Het GSX-R1000 Topic deel 13: The New Season Is Starting

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat zegt hoegee over een rapid of power commander....aan te raden of kun je het beter weglaten?!
niet over gehad verder, voor de meesten zal remappen enkel genoeg zijn
wel is er met een pc3 of RB een veel meer uitgevlakte A/F ratio te halen
die van mij pakt echt vanuit elk toerental onder elke belasting perfect op

met remappen verleggen ze grofweg de lijn zeg maar, maar daarmee kunnen ze de aan/uit reactie vanwege emissie etc er wel uithalen

@Relentless, ik neem zelf geen berik meer
heb er handschoenen van gehad, binen een jaar er door en naden die loslieten
2 vrienden van me hetzelfde met de handschoenen, maat van me zijn laarzen 2x kapot op de rits en zijn berik broek ook
werd wel elke keer netjes gerepareerd door berik maar telkens hetzelfde liedje

Ik heb een combi van lookwell en zou ik zo weer kopen, IXS bevalt me ook erg goed en mijn handschoenen en laarzen van A-stars bevallen ook

eigenlijk alleen met de berik tegenvallende kwaliteit gehad
het ziet er wel fancy uit, dat wel :)
 
Net even mijn motor een sopje gegeven. Zat een stoflaagje op doordat ik wat aan het schuren was geweest.

Zie ik verdorie dat mijn onderkuip op 2 plekken gesmolten is door de uitlaat -O- een ook niet van die kleine stukjes, maar gewoon een stuk van 9 cm (zo door de S en de U heen) en een stuk van 6 cm.

Dat hittebestendige spul dat erin zit werkt dus ook voor geen meter. Heb er flink de balen in!! Weet iemand wat goed hittebestendig spul is om in de kuip te doen en heeft er toevallig iemand een zwarte onderkuip liggen waar die vanaf wil?
 
zit in die periode met 2 verjaardagen van m'n vrouw en m'n kids, zou wel graag meewillen,goed initiatief, eens kijken of ik wat kan regelen
ik heb mij iig ingeschreven, doe voor het eerst mee, een collega van mij zijn dochter van 3 is bijna genezen van k, vreselijk periode waar zijn in zitten!!!! doe je eens te meer beseffen hoe gelukkig je mag zijn als jezelf en jouw kids gezond zijn, dan ben je al verschrikkelijk rijk!!!
 
niet over gehad verder, voor de meesten zal remappen enkel genoeg zijn
wel is er met een pc3 of RB een veel meer uitgevlakte A/F ratio te halen
die van mij pakt echt vanuit elk toerental onder elke belasting perfect op

met remappen verleggen ze grofweg de lijn zeg maar, maar daarmee kunnen ze de aan/uit reactie vanwege emissie etc er wel uithalen

@Relentless, ik neem zelf geen berik meer
heb er handschoenen van gehad, binen een jaar er door en naden die loslieten
2 vrienden van me hetzelfde met de handschoenen, maat van me zijn laarzen 2x kapot op de rits en zijn berik broek ook
werd wel elke keer netjes gerepareerd door berik maar telkens hetzelfde liedje

Ik heb een combi van lookwell en zou ik zo weer kopen, IXS bevalt me ook erg goed en mijn handschoenen en laarzen van A-stars bevallen ook

eigenlijk alleen met de berik tegenvallende kwaliteit gehad
het ziet er wel fancy uit, dat wel :)
maat van mij had hem aan de telefoon om een afspraak te maken voor afstellen k9 met rapid, werd hem verteld dat hij die rapid weg kon gooien, en de toon waarop het gesprek verliep was ook al niet al te klant vriendelijk, maat heeft bedankt en gaat naar rf. vond het wel vreemd om te horen......

aan de andere kant, mijn 1000rr heb ik door dholda.be laten afstellen en die zei ook dat hij mijn bike zonder pm beter kon afstellen :? maar dan wel een stuk vriendelijker :)
 
het afstellen met de yoshibox was in 10 mi gebeurd terwijl mijn 1000 en de R1 van een maat van me 30 a 45 min hebben staan loeien op de bank bij frederiks

misschien zit daar het verschil, kost ze misschien meer tijd
Bank van Frederiks is optimistisch maar hij heeft mijn 1000 wel netjes afgesteld :Y
 
niet over gehad verder, voor de meesten zal remappen enkel genoeg zijn
wel is er met een pc3 of RB een veel meer uitgevlakte A/F ratio te halen
die van mij pakt echt vanuit elk toerental onder elke belasting perfect op

met remappen verleggen ze grofweg de lijn zeg maar, maar daarmee kunnen ze de aan/uit reactie vanwege emissie etc er wel uithalen

@Relentless, ik neem zelf geen berik meer
heb er handschoenen van gehad, binen een jaar er door en naden die loslieten
2 vrienden van me hetzelfde met de handschoenen, maat van me zijn laarzen 2x kapot op de rits en zijn berik broek ook
werd wel elke keer netjes gerepareerd door berik maar telkens hetzelfde liedje

Ik heb een combi van lookwell en zou ik zo weer kopen, IXS bevalt me ook erg goed en mijn handschoenen en laarzen van A-stars bevallen ook

eigenlijk alleen met de berik tegenvallende kwaliteit gehad
het ziet er wel fancy uit, dat wel :)

dat zal wel de reden zijn dat die Berik pakken redelijk goedkoop worden aangeboden,

ik heb nu een Texport combi maar die is ondertussen bejaard :?

laarzen heb ik de laatste 2 keer van XPD en bevallen super :Y
 
Laatst bewerkt:
dat zal wel de reden zijn dat die Berik pakken redelijk goedkoop worden aangeboden,

ik heb nu een Texport combi maar die is ondertussen bejaard :?

laarzen heb ik de laatste 2 keer van XPD en bevallen super :Y


Zijn je laarsjes nog wit?

ass5jt.gif
 
Laatst bewerkt:
het afstellen met de yoshibox was in 10 mi gebeurd terwijl mijn 1000 en de R1 van een maat van me 30 a 45 min hebben staan loeien op de bank bij frederiks

misschien zit daar het verschil, kost ze misschien meer tijd
Bank van Frederiks is optimistisch maar hij heeft mijn 1000 wel netjes afgesteld :Y
ik weet dat zijn bank optimistisch is, maar afstellen kan hij wel :Y ben er 1 x geweest en veel vrienden van mij hebben de rit ervoor over :Y
eind van de maand ben ik er waarschijnlijk ook met nog 2 k9's
 
staat 57400 op nu,

Maat van me had 174.8 / 119 NM aan het wiel met zijn K9, 13000 km op de teller BMC filter en een leovince factory slip-on

Mijn oldskool 1000 ;) met nu 57400 km op de teller 172,7 pk en 114 NM aan het wiel.
Nog steeds kern gezond dus na die km's :] :}

Teller staat op 40.000; 185 pk en 117 nm. Loopt nog als 'n zonnetje.

:W
 
wat zegt hoegee over een rapid of power commander....aan te raden of kun je het beter weglaten?!

Ik was er toen ook met die maat van mij en toen zeiden ze dat gewoon remappen voor op straat voldoende is en dat wist ik ook wel. Het is dat ik mijn pc3 relatief goedkoop had samen met het complete uitlaatsysteem, maar anders had ik hem zelf ook alleen laten remappen.

Vind het tunen van het blok toch allemaal beetje bullshit. Ik was net zo tevreden geweest met alleen de demper en een remap, als nu met het volledige systeem en een pc3.


Morgen gaan we even dagje druk sleutelen. Dan is het groot onderhoud gedaan en kunnen we middags eerste ritje van het jaar naar huis maken (15 km).
 
Laatst bewerkt:
Ik was er toen ook met die maat van mij en toen zeiden ze dat gewoon remappen voor op straat voldoende is en dat wist ik ook wel. Het is dat ik mijn pc3 relatief goedkoop had samen met het complete uitlaatsysteem, maar anders had ik hem zelf ook alleen laten remappen.

Vind het tunen van het blok toch allemaal beetje bullshit. Ik was net zo tevreden geweest met alleen de demper en een remap, als nu met het volledige systeem en een pc3.


Morgen gaan we even dagje druk sleutelen. Dan is het groot onderhoud gedaan en kunnen we middags eerste ritje van het jaar naar huis maken (15 km).

remappen knapt ie idd voldoende van op, ik had hetzelfde als jij, liep voor weinig tegen een PC III aan, voor weggebruik meer als voldoende,al het andere wat je aan het blok laat doen is meer voor het idee,op de weg merk je daar weinig van,maar als je het er voor over heb wel leuk als het erop zit :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan