Het gsx-r 400 project

bjorn
ja maar bij die velgjes heb je zo'n lelijke :X schijfrem ophanging toch?
op zich wel een mooi spaak wieltje ja, in ieder geval bedankt voor de tip bjorn we zullen is gaan kijken


superkris
de voorvork word in de loop van de tijd een upsd,maar aleen als(je raad het al)we een heeele goedkoope vinden,en een mooie natuurlijk hahaha
we waren gister is een beetje aan het meten en we hadden op gemeten dat de inbouw maat van de achterbrug 23.5cm was, dat viel me reuze mee.
ooh en cris had jij niet toevallig nog een rs250 brugje voor wijnig te koop?
sorry ik bedoel heel wijnig...
en of die 750 tank er op past weet ik niet maar vind dit tankje mooier dan van een 750 hoor.ga me gixxer 750 eerdaags toch uit elkaar halen dan kunnen we hem er op lechen maar denk dat het niks word.vind de lijnen van de 400 tank gewoon mooier


fred/vage kennis ;)
eem fred is dat niet zo.n beetje een fireblade model maar dan een 5 spaaks wieltje
wel een 17 inc neem ik aan en 4.5j breed?of weet je dat niet uit je hoofd?
en hoeveel eurocent moet die kosten voor michel? (vergeet niet we hebben lekkere broodjes he)
ik hoor het wel fred

heb helaas geen RS brug over.. heb er net zelf 1 ingebouwd, dat wel. Zijn helaas niet de goedkoptste bruggen, wel 1 van de mooiste! Voor een RS250 brug zul je al snel 100 euro moeten neerleggen. ik ga hem in de toekomst misschien wel vervangen voor een millebrug, omdat ik er nu 120pk op los ga laten. Overigens heeft onze guzziegek nog een RS brug liggen, en 1 of andere dude die een RD500 blok in een RGV aan het hangen is heeft er dacht ik ook nog 1... verder, EBAY!
 
Ja.
Ik gooi 'm wel vast achter in de Golf.
En ik denk dat SuperKris straks wel gaat melden hoe breed de velg is.
Later.

wat moet ik melden :?

ik heb zelf een ZXR400 wil in de RS brug. is een 17x4.5 (160band) in de resbrug past ook nog wel een 170. wil zelf nog eens mooie magnesium velgjes op de kop gaan tikken en dan het liefst 17x5 achter... maarjah, kost zoveel '(
 
hoe breed de velg is staat toch op de velg fred, waarom moet iemand anders dat zeggen :+

Gemakzucht.
Ik heb dat wiel opgepakt , neergelegd en er 'n foto van gemaakt.
Weer terug gezet.
Klaar.

Maar ik ga morgen wel even kijken hoor.


full
 
Vanmiddag kwam Fred dat wiel even brengen. Vind hem erg mooi. Bedankt.
Nu nog een voorwiel. Dennis heeft er even wat foto's van gemaakt
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan