HET Grrrote Tiger topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Speedrider

Die hard MF'er
16 nov 2002
984
0
Middelharnis
Morgen ben ik de trotse eigenaar van een tiger uit 2003.

Nog meer mf'ers met deze bike?
full
 
Hmm, ik wil een dikkere allroad en neig naar de BMW 1100GS. Duurt nog een maand of 2 tot 4 denk ik voor ik er een aanschaf. :) Maar misschien moet ik ook de tiger eens overwegen, ziet er leuk uit. Alleen heb ik de indruk dat ze vrij zeldzaam zijn. :?
 
ja, je ziet ze niet veel. Maar dat vind ik juist leuk.
3 cylinder blokken, ook iets aparts... vind ik leuk.

Ik heb hem helaas nog niet opgehaald, er ging wat mis bij de bank...balen dus.
Maandag zijn ze dicht, dus haal ik heb dinsdag op.
Het is een schadefiets, hij heeft een klein schijvertje gemaakt. Ideaal voor mij omdat ik het een en ander wil verbouwen. De topkuip zal gaan vervallen. Ik ben van plan een hoog spatbord erop te zetten en een cross/streetfighter koplamp te monteren.

Jullie zullen het allemaal wel kunnen volgen hier.
 
Komt er eigenlijk nog een Tiger675 ?

:)

Volgens het geruchtencircuit zou die inderdaad komen, maar dat kan nog wel even duren! Tot nu toe zijn alle afbeeldingen - ook de bovenstaande - het result van photoshop e.d. '( .

@ Speedrider: kijk ook eens op www.triumphriders.nl, daar zitten ook nogal wat Tiger-rijders!

Met de levensduur van die Tigers zit het wel goed; m'n dealer heeft een klant met een dikke 160.000 op de klok...............
 
Laatst bewerkt:
Volgens het geruchtencircuit zou die inderdaad komen, maar dat kan nog wel even duren! Tot nu toe zijn alle afbeeldingen - ook de bovenstaande - het result van photoshop e.d. '( .

@ Speedrider: kijk ook eens op www.triumphriders.nl, daar zitten ook nogal wat Tiger-rijders!

Met de levensduur van die Tigers zit het wel goed; m'n dealer heeft een klant met een dikke 160.000 op de klok...............


Maar in het motorblad "motor" is de tiger 675 al veel eerder getest.
Ik dacht dat hij tegelijkertijd met de daytona 675 uitkwam, en dat is al wel een tijdje terug.

maar lees idd dat hij er nog niet is, is het dan wel mogelijk dat hij al wel getest is, of is dit dan een zwaardere versie???
 
Laatst bewerkt:
Maar in het motorblad "motor" is de tiger 675 al veel eerder getest.
Ik dacht dat hij tegelijkertijd met de daytona 675 uitkwam, en dat is al wel een tijdje terug.

maar lees idd dat hij er nog niet is, is het dan wel mogelijk dat hij al wel getest is, of is dit dan een zwaardere versie???


Je moet je vergissen. Er bestaat een 1050 Tiger (ik heb er zelf eentje), en wat de 675 betreft is er de Daytona 675 en de Street Triple 675. De 675 Tiger bestaat nog niet en is ook nog nergens getest. De plaatjes die je er hier en daar van vindt zijn op de computer samengesteld (en meestal staat dat er ook gewoon bij.......).
 
Laatst bewerkt:
Maar in het motorblad "motor" is de tiger 675 al veel eerder getest.
Ik dacht dat hij tegelijkertijd met de daytona 675 uitkwam, en dat is al wel een tijdje terug.

maar lees idd dat hij er nog niet is, is het dan wel mogelijk dat hij al wel getest is, of is dit dan een zwaardere versie???

Nee hoor - het kan best dat 'ie nog niet bestaat maar al wel is getest ;)
 
ik ga mn tiger ombouwen tot xl supermotard :) met bijna 1000cc zal dit niet vaak voorkomen *D
ben bezig de voorkant uit elkaar aan het halen. Alle bedrading wegwerken zal een aardig klusje worden ;(
full
 
ik ga mn tiger ombouwen tot xl supermotard :) met bijna 1000cc zal dit niet vaak voorkomen *D
ben bezig de voorkant uit elkaar aan het halen. Alle bedrading wegwerken zal een aardig klusje worden ;(
[afbeelding]


Ben benieuwd hoe dit afloopt en hoe de Tiger er uiteindelijk uit gaat zien! Vergeet 'm niet te showen op http://www.triumphriders.nl (www.triumphriders.nl). Zoals ik al schreef, ik heb er twee van dit type gehad en ik was er heel tevreden over.
Voor onderdelen en accessoires voor je Tiger is dit een goed adres, met veel op voorraad.
 
Zag de nieuwe tiger op motorebeurs in groningen staan en voor het eerst dat hij mijn aandacht trok.

Damn wat een brute machine.
Helemaal met matzwart blok en glanszwarte kappen,woeiiii

Denk dat ik deze in de toekomst zeker ga berijden.
 
Nu zitter er lipjes in de weg die op de tank zitten... heb de stoute schoenen aangetrokken om er al 1 af te zagen. Ik wist namelijk dat hij hol is en een gat in de tank achter zou laten.
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan