KleijeRR
Die hard MF'er
- 6 dec 2009
- 902
- 1
De PR3 beviel me gewoon niet. Dus waag ik me nog even niet aan de PR4. Maar om nou een band op uiterlijk uit te kiezen..........
Tja, dat speelt bij mij wel een beetje mee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De PR3 beviel me gewoon niet. Dus waag ik me nog even niet aan de PR4. Maar om nou een band op uiterlijk uit te kiezen..........
Wat ik begreep van de bandenboer was dat er heel weinig mensen waren die er wel tevreden over waren, daarom is de 2 ook heel lang in productie gebleven
Weet iemand een link of mogelijkheid een PDF te downloaden van een Werkplaats handboek voor de Tiger 07>13?
Je moet M/O hebben, dus M voor en O achter. Ben toevallig van de week ook overgestapt op deze metzelers. Kom van bridgestones T30's af.
Tja, dat speelt bij mij wel een beetje mee
Ik heb er 180 om liggen rij steppies aan de grond maar nooit op het randje geweest???? Die is gewoon nog schoon paar mm niet gebruikt is gewoon zonde van het rubber :p
Ik neem aan dat je gewoon de 180 achter op hebt liggen.
Ik heb er nu de 180 Roadsmart 2 op liggen, waarbij ik regelmatig op de randjes kom , met wat schuifwerk tot gevolg. Mss is de Metzeler meer rond wat loopvlak betreft.
Ik bedoel dan, als je de band dwars zou doorsnijden, de Dunlop bijv. een 1/4 cirkel is en de Metzeler, een beetje overdreven, 1/3 cirkel wat dan zou inhouden dat je met de Metzeler platter kunt, zonder op het randje te komen.
Heb je toevallig een foto van de band op de velg van de achterzijde genomen
Dan heb ik een beetje een indruk.
Mochten ze ongeveer gelijk zijn, dan overweeg ik er een 190 op te gooien, die automatisch iets ronder komt te staan
Zo van de zijkant te zien, is hij niet (veel) boller als de roadsmart
Ja ok, ik kijk ook altijd als eerst naar de banden als ik een motor zie staan. "Wow, check die band, vet!"Idd, olie die je niet ziet vergelijken met banden is een beetje vaag, maargoed , ik vind zelf veel banden er ook niet uitzien met een profiel alsof ze van een of ander goedkoop Chinees Z-merk zijn.
Grappig, ik zit juist weleens te denken aan de overstap van mijn Tiger 1050 naar de KTM 990 SMT. Hoe heb jij de overstap ervaren? Mis je het karakter en rijwielgedeelte van de 990 niet?hey mensen.
ik ga morgen mijn ktm 990sm inruilen voor een tiger 1050!!
deze is nog geheel origineel.
heeft iemand nog een demper over?niet origineel.
en of nog wat gadgets etc en tips trucs voor iets?
thanx.
alst morgen doorgaat stel ik me wel ff voor ; )
gr michael
Witte letters op je band....zoooo jaren 80
Ja ok, ik kijk ook altijd als eerst naar de banden als ik een motor zie staan. "Wow, check die band, vet!"
Kom op, een band is niet meer dan een middel om contact met de weg te hebben. Moet vooral vertrouwen en grip geven, niet meer, niet minder. Ken overigens niemand die naar z'n banden gaat kijken tijdens het rijden
Als ik het zo hoor, heb jij ook een fotomodel als vriendin?
Heb ik ook.Anders kun je net zo goed een oud lelijk hok kopen dat toevallig goed rijdt, want ook dat zie je niet, tijdens het rijden
Prima, geïsoleerd, nou wil de motor wel rond komen maar de motor slaat niet aan. Ik heb de bike gekocht met veel herrie bij het starten, startmotor, tandwielen?
Kent iemand dit probleem of heb je ervaring mee, het klinkt alsof hij goed ronddraaid maar de motor niet genoeg op snelheid brengt en door slipt? tandwiel ofzo? wie is de verdachte bedankt!!!