Het Grrrote tiger topic deeltje 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo mannen, wat een heerlijk weekend. Dit weekend totaal 900km gereden met de Tiger, tevens eigenlijk de eerste stevige rit :Y En hij is cum laude geslaagd :}
[afbeelding]
Vandaag de Tiger ook maar eens uit stal gehaald. Zit de laatste maanden meer in een ander soort zadel dan een motorzadel :$

Had bovenstaande foto even niet exact in m'n hoofd, ben bang dat ik een meter of 50-100 te vroeg gestopt ben '(

tiger-afferden.jpg
 
Irridium bougies erin, je komt er wel lastig bij. kn luchtfliter erin, slang weggehaald geluid is al beter ondanks de orginele uitlaat. Nu nog aan de computer, of loont zich dit niet wie kan mij hiermee helpen? Heb geen snoertje ervoor en geen ervaring
 
Mooie foto's Pollo! :)

Heb je ook al eens op de FJR gereden van je pa? Hoe vind je dat zo'n FJR rijdt, en kun je hem kort vergelijken met je Tiger?
 
Daar was ik weer. 13e vertrokken naar Schotland, gisterenochtend weer aangekomen op Nederlandse grond! Het was in één woord zeer indrukwekkend. Heb veel landen gezien inmiddels per motor zoals Italië, Zwitserland, Oostenrijk, Spanje (waaronder Tenerife), maar Schotland staat nu met stipt op 1. Wat een overweldigende natuur :}

In de totaal 9 dagen slechts 2 uur regen gehad, de rest zonnetje met temperaturen tussen de 14 en 18 graden!


Leuk man,
ik ga over 4 weken ook voor 9 dagen. Nog tips behalve links rijden.

Mooi motorland? Probeer Peru eens. Strakke Highway met weinig verkeer.
 
Leuk man,
ik ga over 4 weken ook voor 9 dagen. Nog tips behalve links rijden.
Ja, vooral heel veel stoppen om te genieten van de uitzichten. Waar ga je allemaal heen? O ja, het eten kan er nogal prijzig zijn, maar met een beetje zoeken kan het meevallen. Loop in elk geval niet het eerste het beste restaurant in, maar bekijk eerst een paar menukaarten :) Of het je moet niet uitmaken natuurlijk ;)

En de medewerkers van het schip willen je nog weleens in een klein gaatje proppen om de ruimte op te vullen, stem hiermee niet in want je hebt immers betaald voor je plekje :)

Het linksrijden heb je zo door, alleen de eerste uren goed je kop erbij houden. Daarna gaat het automatisch. Vooral op landweggetjes zonder ander verkeerd kan verradelijk zijn, of wegrijden na een pauze langs de weg.

Heel veel plezier!
 
Ja, vooral heel veel stoppen om te genieten van de uitzichten. Waar ga je allemaal heen? O ja, het eten kan er nogal prijzig zijn, maar met een beetje zoeken kan het meevallen. Loop in elk geval niet het eerste het beste restaurant in, maar bekijk eerst een paar menukaarten :) Of het je moet niet uitmaken natuurlijk ;)

En de medewerkers van het schip willen je nog weleens in een klein gaatje proppen om de ruimte op te vullen, stem hiermee niet in want je hebt immers betaald voor je plekje :)

Het linksrijden heb je zo door, alleen de eerste uren goed je kop erbij houden. Daarna gaat het automatisch. Vooral op landweggetjes zonder ander verkeerd kan verradelijk zijn, of wegrijden na een pauze langs de weg.

Heel veel plezier!

We doen een rondje rechtsom. O-)
Stirling - fort william - skye -Apple- inverness- perth- Edinburgh.
 
Hey Pollo, je doet me nog meer zin krijgen in deze zomer, overtocht en bijna alle B&B's zijn geboekt :Y .

Is dat een IXS dessert jas die je draagt ? Zo te zien wel, blijkbaar hebben we een gelijklopende smaak, heb ook zo'n jas en rij met een zelfde oranje Tiger :9 .

Poseren is mijn sterkste kant niet :+ :

tiger5.jpg
 
Hey Pollo, je doet me nog meer zin krijgen in deze zomer, overtocht en bijna alle B&B's zijn geboekt :Y .

Is dat een IXS dessert jas die je draagt ? Zo te zien wel, blijkbaar hebben we een gelijklopende smaak, heb ook zo'n jas en rij met een zelfde oranje Tiger :9 .

Poseren is mijn sterkste kant niet :+ :

[afbeelding]
Nope, heb de Difi Sierra Nevada 2 :)

Mooi donker schermpje, wil ik ook nog. Welke heb jij?

Ps ken ik jou niet van het Thundercat forum?
 
Laatst bewerkt:
Mannen, dinsdag Hyperpro voorveren + olie laten monteren en laten afstellen, wat een verschil :Y Had achter al een Wilbers shock, maar nu is de motor pas écht af qua vering. Perfect in balans. Stuurt zoveel scherper, wijkt niet meer af van de gekozen lijn, meer rust in de motor en veel rustiger onder het remmen. Aanrader!
 
Nope, heb de Difi Sierra Nevada 2 :)

Mooi donker schermpje, wil ik ook nog. Welke heb jij?

Ps ken ik jou niet van het Thundercat forum?

Ahzo, lijkt er wel heel goed op.
Yep, ooit nog een tijd op het tcat forum vertoeft toen ik een circuit-cat had :) .

Eeeeuhm, zwart schermpje... dju, welk merk was dat ook al weer ?
 
Volgens mij heb ik ooit nog van jouw die circuitkuipenset overgenomen.. die rode ;) Had je toen in de struiken gelegd bij je ouders, omdat zij toen niet thuis waren :P

Dju? Zegt me niks.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan