Het Grote ZXR 400 Topic Deel 3!

Hoeveel cc inhoud moet jou volgende motor hebben?

  • Ik blijf 400 cc rijden

    Stemmen: 3 10,7%
  • Dat word een 600 cc

    Stemmen: 18 64,3%
  • Dat word een 750 cc

    Stemmen: 4 14,3%
  • Dat word zowiezo 1000 cc of meer!

    Stemmen: 3 10,7%

  • Totaal aantal stemmers
    28
Status
Niet open voor verdere reacties.
ehr... in het RDW staat gewoon dat ik in het bezit ben van rbw A... dat is hooguit niet kunnen tonen rijbewijs...


Nee het is alleen een bewijs voor het gemeente huis dat je het gehaald hebt en dat je je rijbewijs er mee kan ophalen. Maar zolang je het niet in handen hebt mag je nog niet rijden met alleen dat papiertje van het cbr.
 
Hey Jongens,

Na al dit slappe geouwehoer ist toch wel weer effe tijd voor iets motor-forum gerelateerds, vinden jullie nie?

Mijn AVB datum staat nu dan echt vast. :D
6 november!!!!!! is het geworden.

vandaag weer les gehad, onderandere de langzame slalom gedaan, maaruh wat is die oefening Kwalitatief Uitermate Teleurstellend zeg!!!!!!

kheb meer de pionnen omgeschopt en ondersteboven gereden dan dan ik erom heen ging :(
de rest ging gelukkig wel goed.

Dat is goed om te horen :)
Ik vond de langzame slalom de lastigste oefening.. was voor mij ook een paar keer oefenen voordat ik hem lekker kon uitvoeren..

Alle overige oefeningen vond ik gewoon leuk om te doen :} noodstop/precisiestop enzo 8-) uitwijk oefening, snelle slalom 8-) met de zxr heb ik dat echter nooit meer geoefent :+
 
@bronxboy1
Dan wil ik zeer binnenkort wel een keer naar Friesland komen om een stukje te rijden:)

@SantanoS
Ja

Oke Xter, maar doe mij een lol en noem het Geen Het grote zxr 400 topic maar gewoon Het zxr 400 topic deel 4 :+

tekst mail ik nu naar je email :Y
 
@BPJ
Allebei de slalommen vond ik een van de makkelijkste, net als uitwijk en stapvoets rijden. remmen duurde erg lang bij mij voordat ik het onder de knie had, die precisiestop dan
 
Nee het is alleen een bewijs voor het gemeente huis dat je het gehaald hebt en dat je je rijbewijs er mee kan ophalen. Maar zolang je het niet in handen hebt mag je nog niet rijden met alleen dat papiertje van het cbr.
Tegenwoordig geven ze geen papiertje mee van het CBR. Het gaat allemaal digitaal rechtstreeks naar het RDW. Als ik me niet vergis, kijken ze bij de gemeente in het RDW of het erin zit en dan kan je de aanvraag doen.

@bronxboy1
Dan wil ik zeer binnenkort wel een keer naar Friesland komen om een stukje te rijden:)
Lijkt me een strak plan!

@BPJ
In het begin is het heel vaak K.U.T., maar het komt vanzelf, geloof me maar :Y
 
@BPJ
Allebei de slalommen vond ik een van de makkelijkste, net als uitwijk en stapvoets rijden. remmen duurde erg lang bij mij voordat ik het onder de knie had, die precisiestop dan

@Xter
heb je nog tips voor me die van pas kunnen komen?
 
@Xter
heb je nog tips voor me die van pas kunnen komen?

Qua AVB, alweer aantal maanden geleden voor mij, maargoed, uhm... Sowieso bij die langzame slalom, zorg dat je die toeren continu houdt, dan hoef je daar niet meer aan te denken, en dan zorgen dat je telkens met de motor tussen de paaltjes in het midden doorgaat, en gewoon lekker wijd nemen, maakt niks uit.

De rest gaat wel goed? Hoeveel lessen AVB heb je nou gehad?
 
Stel, je rijdt zonder rijbewijs... Er wordt PV opgemaakt, bij het PV MOET een uitdraai van het RDW worden bijgevoegd ivm bewijsvoering. Wat denk je dat op dat uitdraai staat?

Nope is niet zo moeilijk, kijk dadelijk maar naar je rijbewijs nummer en kijk dan eens naar je sofi nummer. Dat is gelijk, met een extra toevoeging. Dan komt er ook nog eens bij, je ID plicht en dat je waarschijnlijk wel op je eigen motor rijdt. Dus ze hebben altijd genoeg dingen om er achter te komen via dat pctje in hun auto wie je bent.
 
Nope is niet zo moeilijk, kijk dadelijk maar naar je rijbewijs nummer en kijk dan eens naar je sofi nummer. Dat is gelijk, met een extra toevoeging. Dan komt er ook nog eens bij, je ID plicht en dat je waarschijnlijk wel op je eigen motor rijdt. Dus ze hebben altijd genoeg dingen om er achter te komen via dat pctje in hun auto wie je bent.
Nu echt de aller, allerlaatste bericht voor vanavond... Ik ga me er ff in verdiepen...
 
Trust me, zodra ze je aanhouden voor iets wat te maken heeft met auto's of motoren, weten hun al meer over jou dan dat papiertje hun kan vertellen. Tegenwoordig zelfs belastingschulden..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan