Het GSX-R1000 Topic deel 13: The New Season Is Starting

Status
Niet open voor verdere reacties.
:Y
[afbeelding]

Ik ga begin juni weer *O*

Morgen even aan de K6 sleutelen :)
Superbikekit, Brembo rempomp, Brembo schijven, Brembo remblokken, Dunlop sportsmarts en een grote beurt, wordt en druk dagje :Y


als die klaar is gauw fotootje met de brembo's en superbikekit :Y

zit zelf te denken aan verhoogde clip-ons van pp
full
 
Beste mensen, ik ben wat aan het nadenken over een eventuele opvolger van m'n huidige Honda Firestorm. Een van de fietsen die me wel aantrekt is de 1000 Gixxer en gezien mijn budget kom ik dan snel uit bij de K1. Zijn er specifieke zaken waar op gelet moet worden bij de aanschaf van de K1?

Dank alvast voor wat info :Y :W

Je rechter pols :Y

Kijk goed naar schade aan de carterdelen (hebben gixxers wel eens, toch eens gevallen en carter steekt ver uit)
Voor de rest natuurlijk gebruiksartikelen zoals ketting remmen en banden.
Kijk even naar de stuurdemper als die erg vochtig is, tja lekt die waarschijnlijk, voorvorkkeeringen, kijk of ze vochtig zijn (wheely's) dan zijn ze lek (heb ik ook |( )

ja voor de rest, mmm of de motor lekker rauw loopt dan is het een goede Suzuki })
 
Beste mensen, ik ben wat aan het nadenken over een eventuele opvolger van m'n huidige Honda Firestorm. Een van de fietsen die me wel aantrekt is de 1000 Gixxer en gezien mijn budget kom ik dan snel uit bij de K1. Zijn er specifieke zaken waar op gelet moet worden bij de aanschaf van de K1?

Dank alvast voor wat info :Y :W

Eyy Tiez gaat het gebeuren. Koop gewoon een K5 :Y Met beetje zoeken kost dit max 2000,- euro meer.
 
@mick: thanks voor de info. Het zijn dus eigenlijk de normale zaken waar je bij iedere 2ehands aankoop eigenlijk op moet letten.

@jeff: die 2000 is voor mij toch een behoorlijk bedrag en daarbij blijft een motor een hobbyvoorwerp dat (vind ik iig) geen (relatief) vermogen moet gaan kosten. Ook vind ik de 2001-2002 modellen simpelweg erg nice. Nouja, ik zie het wel. Heeft geen haast :)
 
:Y
[afbeelding]

Ik ga begin juni weer *O*

Morgen even aan de K6 sleutelen :)
Superbikekit, Brembo rempomp, Brembo schijven, Brembo remblokken, Dunlop sportsmarts en een grote beurt, wordt en druk dagje :Y


Ik ga einde deze maand een weekje en dan in de zomer vakantie nog 2 keer denk ik.

Als je wilt help ik wel met sleutelen..... meestal houd ik wel wat moeren over enzo :Y
 
beste lezers ,
De ingaande en uitgaande demping bij de soes hoeveel slagen draaien jullie deze bij ?

In het onderhoudsboekje staat wel wat gegevens , maar vraag me af wat de stand / slagen is bij een man van 90 kg .

En wat jullie fijn afstelling is. :)
 
Laatste hand aan het leggen aan de bike voor het nieuwe seizoen. Alleen remolie nog verversen en uiteraard inmiddels nieuwe banden erop (deze hadden hun beste tijd gehad)....

Nu nog wachten op de nieuw gespoten racekuip en tank. Weer met nieuwe kleuren het seizoen in.... Ziet er wel erg lullig uit zo :]
full
 
Hé gix, hoe was het op zolder? alles heel gehouden?
ja alles is nog heel :P

6e sessie mijn 2e geluidsovetreding gehad dus kon ik stoppen, maar 6 sessie's is mooi ook he, 7e deden er niet veel meer, opzich wel jammer want ik heb mijn tijd niet kunnen verbeteren door de drukte vooral

verder wel een super dag gehad, lekker gereden, en een beetje kunnen wennen aan de 600,
die loopt prima, bandenslijtage is ook zeker netjes dus de vering staat voorlopig wel oke.
misschien had ik alleen beter snel geboekt want elke ronde was het een paar man inhalen, en dat kost je gewoon tijd.

foto's volgen nog, wel een beetje aan mijn houding kunnen werken
nu de 29e april zandvoort, zoiezo beginnen in groep 3 want heb op zandvoort nog maar 2 x gereden totaal.
heb nog 3 dagen zolder staan en die rij ik wle in snel dus de tijd aanscherpen moet nog wel lukken dit jaar :)

wanneer jouw eerste dag ??
 
ja alles is nog heel :P

6e sessie mijn 2e geluidsovetreding gehad dus kon ik stoppen, maar 6 sessie's is mooi ook he, 7e deden er niet veel meer, opzich wel jammer want ik heb mijn tijd niet kunnen verbeteren door de drukte vooral

verder wel een super dag gehad, lekker gereden, en een beetje kunnen wennen aan de 600,
die loopt prima, bandenslijtage is ook zeker netjes dus de vering staat voorlopig wel oke.
misschien had ik alleen beter snel geboekt want elke ronde was het een paar man inhalen, en dat kost je gewoon tijd.

foto's volgen nog, wel een beetje aan mijn houding kunnen werken
nu de 29e april zandvoort, zoiezo beginnen in groep 3 want heb op zandvoort nog maar 2 x gereden totaal.
heb nog 3 dagen zolder staan en die rij ik wle in snel dus de tijd aanscherpen moet nog wel lukken dit jaar :)

wanneer jouw eerste dag ??
7 sessies, tering hé :o
dat hakt er wel in, slopend .

d8 dat ze op Zolder niet zo moeilijk deden over geluid (van horen zeggen) ?
 
Iemand interesse in stalen remleidingen voor.
Het gaat om 2 leidingen die naar de rempomp lopen.
Past op de K5/K6 en zijn doorzichtig dus je zit de stalen mantel.
 
Laatst bewerkt:
Kom je nou mee ...... die heb ik onlangs nog bij een meneer John in Waardenburg d'r op laten zetten.

Sorry kwam er vandaag achter dat de superbikekit voor originele remleidingen is en niet werkt met de 2 losse leidingen die ik heb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan