Het Grrrrote Triumph Tiger Topic Deel 4: Hear Me Roooaaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mnee niet zeker wat je bedoelt ;) En wat zou het effect daarvan zijn?
Dat je vuile lucht je cilinders in blaast, dus ongefilterde lucht die je je in je motor krijgt, niet iets dat je wilt.
Als je je luchtfilter eraf hebt, zie je in de ruimte boven je snorkel een gaatje/pijpje naar buiten toe lopen.
Dit moet je afdichten.
 
Zeg. Wie hier sleutelt ook weleens aan andere dingen dan de mapping etc.? Ik wilde net m'n voorste remklauwen van m'n 955i halen (ze moeten nodig schoongemaakt worden) maar kwam erachter dat mijn mm-doppenset niet past. Gebruikt Triumph inch-doppen, of nog iets anders?

Stomme landen waar ze nog niet aan SI eenheden doen :(

Zeker te weten dat het metrisch is. Ik heb 6 jaar een Tiger 955i gehad en alle moeren en bouten eraf gehad.
Allemaal met een normale doppendoos los te maken. Wellicht heb je een Chinese doppendoos _O-
 
Zeg. Wie hier sleutelt ook weleens aan andere dingen dan de mapping etc.? Ik wilde net m'n voorste remklauwen van m'n 955i halen (ze moeten nodig schoongemaakt worden) maar kwam erachter dat mijn mm-doppenset niet past. Gebruikt Triumph inch-doppen, of nog iets anders?

Stomme landen waar ze nog niet aan SI eenheden doen :(

Bij mij zitten ze vast met grote Torx bouten.
 
Beste Tiger rijders,
Omdat ik de Tiger verkocht heb, en met het idee een andere Tiger aan te schaffen, had ik de gearindicator gedemonteerd voor ombouw.
Echter ben ik overgestapt naar Kawasaki Versys 1000 GT, waar al een gearindicator op zit.

Dus de Gipro Gearindicator heb ik nog liggen, incl. steuntje voor aan de rechterkant van de toerenteller op de Tiger.
Het is plug and play, gewoon insteken op de 16-pins stekker onder de budyseat.
Nieuw kost deze €109 , voor €50[afbeelding]
Die past mooi op mijn motor !

Ik stuur je morgen ff mailtje
Wil hem.graag hebben.
 
Zeker te weten dat het metrisch is. Ik heb 6 jaar een Tiger 955i gehad en alle moeren en bouten eraf gehad.
Allemaal met een normale doppendoos los te maken. Wellicht heb je een Chinese doppendoos _O-
Of ik heb niet de standaard bouten erop zitten ;)
Doppenset is volgens mij gewoon goed.
 
Ik mocht vandaag een Triumph Tiger 1200 rijden van en voor Moto73. Drie uur op rondgereden. Wat een geweldige machine!

ajm3k3v.jpeg


lzcshzvox08wq.jpeg
 
dames.Heren,
ik ben op zoek naar een kofferset/tassenset voor de triumph tiger 1050 2009.

wat ik tot nu toe heb gevonden...kost rond de 8 a 9 honderd euro (incl rack)en vindt dat echt te veel.

nu op tweedehand spul aan het kijken maar daar vindt ik ook erg weinig.

hebben jullie opties?...of zoek ik niet goed?..
gaat om minimaal 30 liter per tas /koffer.
 
dames.Heren,
ik ben op zoek naar een kofferset/tassenset voor de triumph tiger 1050 2009.

wat ik tot nu toe heb gevonden...kost rond de 8 a 9 honderd euro (incl rack)en vindt dat echt te veel.

nu op tweedehand spul aan het kijken maar daar vindt ik ook erg weinig.

hebben jullie opties?...of zoek ik niet goed?..
gaat om minimaal 30 liter per tas /koffer.

Originele ga je niks aan hebben, tenzij die van de Tiger sport...weet niet of die passen of pasbaar zijn?

Anders val je altijd terug op Givi, sw-motech en andere derde merken.

Zachte tassen kunnen ook altijd natuurlijk. Of iets grotere topkoffer met zijtassen
 
Pff heb een koelvloeistoflek.
Straks eens kijken, hopelijk is het geen perforatie en enkel een losse klem aan een darm.
 
Perforatie is goedkoop op te lossen. Ik heb ooit de radiator los gemaakt en weggebracht naar ERF (Eindhovense Radiatoren Fabriek). Daar is ie netjes kaal gemaakt, gerepareerd en weer gespoten voor nog geen 60 euro.

Een nieuwe is in ieder geval altijd veel duurder.
 
dames en heren,ik ben inmiddels voorzien van een prachtige complete set van hepco en becker incl de montage beugels
in iedergeval bedankt voor het meedenken !!
 
jazeker ! nu eerst even andere prio...sp is er tijdens trackday mee uit gescheten....en moet 21 april weer klaar zijn.
maar foto komt er zeker! ben er blij mee.

en daarom........te koop:voor de tiger 1050 2009
givi topkofferhouder met bijbehorende koffer en ruggesteuntje
richtprijs...80 euro
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan