Het grote ZXR400 topic Deel 2!

Wat is de beste 400cc

  • ZXR 400

    Stemmen: 42 73,7%
  • VFR 400

    Stemmen: 5 8,8%
  • Noem eens wat:?

    Stemmen: 2 3,5%
  • Toch maar de ZXR :Y

    Stemmen: 8 14,0%

  • Totaal aantal stemmers
    57
Status
Niet open voor verdere reacties.
als we dan toch aan het showen zijn. hier mijn motor met zn grootste fan..me broertje van 14
opties... superpole einddemper, ninja sticker, donker ruitje, witte velgstripping, tankpad...dus wel clean *D

gerhard we moeten nog steeds een keer meeten! kun je horen hoe de superpole klinkt ;)
full
 
als we dan toch aan het showen zijn. hier mijn motor met zn grootste fan..me broertje van 14
opties... superpole einddemper, ninja sticker, donker ruitje, witte velgstripping, tankpad...dus wel clean *D

gerhard we moeten nog steeds een keer meeten! kun je horen hoe de superpole klinkt ;)
[afbeelding]

chrome ninja stickers van ebay... ook op mijn motor te bewonderen
 
Wie heeft er interesse in een beschadigd blok uit 95 minus kleppendeksel en koppelingsplaten?

Mag weg voor 25 euro, zitten genoeg bruikbare onderdelen op, deksels, radiatortje etc.

Zelf afhalen, samen van zolder naar beneden tillen.

mailen kan: t_melano@hotmail.com

Groetjes


Melano, you've go mail :D
 
Mijne rijd op 25kw als absolute top 180, maar dan is ie ook compleet buiten adem en minstens 5 kilometer verder :+

Ik had trouwens nog een vraagje, want word redelijk gestoord van die 25kw.. Gister had ik mn hele blok uit elkaar geschroefd om mn 25kw kit eruit te halen, maar op het moment dat ik kracht wilde gaan zetten begon ik toch te twijfelen.. |( Die 25kw kit zit toch direct onder het hele luchtfilter e.d.? Het enige wat ik daar tegenkwam waren de tuitjes bovenop de luchtinlaten, maar ik weet niet zeker of dat nou de begrenzer is...

Groeten
 
Oke, nou wil ik ook weten ook hoe hard jullie 25kw zxr400's gaan. Ik heb er twee weken geleden een gekocht en hij staat nog bij de dealer maar hij is al wel van mij:D ben benieuwd!
 
Even een huishoudelijke mededeling: we zitten bijna op 2500 posts. Iemand zin om de fakkel over te nemen?


Aangezien niemand nog gereageerd heb zal ik maar reageren :)

Ik zit hier nog niet zolang en ben pas een maand a anderhalf in het bezit van een zxr 400, maar ik heb eventueel wel interesse om het bij te gaan houden!

Ik weet alleen niet precies wat het inhoud..

het is volgens mij gewoon soms foto`s wijzigen, nieuwe leden toevoegen?

zoja, dan heb ik wel interesse als jij ermee wilt stoppen ;)
 
Aangezien niemand nog gereageerd heb zal ik maar reageren :)

Ik zit hier nog niet zolang en ben pas een maand a anderhalf in het bezit van een zxr 400, maar ik heb eventueel wel interesse om het bij te gaan houden!

Ik weet alleen niet precies wat het inhoud..

het is volgens mij gewoon soms foto`s wijzigen, nieuwe leden toevoegen?

zoja, dan heb ik wel interesse als jij ermee wilt stoppen ;)


je bent de goeist :} openen maar :W
 
He.. Wat? Lag net te pitten man, moet je me daar voor wakker maken :+


Gewoon op het "citeer bericht" knopje drukken, en de quote's weghalen.
 
Ik had trouwens nog een vraagje, want word redelijk gestoord van die 25kw.. Gister had ik mn hele blok uit elkaar geschroefd om mn 25kw kit eruit te halen, maar op het moment dat ik kracht wilde gaan zetten begon ik toch te twijfelen.. |( Die 25kw kit zit toch direct onder het hele luchtfilter e.d.? Het enige wat ik daar tegenkwam waren de tuitjes bovenop de luchtinlaten, maar ik weet niet zeker of dat nou de begrenzer is...

Groeten

Begrenzing is 4 plaatjes, met een kleiner gat erin, in het openingsbericht staat er een link van!

edit: http://pdevos.nl/zxrpage/
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan