Het GSX-R1000 Topic deel 13: The New Season Is Starting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn excuses dat ik even zonder te voorstellen hierop reageer.
Ik rij zelf een gsxr750 k7 dus hou de 600 en 1000 topic ook in gaten ;)

Lijkt me niet dat die kerel goeie bedoelingen heeft.Zou hem hardhandig aanpakken en als het moet gewoon geweld gebruiken.Om extra voorzichtig te zijn zou ik achter haar aan blijven fietsen tot je hem gezien/gesproken hebt.

Komt misschien gewelddadig over maargoed liever hij dan mijn familieleden denk ik zo ;)

begijpelijk maar, net te agresief :+


eerst hem aanspreken "goh, leuk meissie. ken ik niet hier in de buurt jij wel?"
bij een (te)positief antwoordt gelijk overheersend bedreigen en zo toespreken dat die het wel uit zijn hoofd laat om ooit nog een kind aan te spreken laat staan een volwassenen }) }) })


daarna kan slaam altijd nog _O-
 
Laatst bewerkt:
Goede middag heren en dames,

Ik ben van plan om deze week lid te worden van de GSXR club aangezien ik een heele mooi K7 op het oog heb. Er staat bijn 15000 km op maar nou vraag ik me even af hoe het onderhouds schema van de motor loopt, wanneer is zn volgende beurt en wat voor beurt is dat?

Alvast bedankt en sorry dat ik de zoekfunctie niet gebruik maar heb een beetje haast en ben niet zo handig met zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Vraag:

Als ik mijn powercommander eruit haal, dan neem ik aan dat de motor uit zichzelf terugvalt op het originele motormanagement.

MAAR, moet ik na het verwijderen van de powercommander de motor nou opnieuw laten afstellen cq op de bank laten zetten ???

Ik had namelijk een FI melding, heb het laten nakijken en de storingsmelding geeft een storing op alle 4 de injectoren aan.....gebeurt nooit dat alle 4 iets hebben dus vermoedelijk is de powercommander de boosdoener... :(
 
Goede middag heren en dames,

Ik ben van plan om deze week lid te worden van de GSXR club aangezien ik een heele mooi K7 op het oog heb. Er staat bijn 15000 km op maar nou vraag ik me even af hoe het onderhouds schema van de motor loopt, wanneer is zn volgende beurt en wat voor beurt is dat?

Alvast bedankt en sorry dat ik de zoekfunctie niet gebruik maar heb een beetje haast en ben niet zo handig met zoeken.

K7 is de mooiste *O*

Beurten zijn om de 6.000 km, waarbij om en om een kleine beurt en een grote beurt (6.000 klein; 12.000 groot; 18.000 klein, etc.). Jouw motor zou dus bij 18.000 aan de beurt zijn.

BTW: om de 24.000 km moet je klepspeling gecontroleerd worden (maakt deel uit van de betreffende grote beurt).

:W
 
Vraag:

Als ik mijn powercommander eruit haal, dan neem ik aan dat de motor uit zichzelf terugvalt op het originele motormanagement.

MAAR, moet ik na het verwijderen van de powercommander de motor nou opnieuw laten afstellen cq op de bank laten zetten ???

Ik had namelijk een FI melding, heb het laten nakijken en de storingsmelding geeft een storing op alle 4 de injectoren aan.....gebeurt nooit dat alle 4 iets hebben dus vermoedelijk is de powercommander de boosdoener... :(

Heb ik ook ooit last van gehad. Op de meest rare momenten begon m'n FI lampje te branden. Na het uit -en aanzetten van het contact ging het dan weer goed. Na het verwijderen van de RBIII geen problemen meer gehad.

Zoals RSVisch al zegt: je PC of RB zet de signalen van je oorspronkelijke injectieunit om, dus verwijderen betekent weer je 'normale' settings. Succes.

:W
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de antwoorden.
Dan trek ik die pc eruit.

MAAR, moet ik na het verwijderen van de powercommander de motor nou opnieuw laten afstellen cq op de bank laten zetten ???
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de antwoorden.
Dan trek ik die pc eruit.

MAAR, moet ik na het verwijderen van de powercommander de motor nou opnieuw laten afstellen cq op de bank laten zetten ???

licht aan je setting, alles standaard of vervangingsdemper zou ik het niet echt doen, filter, demper enz dan zou ik het weer wel doen, bij hoegee mappen ze je ecu dus nooit meer gezeik met FI meldingen dan.
 
Laatst bewerkt:
mannen.....update wat betreft mijn dochter, gisteren wilde ze een ijsje halen bij de snackbar, dus is zij met drie vriendinnen van 9-11-12 jaar een ijsje gaan halen, bij thuiskomst vertelde ze dat zij die man weer gezien hadden, maar hij nu niets zei. ik sprong direct de auto in met haar en nog een vriendinnetje op de achterbank in de richting waar hij naar liep, midden in het dorp zat hij daar op een bankje.

parkeerde mijn auto zo dat hij de kids niet kon zien (de kinderen doken weg toen ze hem zagen ), heb hem aangesproken, hij werd zenuwachtig en ontkende, ik weet nu waar hij woont en denk niet dat hij het nog zal doen, evengoed zal ik maandag er melding van maken bij de pol......to be continued dus.
 
Hij zei niets want ze waren met hun drieen , maar goed dat je nu meer van hem weet , blijf opletten op die KR
 
Laatst bewerkt:
Hoi, heb even de volgende vraag.

Als ik in z'n 4 rond de 50 km/uur rijdt en flink gas geef, gaat de motor trillen en een gek trillend geluid maken. Heb een GSX-R 1000 K9.

Hebben jullie dit ook en is dit normaal?

Groeten Leen.
 
Hoi, heb even de volgende vraag.

Als ik in z'n 4 rond de 50 km/uur rijdt en flink gas geef, gaat de motor trillen en een gek trillend geluid maken. Heb een GSX-R 1000 K9.

Hebben jullie dit ook en is dit normaal?

Groeten Leen.
in ruilen dat hok
o ja ik rij nooit geen 50 in zijn 4
dus dan zou je hem misschien weer kunnen houden :+
 
Hoi, heb even de volgende vraag.

Als ik in z'n 4 rond de 50 km/uur rijdt en flink gas geef, gaat de motor trillen en een gek trillend geluid maken. Heb een GSX-R 1000 K9.

Hebben jullie dit ook en is dit normaal?

Groeten Leen.

50 in zijn 4 ??
Bij 50 in zijn 4 ga ik ook trillen, hoort gewoon niet
50 rij je toch in zijn 1 of 2
 
ik heb de soes weer :9~ uit gelaten *O*


ik ook.... lekker stukje gereden vandaag helaas wel een duurder dagje geworden dan gepland -O-

Kwam bij het eind van de A4, maar zag dat er een paar auto's achter me een motoragent aan kwam rijden, ik mijn maatje voor me geseint rustig de bocht te nemen, dat dus gedaan. Meteen bij de verkeerslichten komt de agent naast me staan en zegt dat we bij de lichten linksaf gaan. Motor netjes aan de kant gezet....

Reden van staandehouding: kentekenplaat volgens de agent niet duidelijk leesbaar vanaf 25 meter afstand.. -O-

beetje jammer dus, was verder wel een relaxte vent kon het geluid van de uitlaat ook wel waarderen geloof ik ;)

Maar waarderen of niet, wel weer 100 euro lichter.. :(
 
Bedankt gixxer-san,

En idd K7 vindt ik zeker 1 van de mooiste modellen!!

Kan niet wacht om 13:00h weet ik of het m gaat worden ;-)
 
wat de PC doet is je ECU voor de gek houden.

Dus als je je PC verwijderd dan is er niets aan de hand. Hij draait dan weer op zijn originele programma :)
:Y klopt
ik gelukkig nog geen problemen met de mijne gehad :)

vandaag eens een stuk rijden want laatste tijd steeds druk en andere verplichtingen :)

@Michel-srad. staat je kentekenplaat dan erg scheef ? of valt het wel mee
 
nog mensen hier die in de buurt wonen van Knokke etc,
denk dat ik daar zo naar toe ga :) verder toch geen doel om naartoe te rijden,

wel binnendoor er naar toe, weet nog wle wat leuke weggetjes, waar het wiel ook goed los komt

gelukkig niet zoals bij Dan Kneen op de kawa dit jaar
dat schijt je peuken denk ik :P

 
mannen.....update wat betreft mijn dochter, gisteren wilde ze een ijsje halen bij de snackbar, dus is zij met drie vriendinnen van 9-11-12 jaar een ijsje gaan halen, bij thuiskomst vertelde ze dat zij die man weer gezien hadden, maar hij nu niets zei. ik sprong direct de auto in met haar en nog een vriendinnetje op de achterbank in de richting waar hij naar liep, midden in het dorp zat hij daar op een bankje.

parkeerde mijn auto zo dat hij de kids niet kon zien (de kinderen doken weg toen ze hem zagen ), heb hem aangesproken, hij werd zenuwachtig en ontkende, ik weet nu waar hij woont en denk niet dat hij het nog zal doen, evengoed zal ik maandag er melding van maken bij de pol......to be continued dus.

Goed gedaan :} En beter preventief voor niks, als zometeen te laat met alle gevolgen van dien. En melden bij de popo kan geen kwaad, meteen navraag doen of hij bekend staat etc. Even ze huis vermelden is ook niet slecht denk en dat ze maar eens moeten langsgaan ipv verkeersboetes uitdelen.
 
ik ook.... lekker stukje gereden vandaag helaas wel een duurder dagje geworden dan gepland -O-

Kwam bij het eind van de A4, maar zag dat er een paar auto's achter me een motoragent aan kwam rijden, ik mijn maatje voor me geseint rustig de bocht te nemen, dat dus gedaan. Meteen bij de verkeerslichten komt de agent naast me staan en zegt dat we bij de lichten linksaf gaan. Motor netjes aan de kant gezet....

Reden van staandehouding: kentekenplaat volgens de agent niet duidelijk leesbaar vanaf 25 meter afstand.. -O-

beetje jammer dus, was verder wel een relaxte vent kon het geluid van de uitlaat ook wel waarderen geloof ik ;)

Maar waarderen of niet, wel weer 100 euro lichter.. :(

klote man maar ja je weet het motor :]
kost af en toe een beetje geld
maar ja als je maar lekker heb gestuurd :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan