Het Grrrrote Triumph Tiger Topic Deel 4: Hear Me Roooaaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jullie bedankt voor de complimenten.
Gisteren navigatie gemonteerd en dus gelijk het K&N filter geplaatst. Ook een gearindicator geplaatst. Omdat alles bloot lag, lekker gepoetst onder de tank en buddy
Nogmaals, is er iemand in de regio Amsterdam - Haarlem die kam helpen met het wijzigen vam een mapping?
 
Wil je hem ook gelijk in de OP?
Heb je btw die snorkel in de airbox ook aangepast?

Zou de how to niet lukken via tiger1050, is heus niet zo moeilijk. Enkel zorgen dat je een laadbron aan je accu hangt zodat ie niet onder de 12volt gaat.
 
Wil je hem ook gelijk in de OP?
Heb je btw die snorkel in de airbox ook aangepast?

Zou de how to niet lukken via tiger1050, is heus niet zo moeilijk. Enkel zorgen dat je een laadbron aan je accu hangt zodat ie niet onder de 12volt gaat.


Ja, zet maar in de Op
Er zit geen snorkel in, links een opening en rechts afgedopt. Ik zal een foto plaatsen.


Ik ben niet zo handig met computers, als iemand met kennis mij even helpt, heb ik dat liever....
 
Rechts maken ze ook veel open, alleszins bij een gewone tiger toch, daar zit ook nog een snorkel/wishbone in de airbox in.
Die word ook opengemaakt.

Ha ja dat snap ik. Woon zelf niet in de buurt, misschien dat er iemand anders kan helpen.
 
Ja, zet maar in de Op
Er zit geen snorkel in, links een opening en rechts afgedopt. Ik zal een foto plaatsen.


Ik ben niet zo handig met computers, als iemand met kennis mij even helpt, heb ik dat liever....

Zou je graag helpen tis dat ik net zo handig ben als jij met pc meuk 😁
 
Iemand goede ervaringen met een groter windscherm? Heb nu de standaardversie maar wil meer windbescherming. Is die givi airflow wat?
 
Ik heb een korter gestoken, standaard windscherm gaf me ongelooflijk veel turbulentie.

Heeft er trouwens iemand zijn voorste remblokken al eens vervangen? Idee'tje welk merk en type aan te raden zijn?
 
Iemand goede ervaringen met een groter windscherm? Heb nu de standaardversie maar wil meer windbescherming. Is die givi airflow wat?

Ik heb de Givi Airflow met MRA X-Creen Spoiler .
Bevalt me prima, ik rij altijd met een Jethelm en nergens geen last van en kijk er evengoed overheen.

full
 
Laatst bewerkt:
Denk dat ik na de zomer toch maar eens de vering onderhanden neem, bij snelle bochten begint ie nogal wijd te lopen en heeft ie wat zwabberneigingen.
Komt ook door de hoge zit maar toch :p
 
Denk dat ik na de zomer toch maar eens de vering onderhanden neem, bij snelle bochten begint ie nogal wijd te lopen en heeft ie wat zwabberneigingen.
Komt ook door de hoge zit maar toch :p

Komt niet door de hoge zit hoor, vering is standaard gewoon ruk
 
Komt niet door de hoge zit hoor, vering is standaard gewoon ruk

Klopt! Vering aan laten passen is geen overbodige luxe. Vooral voor zit er een veer en olie in van twee tientjes volgens mij.
Voor rondje rond de kerk of gewoon toeren prima, voor sportief gebruik zwaar onder de maat.
 
Kwam er onlangs achter dat er onder mijn tank twee stekkers liggen die niet aangesloten.
Iemand misschien enig idee waar deze van kunnen zijn? Alles werkt verder naar behoren..

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal
Ik rij nu een Yamaha Xt 660 tenere ,maar wil graag wat anders ben de 1 cilinder een beetje zat
Mijn hart gaat toch wat sneller kloppen van een triumph tiger 800 xc bj 2013 /2014
Wat zijn de punten om te letten
Km stand van 40000 zijn gewoon
Alvast bedankt voor de info
Klaas
 
Voor de liefhebber heb ik nog een nagelnieuw setje remblokken voor de Tiger1050 (Sport) liggen voor de vóórzijde. :Y
Braking gesinterde blokken nummer "906 CM 55 Sintered pad". :t

Voor €15 incl. verzenden komen ze naar de liefhebber toe gestuurd ( binnen NL)
 
Volgens mij zijn die stekkers van de Abs unit? Alleszins bij mij zijn ze er ook en ik heb geen abs.

Wat kosten de remblokken om te verzenden naar Belgie?
 
Is een stekker niet om de computer aan te hangen,volgens mij heb ik op de andere mijn shift indicator zitten
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan