Het gsx-r 400 project

je moet eigelijk aleen een beetje naar het frame en het tankje kijken als je een fighter gaat bouwen

lelijk plaatwerk zou ik het niet noemen nee,maar een ander mooi zitje zou hem wel mooi staan maar net wat karsten zecht het is een klasieker he

Tja, eigenlijk vind ik zo'n frame akelig lelijk... vanaf 1991 ( :? ) vind ik ze persoonlijk stukken mooier...

Maare, fighteren dat ding.. dat was de bedoeling toch...

of verkopen aan iemand die em orgineel maakt
 
Tja, eigenlijk vind ik zo'n frame akelig lelijk... vanaf 1991 ( :? ) vind ik ze persoonlijk stukken mooier...

Maare, fighteren dat ding.. dat was de bedoeling toch...

of verkopen aan iemand die em orgineel maakt
hehe grapig zeg zo vind ik persoonlijk dit frame juist leuk voor een fightertje en dat tankje vind ik ook leuk
eneu orgineel wat is dat ?
 
Hallo, ik ben Michel en ik heb samen met Dennis (fighterfan) een gsx-r 400
gekocht om samen te gaan verbouwen. Door de bouw van de 7/11 van Dennis ben ik een beetje aangestoken door hem.Ik heb op aanraden van Dennis voor een
400cc gsx-r gekozen omdat ik geen enkele motorervaring heb en ik ben niet zo
groot. Ik kan met deze motor teminste me voeten op de grond zetten.
Het is de bedoeling om de komende tijd deze motor om te bouwen tot een streetfighter.

FF offtopic: Hoe lang ben je dan? Als ik vragen mag, omdat ikzelf ook niet zo groot ben O-) .

Succes met je project *D
 
Vandaag dus de kuip eraf gehaald
full
 
full

Even zo'n zitje gepast, maar hij is te groot.
We hebben dat ducati monster zitje erbij gehouden en dat staat veel mooier.
Dus dat zal het wel worden. Morgen maken we er een foto van.
 
full

Dennis heeft er even een kapje afgehaald, wat een vette zooi.
Morgen ga ik hem even schoonspuiten.
groetjes Michel
 
dat monster zitje stond idd wel fet ja!
morgen gaan we er maar weer mee verder.

die spullen waren er echt in een noodtime af he hahaha.
morgen eerst de hele boel maar is flink schoon maken.
word wel wat :Y
 
Zonder dat plastic ziet er al een stuk beter uit.

Enneh, Monsterzitjes op 400tjes rules too..... :Y

Doe dan wel ff in 1x goed he. Subframe iets hoger anders gaan de Fighterbouwers miepen.... :X _O-

[me]HornEd durft geen piccie meer van z’n 400tje te plaatsen. Krijgt-ie weer commentaar op dat subframe.....[/me]
 
Zonder dat plastic ziet er al een stuk beter uit.

Enneh, Monsterzitjes op 400tjes rules too..... :Y

Doe dan wel ff in 1x goed he. Subframe iets hoger anders gaan de Fighterbouwers miepen.... :X _O-

[me]HornEd durft geen piccie meer van z’n 400tje te plaatsen. Krijgt-ie weer commentaar op dat subframe.....[/me]
hij boud hem samen met een fighterbouwer dus hij krijgt de kans niet om te miepen
_O- ;)
 
Leuke fiets Michel.
Dus dat wordt voortaan (als ik in de buurt ben) 'n bakkie koffie EN 'n broodje ... :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan