wes1985
Die hard MF'er
- 5 okt 2016
- 314
- 47
He tiger fans ik ben 3 jaar geleden helemaal verliefd geworden op mijn triumph t595 daytona zonder proef rit van de aanhanger vekocht, maar ik had een goede afspraak en een goede deal dus waarom niet na de eerst bochten was de motor gelijk eigen en heb ik hem niet meer terug gebracht.
Maar omdat ik +-195 ben heb ik er na 8 maanden een speedtriple van gemaakt wel het vermogen niet de looks van een daytona behalve de lightning yellow kleur dan echt een fijne motor stuurt als een mes en kan met vrijwel elke motor mee, maar na lange ritten wordt de krappe zithouding mij echt te veel en kom ik gebroken mijn trouwe ros af.
Nu ben ik een echte triumph fan en zat ik al een tijdje te kijken voor een 1050 tiger rond 2008 nu heb ik vandaag een test rit gereden op een tiger uit 2008 met abs welke veel km's had dus gaat hem niet worden maar ff proberen, wat mij opviel was de slappe vering leek wel een enduro model en de trillingen van het blok kon je heelgoed voelen in de pedalen zijn dit gebruikelijke dingen.
Verder was de zithouding 1000% beter en reedt de motor prima maar zijn er zaken waar je op moet letten wat echte kwaaltjes zijn van een 1050 en advies voor wel of geen abs ik doe het al 12 jaar zonder maar is het op deze motoren wel lekker om te hebben.
Ben benieuwd alvast bedankt
Maar omdat ik +-195 ben heb ik er na 8 maanden een speedtriple van gemaakt wel het vermogen niet de looks van een daytona behalve de lightning yellow kleur dan echt een fijne motor stuurt als een mes en kan met vrijwel elke motor mee, maar na lange ritten wordt de krappe zithouding mij echt te veel en kom ik gebroken mijn trouwe ros af.
Nu ben ik een echte triumph fan en zat ik al een tijdje te kijken voor een 1050 tiger rond 2008 nu heb ik vandaag een test rit gereden op een tiger uit 2008 met abs welke veel km's had dus gaat hem niet worden maar ff proberen, wat mij opviel was de slappe vering leek wel een enduro model en de trillingen van het blok kon je heelgoed voelen in de pedalen zijn dit gebruikelijke dingen.
Verder was de zithouding 1000% beter en reedt de motor prima maar zijn er zaken waar je op moet letten wat echte kwaaltjes zijn van een 1050 en advies voor wel of geen abs ik doe het al 12 jaar zonder maar is het op deze motoren wel lekker om te hebben.
Ben benieuwd alvast bedankt