Het grote ZXR 400 topic deel 16 "we gaan ervoor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
hehe zeker geod bezig! jij hebt wel smaak ik ga ook voor de 07/08.. liefst de 07 want die is std in het oranje te verkrijgen anders moet ik hem over sauzen maar moet ik wel de originele kleur hebben :o
Tja, ik moet eerst nog het geld bij elkaar krijgen! dat is de grootste opgave :+
Wensen heb ik genoeg :+

Maar ik kan me niet voorstellen om straks gewoon een motor te kopen(nieuw) die gewoon alleen maar door mij bereden is _O-

Dan zelf inrijden etc. *D
die brommert zal dan ook wss een flinke tijd blijven *O*

(santie zit op het moment in dromen land) :+
Smaak..? Hou het maar op geld teveel :+
hahaha :+
zie wel hoe het allemaal loopt, maar dit zijn nu m`n plannen :9~
het houd je bezig he :+
Niks lastig aan..
we gaan rekenen..
first we substract the clothes, we add the bed, we divede the legs and we multiply..
Dan over een maandje heeft ze een goede reden om niet te rijden, en dan kan je erop rijden.. _O-
hahaha }) *D
 
kawasakininjazx6rtd8.jpg


(L)
 
Laatst bewerkt:
Tja, ik moet eerst nog het geld bij elkaar krijgen! dat is de grootste opgave :+
Wensen heb ik genoeg :+

Maar ik kan me niet voorstellen om straks gewoon een motor te kopen(nieuw) die gewoon alleen maar door mij bereden is _O-

Dan zelf inrijden etc. *D
die brommert zal dan ook wss een flinke tijd blijven *O*

(santie zit op het moment in dromen land) :+ hahaha :+
zie wel hoe het allemaal loopt, maar dit zijn nu m`n plannen :9~
het houd je bezig he :+hahaha }) *D

Jep ik heb precies hetzelfde plan als jou! Want ik wil daarna namelijk ook gaan sparen voor een huis.. als ik een 40k kan wegzetten voor ik ga kopen dan kan ik mss net een wat mooier huisje kopen om in te gaan wonen :). En als ik eenmaal een huis heb dan heb ik alles wat ik wil dan koop ik elk jaar een nieuwe kawa mss. Ojah en een leuke dame dat zou ik ook we lgraag willen :P
 
:^Is goed, truste! :Y


Nog een lekker nummer btw:

(je moet er van houden :+ )Klopt ja, die mafkees met z`n dansje _O-

zie filmpje :+

blijft leuk _O-

HAHA CLASSICAL!! Super echt gaaf :)

zou die vent eigenlijk al grijs zijn? Want will smith is da wel ongeveer en volges mij is "carlton" wel ouwer..

Wel raar dat ik hem verder nooit ergens meer heb gezien die carlton ik vond het wel een leuk personage :)
 
Jep ik heb precies hetzelfde plan als jou! Want ik wil daarna namelijk ook gaan sparen voor een huis.. als ik een 40k kan wegzetten voor ik ga kopen dan kan ik mss net een wat mooier huisje kopen om in te gaan wonen :). En als ik eenmaal een huis heb dan heb ik alles wat ik wil dan koop ik elk jaar een nieuwe kawa mss. Ojah en een leuke dame dat zou ik ook we lgraag willen :P
Jup, ik ga ook op zoek naar een rijke dame :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan