minuten ben ik naar die motorzaak teruggegaan en stapte behoorlijk
gebroken af :(
Terwijl ik probeer weer in een normale houding te komen, vraagt die verkoper
aan mij hoe vind je hem |( en ik zeg verkocht :9 .
Deze motor geeft je het gevoel dat je een coureur bent of zoiets, je bent zo intens bezig dat je al die ongemakken vergeet en intens geniet :9~ .
Onder het rijden was ik onbewust het melodietje van normaal aant neurien en voelde ik me net bertus of tinus op de bsa, Ik denk dat dit het echte rijden is.
Wat een verschil met die Honda nighthawk...het verschil tussen een brommobiel en de spaceshuttle.

full


Ik ga de komend weken vaak oefenen in Venlo op het industriegebied zodat ik het sturen een beetje onder de knie krijg.

full
 
Ja dat hoop ik wel :+
Ik wil ook nog een andere uitlaat erop zetten, die wat erop zit is nog origineel en dat is aan die bochten ook te zien ,aardig verroest van de onderkant.
Ik heb nog op het internet gezocht maar kon niet veel vinden voor een zxr uit 1990
misschien weet jij iets ??
 
Ja dat hoop ik wel :+
Ik wil ook nog een andere uitlaat erop zetten, die wat erop zit is nog origineel en dat is aan die bochten ook te zien ,aardig verroest van de onderkant.
Ik heb nog op het internet gezocht maar kon niet veel vinden voor een zxr uit 1990
misschien weet jij iets ??

word inderdaad moeilijk kan er geen eentje op van een "nieuwer model"
kijk ff hoeveel bolts die vast zit

Aangeboden: Carbon einddemper zxr750/zx7r
Prijs: 195.00
Beschrijving: Mooie einddemper van carbon,eenvoudig te monteren op originele uitlaat.
Het merk is BOS.
met uitneembare db killer

anders zou deze er bijvoorbeeld op passen....... (bron marktplaats)
ik zou zeggen snuffel een beetje rond ook op e-bay

okee dan weer ff ontopic kom op met die fotowsz :9~
 
Laatst bewerkt:
Toppie bundy, houding wen je snel aan. Ik ben over de 1.90 meter en ik kan er ook oprijden. Ik heb bij de weg een harpoon met een hele bak mooie herrie. Ik knijp hem wel moet zaterdag naar duitsland streetfighter treffen maar de controles op geluid zijn nogal streng.

Heel veel rij plezier toegewenst. :]
 
DSCF0003.JPG

DSCF0005.JPG

DSCF0006.JPG

DSCF00072.JPG

Beetje baggerkwaliteit foto`s....zal eens een beetje van die ondergaande zon bij een kabbelend beekje in een pittoresk dorpje foto`s maken :)
 
:} :} :}

mooi! die knippers zijn mooi, weet jij mischien waar ik die kan kopen? of moet je daar je kuip voor bijschaven...........(dat moet ik weer niet hebbe)
 
Thanx :)
Zijn gewoon een stel goedkope knippers die ik met de slijptol bewrkt heb...dingen zitten gewoon op de gaten geplakt met van dat stickerspul op de achterkant..blijven nog opmerkelijk lang hangen ghehe. Ik heb ze bij motoport goes gehaald, waren iets van 18€ geloof ik..
bij graphic art hebben ze ook wel het een en ander..
www.graphicartmotodesign.com
 
dit is mijn zx7r daarvoor een r6 gehad maar doe mij maar een zx7....alleen een beetje zwaar,maar wel goed sturen.
 
........damn wat zijn die ninja`s mooi zeg
zien er nog uit alsechte motoren ipv die skinny anorexia fietsjes die je tegenwoordig ziet ;)
 
Heeft er iemand interesse in een Yoshimura RS3 RVS Race demper?
Hij is voor een ZX7R bouwjaren 1996-2003,3 boutgaten aansluiting.
Het is een nette demper met alleen een kleine beschadiging op het Yoshimura plaatje in the blauwe gedeelte.Vraag er 360 euro voor.....
109755
 
zal eens een paar nieuwe foto´s schieten
maar dan moet ik wel eerst mijn gepolijste
velgjes poesten en daar heb ik de laatste
niet zoveel tijd voor heb het te druk met
het lekker rijden hier in zeeland....

maar foto,s komen nog wel
 
zal eens een paar nieuwe foto´s schieten
maar dan moet ik wel eerst mijn gepolijste
velgjes poesten en daar heb ik de laatste
niet zoveel tijd voor heb het te druk met
het lekker rijden hier in zeeland....

maar foto,s komen nog wel

-offtopic- he zeeland? daar ga ik volgendeweek op vakantie, heb je nog aanraders(we gaan met de motor) weggetjes dingen die je daar moet zien .?
 
hey zealot!! welkom in ons zonnige zeeland,

Ik kun je eigenlijk maar 1 lekkere weggetje vertellen en dat is degene tussen vrouwenpolder richting veere, lekker veel bochtjes op een brede dijk neem ik altijd 2 keer op z`n minst kun je gelijk naar vlissingen om daar op de boulevaard een terrasje te pakken.

Prettige vakantie en veel plezier
 
Terug
Bovenaan Onderaan