Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zoiets wil ik op de Tiger ook nog maken, maar daar heb ik nu even geen tijd voor... Morgen moet ik de Grossglockner op, echt heel vervelend
Vorige maand nog gedaan met de Sprint. genieten joh. en wanneer je toch in die buurt bent, even het Defereggental (Huben)inrijden en Stallersattel meepikken. Ook fijn, en altijd maar in één richting open. Kun je mooi de hele breedte gebruiken ;-)
@Robse, ik kan je niet PM'en maar mag ik vragen waar je die carbon voorspatbord verlenger vandaan hebt? (a)
Hallo hallo. Geen nieuwe aanmelding, maar een "ommelding". Gisterenavond is mijn trouwe Triumph Sprint ST officieel aan de kant gezet en vervangen door een Tiger 1050.
De Sprint moest weg, omdat ik te veel last kreeg van mijn knieën, dus drong de Tiger zich onweerstaanbaar op als opvolger.
Mijn nieuwe ( tweedehands') van van bouwjaar 2007 en heeft net 30 000 km op de klok. Drie koffers en alle onderhoud keurig uitgevoerd. Twee schermpjes erbij, de originele demper erbij en sportdemper gemonteerd.
Na een rit van een 50tal kilometer is mij opgevallen dat ik op de eerste plaats iets aan de spiegels moet doen. Want ik zie alleen mijn eigen schouders
Verlengset of andere spiegels: wat adviseren jullie?
Volgende op de "to do" lijst: twee koplampen laten branden : Blijkbaar mag je niet - zoals bij de Sprint- de beide lampen door een overbrugging koppelen. iemand van jullie al gedaan? En hoe?
Verder moeten er extra verstralers ( hebben jullie adviezen)op, een voorspatbordverlenging en twee zijpanelen voor de zijkoffers, want die zijn er af.
Grtz van een "Hollander in het Vlaamschen land"
Herman
Stelvio, gavia, umbrellapass.....
Hobbelen in een bocht bij diep een bocht in gaan Ik heb de achtervering behoorlijk strak staan. En diep een bocht in gaan, is dat hetzelfde als platgooien? Ik slijt elk jaar wel een paar keer mijn slijtnokjes onder de voetsteunen af. Draai er nu draadeindjes m8 in. Rij met continental road attack evo 2.
Trouwens rijden jij en Nelis allebei met de 180 achterband
Ik heb nl. "wel eens" dat ik op de kant van de 180 Dunlop Roadsmart II zit (deze lag er op) en voel dat hij, wat zal ik zeggen, nét op het kantje zit van het loopvlak.
Ik moet er binnenkort ook iets anders op en heb, vooral ook als je de tests leest, de Metzeler Roadtec Z8 Interact M of F of O of C als voorkeur in het hoofd
En dan mss wel de 190, omdat deze net iets boller komt te staan, dus wellicht iets platter zou moeten kunnen
Heeft iemand een idee waar de M, F, C en O voor staan, en welke ik dan zou moeten hebben ???????????????
Je moet M/O hebben, dus M voor en O achter. Ben toevallig van de week ook overgestapt op deze metzelers. Kom van bridgestones T30's af.
Had ik ook, nooit mijn merk geweest. Toch een kans gegeven en deze T30 Evo's hebben weer alles goed gemaaktDus de Bridgestone heeft op z'n zachts gezegd zeker niet de voorkeur maar Bridgestone heeft in het verleden bij mij nogal wat credits verspeeld
Heb op mijn vorige motor, Bandit 1200, de Michelin PR 4 gehad.
T30's waren ook al meer dan prima. PR 4 zullen ook wel prima zijn, maar vind ze foeilelijk. (A)
Wat ik begreep van de bandenboer was dat er heel weinig mensen waren die er wel tevreden over waren, daarom is de 2 ook heel lang in productie geblevenDe PR3 beviel me gewoon niet. Dus waag ik me nog even niet aan de PR4. Maar om nou een band op uiterlijk uit te kiezen..........
Ook de eerste keer dat ik dat hoorde.... "een lelijke band" Nemen die mensen ook motorolie met een kleurtje?Maar om nou een band op uiterlijk uit te kiezen..........