Het GSX-R1000 Topic deel 13: The New Season Is Starting

Status
Niet open voor verdere reacties.
mooie 750 hoor :Y

alleen die km stand, waarom kopen mensen dan zo'n ding :P

Suzuki ging goed in het BSB, 1e race 1 en 2
2e race 3 en 4 :}
 
ik denk een ander kleurtje of aftermarked kuipsetje............... :W

Jij mag nooit meer raden :+ Ben inderdaad bezig met 'n ander kleurenschema. Binnenkort met de spuiter overleggen of 't allemaal mogelijk is. Als 't doorgaat wordt 't het kleurenschema van de Alstare Suzuki WSB 2008.

:W
 
ik weet niet of het hier al gepost is, maar in de outlet store van Suzuki zijn een aantal carbon onderdelen van Akrapovic: tankcover, voorspatbord, hugger, tankpanelen en hielpprotectie (dus eigenlijke de complete set) in de sale voor de 1000 van 2007 en 2008, voor leuke prijsjes

(resp. 99,00; 99,00; 79,00; 99,00; 30,00 *O* *O* )

leuke spulletjes, jammer dat ze niet voor de K5 zijn,

http://www.suzuki.nl/motoren/motoren/outletstore

tabje accessoires. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen :)

Als ik dat model had, had ik het wel geweten en de hele mik gekocht, is mooi spul van akrapovic
 
Laatst bewerkt:
ik weet niet of het hier al gepost is, maar in de outlet store van Suzuki zijn een aantal carbon onderdelen van Akrapovic: tankcover, voorspatbord, hugger, tankpanelen en hielpprotectie (dus eigenlijke de complete set) in de sale voor de 1000 van 2007 en 2008, voor leuke prijsjes

(resp. 99,00; 99,00; 79,00; 99,00; 30,00 *O* *O* )

leuke spulletjes, jammer dat ze niet voor de K5 zijn,

http://www.suzuki.nl/motoren/motoren/outletstore

tabje accessoires. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen :)

Als ik dat model had, had ik het wel geweten en de hele mik gekocht, is mooi spul van akrapovic

bedankt, ;)

gelijk set carbon tankpanelen van Akrapovic besteld, standaardpanelen zijn flink gekrast dus komt mooi uit :Y
 
Laatst bewerkt:
Jij mag nooit meer raden :+ Ben inderdaad bezig met 'n ander kleurenschema. Binnenkort met de spuiter overleggen of 't allemaal mogelijk is. Als 't doorgaat wordt 't het kleurenschema van de Alstare Suzuki WSB 2008.

:W

ik wist het..... :Y
full


zal vanavond nog een foto posten van een blauwe Yoshimura uitvoering, ook :9~
 
Laatst bewerkt:
bedankt, ;)

gelijk set carbon tankpanelen van Akrapovic besteld, standaardpanelen zijn flink gekrast dus komt mooi uit :Y


Alstu, handig he zo'n forum :) Baal er nu gewoon bijna van dat ik geen K7 heb ;)

Ik heb wel wat carbon delen maar die zijn allemaal net verschillend van kleur/patroon, had een mooie mogelijkheid geweest om alles hetzelfde te hebben voor een leuke prijs..
 
Dan vind ik persoonlijk de orginele JOMO kleuren mooier :)
Maar ieder zij ding, 2008 SBK fiets is ook gaaf :}

yoshimura_2008tn.jpg
 
ik weet niet of het hier al gepost is, maar in de outlet store van Suzuki zijn een aantal carbon onderdelen van Akrapovic: tankcover, voorspatbord, hugger, tankpanelen en hielpprotectie (dus eigenlijke de complete set) in de sale voor de 1000 van 2007 en 2008, voor leuke prijsjes

(resp. 99,00; 99,00; 79,00; 99,00; 30,00 *O* *O* )

leuke spulletjes, jammer dat ze niet voor de K5 zijn,

http://www.suzuki.nl/motoren/motoren/outletstore

tabje accessoires. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen :)

Als ik dat model had, had ik het wel geweten en de hele mik gekocht, is mooi spul van akrapovic


Hmm, heb er mijn voordeel meegedaan en wat geld uitgegeven...
Dank voor de tip :P

Raak nu wel de "S" op mijn tank kwijt...dat is een heeel klein beetje |(
 
Laatst bewerkt:
Gaat er nog iemand van dit forum aankomend weekend naar de Eiffel? Donderdag lekker me motor wassen en dan vrijdag op naar de Eiffel en dan maandag pas weer terug :D
 
GSX-Steef-R hoi heb je het bewijs al op je computer gezet? zo ja wanneer kan ik met een usb sticks overnemen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan