Het gsx-r 400 project

tering, lijkt wel een neilpaarden kont op een muis.

Gr. Steven
steven de lijnen kloppen anders goed!
verklaar dat is dan waarom ?


full

:?
 
Laatst bewerkt:
Gaaf project, maar wel een klein beetje pijnlijk hoor. Zo'n eentje met nette kuipen enz was ook leuk geweest om in nieuwstaat te brengen.

Maar ja niet zeiken, maar verbouwen. Succes!!! :]

Grtz Zieke
helemaal orgineel op bouwen is niks voor mij en michel zieke, al is/was het als orgineel fietsje idd zeker een leuk model ja.
 
Ik zie dat jullie dat ding uit elkaar aan het slopen zijn. Wat gaat er gebeuren met de originele koplampen + behuizing? Heb er eventueel belangstelling voor, mits ze passen in de rickman kuip die ik heb voor m'n CB750.

Ik werk in Barneveld, dus eventueel een keer komen passen in Amersfoort zou geen probleem zijn.
Kom maar een keer passen. Het ligt bij Dennis. Dus het is misschien handig om even met Dennis af te spreken wanneer je kan. (dennisaretz@versatel.nl)
 
Ik vind het super staan zo. Alles mooi in lijn, top :} .

Maar... Dat voorkuipje zou ik er persoonlijk niet opzetten :N . Heb het al vaak gezien hier op MF maar vind het nog altijd lelijk.

Greetz
Ik vind het zelf ook erg mooi geworden. Op de beurs kijk ik even voor een kuipje. Deze is van Dennis. Als ik iets anders zie wat ik mooi vind dan koop ik die. Het staat nog niet vast dat het deze wordt.
Groetjes Michel
 
weet niet dennis, hij oogt zo grooot, misschien ist het wel de kleur, maja. :P

Gr. Steven :9
tja meschien, hij is toch echt niet lomp in het echt hoor :N
het is wel zo als het allemaal in een kleur is dat je het beter ziet, dat is wel zo



sorry mies was op jou naam ingelocht,toen je dat smste zag ik het, was gezellig vandaag :W
 
Ik zie dat jullie dat ding uit elkaar aan het slopen zijn. Wat gaat er gebeuren met de originele koplampen + behuizing? Heb er eventueel belangstelling voor, mits ze passen in de rickman kuip die ik heb voor m'n CB750.

Ik werk in Barneveld, dus eventueel een keer komen passen in Amersfoort zou geen probleem zijn.
ivokim je hebt mail in verband met die koplamp unit. :W
 
tja meschien, hij is toch echt niet lomp in het echt hoor :N
het is wel zo als het allemaal in een kleur is dat je het beter ziet, dat is wel zo



sorry mies was op jou naam ingelocht,toen je dat smste zag ik het, was gezellig vandaag :W
ik ben het niet helemaal met je eens dennis, het zitje is wit en de tank is wit.
als iemand het te groot vind, dan mag dat gezegt worden.
 
CBR600F2 velgen zijn wel de juiste maat voor dit 400tje denk ik. Staan regelmatig niet te duur op MP.

Bjorn
 
ik vind de kont te groot in verhouding tot de tank. zou er geen gsxr750 tank op passen? Wat ben je verder van plan met de achterbrug en de voorvork?
 
Ik hen nog 'n achterwiel liggen v.e. KR1S.
Is dat iets voor je?

Groet v.e. vage kennis...oh nee Fred bedoel ik.
 
bjorn
ja maar bij die velgjes heb je zo'n lelijke :X schijfrem ophanging toch?
op zich wel een mooi spaak wieltje ja, in ieder geval bedankt voor de tip bjorn we zullen is gaan kijken


superkris
de voorvork word in de loop van de tijd een upsd,maar aleen als(je raad het al)we een heeele goedkoope vinden,en een mooie natuurlijk hahaha
we waren gister is een beetje aan het meten en we hadden op gemeten dat de inbouw maat van de achterbrug 23.5cm was, dat viel me reuze mee.
ooh en cris had jij niet toevallig nog een rs250 brugje voor wijnig te koop?
sorry ik bedoel heel wijnig...
en of die 750 tank er op past weet ik niet maar vind dit tankje mooier dan van een 750 hoor.ga me gixxer 750 eerdaags toch uit elkaar halen dan kunnen we hem er op lechen maar denk dat het niks word.vind de lijnen van de 400 tank gewoon mooier


fred/vage kennis ;)
eem fred is dat niet zo.n beetje een fireblade model maar dan een 5 spaaks wieltje
wel een 17 inc neem ik aan en 4.5j breed?of weet je dat niet uit je hoofd?
en hoeveel eurocent moet die kosten voor michel? (vergeet niet we hebben lekkere broodjes he)
ik hoor het wel fred
 
fred/vage kennis ;)
eem fred is dat niet zo.n beetje een fireblade model maar dan een 5 spaaks wieltje
wel een 17 inc neem ik aan en 4.5j breed?of weet je dat niet uit je hoofd?
en hoeveel eurocent moet die kosten voor michel? (vergeet niet we hebben lekkere broodjes he)
ik hoor het wel fred

Ja.
Ik gooi 'm wel vast achter in de Golf.
En ik denk dat SuperKris straks wel gaat melden hoe breed de velg is.
Later.
 
Terug
Bovenaan Onderaan